Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=109436887 Anonymkode: 41531...969
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Jeg er ikke veldig imponert... Rett og slett litt kjedelig, og veldig dårlig utnyttelse av arealet synes jeg. Hva skal man med så stort bad, da ville jeg heller hatt to mindre eller mer bod/kleskott. Er ikke Kongsvingerveien ganske tett traffikert? Anonymkode: 4ea13...1be
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Beliggenheten var ikke bra. Og huset var for grått innvendig, når både vegger, bad og kjøkken er grått så blir det for mye. Hadde uansett ikke kjøpt huset grunnet beliggenheten. Anonymkode: 92e3b...d83
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Fargeløst de luxe, men kan du jo selv fikse på Badet er rett og slett grusomt. Ser ut som et mausoleum. Anonymkode: 04360...b78
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 Kjempefint hus og stor tomt, likte veldig godt overbygget ved trappa. Anonymkode: 2cf25...127
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 Likte det veldig godt. Og deilig med stor tomt👍 Anonymkode: fd1e3...e16
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 Fint at du liker det. Og det er jo stort og nytt. For min egen del: Dette er en type hus som jeg ikke ville trives i. Det er ikke ett rom i huset som er trivelig eller tiltalende. Tomta er nitrist, på jorder ved en vei. Huset er pinlig stort. Og jeg synes gulv og øvrig materialvalg er kjipt. Men så hadde du sikkert syntes at mitt hus er fælt også 😀 Anonymkode: 8e3e6...bcd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 Digger badet!! Sånn vil jeg ha!😍😍 Anonymkode: 6513b...ffb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 Stort og flott på utsiden, men på innsiden er alt FOR gjennomført. Alle rommene ser så like ut, både i farger, gulv og stil. Ingen særpreg. Men for all del, mange fine og dyre detaljer, og veldig god plass! Anonymkode: 0e71b...cd4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 Helt fantastisk! Digg med stort bad, store rom, og ellers store flater. Hadde blitt for stort for meg og min sønn alene, men er man en litt størrelse familie hadde jeg vært interessert! At det er for grått for noen kan jeg skjønne, men det er jo noe som lett kan fikses med maling og interiør, så det hadde jeg ikke tenkt over. Anonymkode: 3807d...b87
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 Litt for stort for meg. Liker at det er ryddig og åpent men dette ble hakket for stort og tomt. Får lagerfølelse. Anonymkode: bc6a6...fc1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #12 Skrevet 28. november 2017 Flystriper i taket er en deal breaker for meg. Likte heller ikke steingulv på kjøkkenet. Utrolig upraktisk både med tanke på at det er hardt og vondt å stå på (bruker mye tid på kjøkkenet, så må ha komfort), og at alt som faller ned knuses. Fake vindussprosser... Buet inngangsparti er bare ikke pent. Men; jeg er glad vi alle har ulik smak. Ville vært kjedelig om alle hadde like hus Anonymkode: 187a9...f93
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #13 Skrevet 28. november 2017 Kjempefint! Anonymkode: c5af0...596
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #14 Skrevet 28. november 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flystriper i taket er en deal breaker for meg. Likte heller ikke steingulv på kjøkkenet. Utrolig upraktisk både med tanke på at det er hardt og vondt å stå på (bruker mye tid på kjøkkenet, så må ha komfort), og at alt som faller ned knuses. Fake vindussprosser... Buet inngangsparti er bare ikke pent. Men; jeg er glad vi alle har ulik smak. Ville vært kjedelig om alle hadde like hus Anonymkode: 187a9...f93 Flystriper i taket? Er det de innebygde lysene du mener? Anonymkode: 8e84d...84e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #15 Skrevet 28. november 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flystriper i taket er en deal breaker for meg. Likte heller ikke steingulv på kjøkkenet. Utrolig upraktisk både med tanke på at det er hardt og vondt å stå på (bruker mye tid på kjøkkenet, så må ha komfort), og at alt som faller ned knuses. Fake vindussprosser... Buet inngangsparti er bare ikke pent. Men; jeg er glad vi alle har ulik smak. Ville vært kjedelig om alle hadde like hus Anonymkode: 187a9...f93 Steingulv? Er det ikke fliser da? Anonymkode: 8e84d...84e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #16 Skrevet 29. november 2017 Unødvendig stort med veldig dårlig utnyttelse av plassen. Vanskelig å møblere stuen. Lite barnevennlig rett ved en hovedvei. Kjipe gulv osv. Hadde aldri kjøpt det. Anonymkode: ab966...e21
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #17 Skrevet 29. november 2017 Huset er plassert midt i mellom jorder og trafikkert vei. Likte ikke flisene på gulv og vegg på kjøkkenet. Likte heller ikke badet. Trappa kommer opp midt i rommer i andre etasjen. Skal liksom virke herskapelig, men blir bare dårlig utnyttelse av plassen. Hvem betaler 7 mill for bolig i Nes? Anonymkode: e47e9...47d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #19 Skrevet 29. november 2017 Haha. For en beskrivelse av megler. «Takhøyden på hele 244 cm gir en luftig romfølelse». Skal si meglere kan pynte på ting. Standardhøyde er 240 cm så stuen i dette huset har hele 4 cm mer. Wow! Anonymkode: ab966...e21
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #20 Skrevet 29. november 2017 Sjønner det er hi som skal selge dette.. reklamer så mye du vil. Ikke min stil, men helt ok. Lykke til med salget! Anonymkode: 5f54e...acf
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #22 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sjønner det er hi som skal selge dette.. reklamer så mye du vil. Ikke min stil, men helt ok. Lykke til med salget! Anonymkode: 5f54e...acf Eh, jeg er ikke selgeren, men muligens kjøperen. Anonymkode: 41531...969
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #23 Skrevet 29. november 2017 Huff, jeg hadde blitt deprimert om jeg måtte bo i det huset. Grå singel utenfor, grå garasje, grått hus, grå vei tett inntil huset, grå jorder rundt. Og inne... kunne like gjerne murt opp en bunkers av lecablokker så grått og kaldt det virker. Grått er en farge som kan gjøre at man blir deprimert. Jeg er ikke overrasket over at de som selger flytter derfra. Å male i andre farger kunne vært greit, men å betale så mye for et hus og så måtte bytte ut både bad og kjøkken, nei, det hadde jeg ikke gjort, spesielt ikke når plasseringen er så tett på veien også. Anonymkode: 552c2...f0a
prekæs Skrevet 29. november 2017 #24 Skrevet 29. november 2017 Syns det var et flott hus, med fine, påkostede detaljer. Nydelig tregulv, fin trapp og ellers påkostet. Skulle man få lyst på litt mer farge er det fort og rimelig gjort. Liker du det, kjøper du.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #25 Skrevet 29. november 2017 Jeg kjørte forbi der i dag og lurte på hvem som er interessert i et hus med så kjip beliggenhet. Så tett opptil en så trafikkert vei ville jeg ikke bodd. Langt til lekekamerater for barna også. Det grå lar seg endre. Håper du kjøper, så blir det slutt på å vite om alle hus i det området som er til salgs. Anonymkode: 48d50...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå