Gå til innhold

Tips til å få solgt leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiligheten min har lagt ute til salgs lenge, noen tips til å få solgt?

Anonymkode: 575b0...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå ned i pris? :vetikke:

Anonymkode: 4a4cf...6e9

Skrevet

Fiks alle ting som kan være irriterende for kjøper. Små hakk, løse håndtak, mal visst et er noen flekker osv. Style leiligheten med lånte møbler dersom det står tomt osv... 

Anonymkode: 5c5a4...c5e

Skrevet

Link til leiligheten? 

Anonymkode: 5c5a4...c5e

Skrevet

Gå ned i pris
Rensk leilighet for duppeditter og personlige eiendeler
Mal overflater om det f.eks er mørke rom/panel o.l 

- En skal ha ganske pene møbler og sans for interiør for at det skal lønne seg å ta bilder/kjøre visning med møbler.

Det hadde vært svært mye enklere å svare om en hadde sett leiligheten det gjelder. :)

Anonymkode: e5efe...20c

Skrevet

Det er en toromsleilighet. Men er en av de få som har en tilleggsbod som er på 23 kvm innvendig. Den er brukt som soverom, men det er ikke vinduer der. 

Skrevet

Mye bedre enn jeg hadde forventet :)

Her er jo ikke noe som behøves males etc. 
Jeg ville derimot ha vurdert å leid møbler for å skape ei god stemning. Sofa, bord, blomster og helt enkelt interiør. Håndkle med litt farger på badet og innredet uterommet noe. Syns dette så veldig trivelig ut jeg da. :)

Skrevet

Spørs om ikke prisen er for høy da. Hva sier megler da? 

Anonymkode: 9a780...a1c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spørs om ikke prisen er for høy da. Hva sier megler da? 

Det kan være fellesutgifter som skremmer også, noen blokkleiligheter har jo et vannvittig høyt beløp i fellesutgifter..

Anonymkode: fb1d6...484

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan være fellesutgifter som skremmer også, noen blokkleiligheter har jo et vannvittig høyt beløp i fellesutgifter..

Prisen er 1.190.000, felleutgiftene er 3.600 som inkluderer garasje også. 

Megler sier ikke så mye. Har vurdert å senke prisen, men kan ikke gå så mye ned. Men det er det leiligheten er verdt. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prisen er 1.190.000, felleutgiftene er 3.600 som inkluderer garasje også. 

Megler sier ikke så mye. Har vurdert å senke prisen, men kan ikke gå så mye ned. Men det er det leiligheten er verdt. 

Leiligheten er verdt det markedet til enhver tid er villig til å betale... 

Skrevet

Ta den av markedet, style leiligheten og legg den ut på nytt etter nyttår. Jeg kan style for 5000 kr. Da tar jeg med møbler og stæsj. 

Anonymkode: c0209...d99

Skrevet

Har den fellesgjeld i tillegg til 1.190.000 ?

Anonymkode: b29f0...a23

Skrevet

Jeg hadde tenkt at den gammeldagse kjøkkenløsningen hadde måttet pusses opp, og at det vil koste. Ellers var leiligheten fin.

Anonymkode: 4facd...8d4

Skrevet

Hadde absolutt gått for styling her.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde tenkt at den gammeldagse kjøkkenløsningen hadde måttet pusses opp, og at det vil koste. Ellers var leiligheten fin.

Gammeldags kjøkkenløsning? 🤔 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gammeldags kjøkkenløsning? 🤔 

Ja, veldig. Barstoler og høy benk på kjøkkenet?! Det var in for femten år siden. Totalt ut nå.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, veldig. Barstoler og høy benk på kjøkkenet?! Det var in for femten år siden. Totalt ut nå.

Og kjøkkenskap pluss den skinnen midt på gulvet... nope.

Skrevet

Ville fått den stylet. For den er veldig kjedelig, altså den er bra nok, men helt middels. Og da er det fint om den blir stylet, så den ser mye bedre ut, og man selger en drøm. Og ser mulighetene som er der.

Anonymkode: 16ffb...042

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og kjøkkenskap pluss den skinnen midt på gulvet... nope.

Ok... 🤣 

Skrevet

Kom igjen..... Kjøkkenet ser absolutt helt greit ut. Det er heller ingenting å tjene på å sette inn et kjøkken fra 2017 uansett :) Enig i at den skinnen på gulvet der ikke var videre vakkert. 

Denne leiligheten mener jeg har godt av å bli stylet for å virke mer innbydende, for den er jo absolutt fin. 

Skrevet

Leiligheten var fin nok, men veldig upersonlig. Kjøkkenet er klassisk og faller derfor i smak hos flere aldersgrupper. Å bytte kjøkken vil uansett koste mer enn du får igjen ved et salg. Høystolene er praktisk når man har barn som skal gjøre lekser samtidig som lager middag. Det jeg ikke likte var skinnen på kjøkkengulvet og at det var mye kalde fargevalg.

Jeg ville unngått å gått for det hypermoderne og minimalistiske, det utelukker veldig mange kjøpere. Med noen små grep kan leiligheten bli mer varm og innbydende.

Anonymkode: c7184...625

Skrevet

Jeg bor i samme område og har sett leiligheten din på Finn, det veldig mange snakker om i her er at det er så utrolig mange leiligheter til salgs.

Det er tydeligvis et generasjonsskifte i mange av blokkene, så det ligger vannvittig mange leiligheter ute til salgs og da blir det kjøpers marked og ikke selgers. Kanskje må du også ned i pris siden det er så mange leiligheter å velge i.

Når du legger inne et søk på leilighet til rundt 1 mill i byen vår (som tross alt er en ganske liten by) så kommer det opp over 40 stykker, går du opp noen hundre tusen kommer det enda flere. Da må din lelighet stikke seg ut, det må være noe spesielt med din som vekker folks oppmerksomhet, og sånn er det ikke nå. Kanskje styling kan hjelpe.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom igjen..... Kjøkkenet ser absolutt helt greit ut. Det er heller ingenting å tjene på å sette inn et kjøkken fra 2017 uansett :) Enig i at den skinnen på gulvet der ikke var videre vakkert. 

Denne leiligheten mener jeg har godt av å bli stylet for å virke mer innbydende, for den er jo absolutt fin. 

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leiligheten var fin nok, men veldig upersonlig. Kjøkkenet er klassisk og faller derfor i smak hos flere aldersgrupper. Å bytte kjøkken vil uansett koste mer enn du får igjen ved et salg. Høystolene er praktisk når man har barn som skal gjøre lekser samtidig som lager middag. Det jeg ikke likte var skinnen på kjøkkengulvet og at det var mye kalde fargevalg.

Jeg ville unngått å gått for det hypermoderne og minimalistiske, det utelukker veldig mange kjøpere. Med noen små grep kan leiligheten bli mer varm og innbydende.

Anonymkode: c7184...625

Dere vet hvorfor skinnen på gulvet er der? Det er jo ikke fordi det er så veldig fint, men fordi det helt åpenbart har vært et lukket kjøkken (el.l) der før. Man har så tatt ned vegger og bygget åpen løsning for å få mer romfølelse, og ikke ønsket å bruke ytterligere penger på å legge helt nytt gulv i hele rommet. Går jeg sterkt ut fra... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...