Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #26 Skrevet 28. november 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leiligheten var fin nok, men veldig upersonlig. Kjøkkenet er klassisk og faller derfor i smak hos flere aldersgrupper. Å bytte kjøkken vil uansett koste mer enn du får igjen ved et salg. Høystolene er praktisk når man har barn som skal gjøre lekser samtidig som lager middag. Det jeg ikke likte var skinnen på kjøkkengulvet og at det var mye kalde fargevalg. Jeg ville unngått å gått for det hypermoderne og minimalistiske, det utelukker veldig mange kjøpere. Med noen små grep kan leiligheten bli mer varm og innbydende. Anonymkode: c7184...625 Kjøkkenet er ikke klassisk, det er umoderne. Sa ikke at hun selv burde bytte kjøkken, men de som kjøper den vil mest sannsynlig det. Anonymkode: 4facd...8d4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #27 Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøkkenet er ikke klassisk, det er umoderne. Sa ikke at hun selv burde bytte kjøkken, men de som kjøper den vil mest sannsynlig det. Anonymkode: 4facd...8d4 Jeg er uenig med deg jeg også, kjøkkenet er klassisk og stilrent. Anonymkode: e5efe...20c
Mordi Skrevet 28. november 2017 #28 Skrevet 28. november 2017 Det som er viktig når du skal selge leilighet er at du selger en følelse. Derfor må leiligheten styles av profesjonelle, med møbler og pynt som passer til din type leilighet. Jeg solgte nettopp min, og fikk den stylet slik at jeg fikk lyst til å beholde den selv. De som er kjøpere skal føle at de kan bo der, det er det viktigste. I tillegg ser leiligheten mindre ut uten møbler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå