Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #26 Skrevet 23. november 2017 2 minutter siden, Marriet skrev: At det er kjedelig her inne fortida ja? Og at det derfor er nødvendig å dra opp gamle gode slagere. Har ikke falske guccibriller. Har faktisk ikke noe gucci i det hele tatt. Verken falskt eller ekte. Ikke briller heller forresten. Så flott at du forsøker å hente deg inn mens du sover. ZZZZZ. Dream on. Dere er en gruppe som verner om sug lut og som tror at Ari Behn og Aune Sand har noe som helst å gjøre i denne dialogen. Det er feil. Disse personene som er nevnt over må svare for seg selv. Anonymkode: 0203b...10a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 23. november 2017 #27 Skrevet 23. november 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er bare ett problem: Det er ikke morsomt. Vet ikke om jeg er en gammel traver, vært her i 7 år. Anonymkode: 65729...ce8 Hvis du ikke liker de gamle trådene, så er det vel ikke verre enn at man lar være å trykke seg inn? 😉
Marriet Skrevet 23. november 2017 #28 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så flott at du forsøker å hente deg inn mens du sover. ZZZZZ. Dream on. Dere er en gruppe som verner om sug lut og som tror at Ari Behn og Aune Sand har noe som helst å gjøre i denne dialogen. Det er feil. Disse personene som er nevnt over må svare for seg selv. Anonymkode: 0203b...10a Hæ? Du er jo helt på bærtur. Og det med Ari og Aune var en artig greie siden de bruker svulstige ord og fomuleringer, noe ikke akkurat Sug Lut er kjent for, da hun kanskje er litt mer rett på sak, eller rigid, som du ville sagt. Du er en skikkelig surpomp ass.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #29 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev: 1 minutt siden, Marriet skrev: Hæ? Du er jo helt på bærtur. Og det med Ari og Aune var en artig greie siden de bruker svulstige ord og fomuleringer, noe ikke akkurat Sug Lut er kjent for, da hun kanskje er litt mer rett på sak, eller rigid, som du ville sagt. Du er en skikkelig surpomp ass. Ari og Aune er helt ut, men det har du ikke skjønt, deg om det. Kall meg hva du vil, til enhver tid, mens du duller med sug lut. I dont care. Anonymkode: 0203b...10a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #30 Skrevet 24. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Så flott at du forsøker å hente deg inn mens du sover. ZZZZZ. Dream on. Dere er en gruppe som verner om sug lut og som tror at Ari Behn og Aune Sand har noe som helst å gjøre i denne dialogen. Det er feil. Disse personene som er nevnt over må svare for seg selv. Anonymkode: 0203b...10a Det var da et sabla gnål på deg Anonymkode: a7f2d...a2c
*Miss Marple* Skrevet 24. november 2017 #31 Skrevet 24. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men du trykket jo liker på at sug lut syntes det var kjedelig. Du får nesten besvare årsaken til det selv, når du har tatt av deg de falske gucci brillene dine. Anonymkode: 0203b...10a Du synes tråden er morsom? Hvorfor gjør du alt du kan for å drepe den da?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #32 Skrevet 24. november 2017 16 timer siden, *Miss Marple* skrev: Du synes tråden er morsom? Hvorfor gjør du alt du kan for å drepe den da? Gjør jeg? Forklar! Anonymkode: 0203b...10a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. november 2017 #33 Skrevet 25. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Gjør jeg? Forklar! Anonymkode: 0203b...10a Kjære vene, nå må du snart gi deg!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #34 Skrevet 26. november 2017 På 25. november 2017 den 6.38, Gulltopp&Lillebjørn skrev: Kjære vene, nå må du snart gi deg! Takk og like så. Du trykker liker for senere å gå tilbake på at du har trykket liker? Etterpå så skal jeg liksom gi meg? Du må gjerne forklare meg, ikke omvendt! Anonymkode: 0203b...10a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #35 Skrevet 27. november 2017 Nei, gi meg heller «Hvordan bli kvitt rumpelukt hos voksne» enn denne tørre klagetråden her! Anonymkode: 6bb6c...de4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #36 Skrevet 27. november 2017 Nå var det mange av de gamle traverne her som ble fryktelig selvmotsigende må jeg si. Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg har sett flere av dere fyre løs på andre brukere for å trekke opp gamle tråder, men nå er det plutselig greit fordi innholdet er interresant for dere? Anonymkode: 2ed02...c34
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 27. november 2017 #37 Skrevet 27. november 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk og like så. Du trykker liker for senere å gå tilbake på at du har trykket liker? Etterpå så skal jeg liksom gi meg? Du må gjerne forklare meg, ikke omvendt! Anonymkode: 0203b...10a Hehe hvafornoe? Det er jo en smule spesielt at du følger med på hvem som liker hva, og når. Det har ikke annen forklaring enn at det er lett å komme borti "Like" knappen når man bruker telefonen. Mer mystisk var det ikke. Og totalt irrelevant for tråden.
sug lut Skrevet 27. november 2017 #38 Skrevet 27. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå var det mange av de gamle traverne her som ble fryktelig selvmotsigende må jeg si. Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg har sett flere av dere fyre løs på andre brukere for å trekke opp gamle tråder, men nå er det plutselig greit fordi innholdet er interresant for dere? Anonymkode: 2ed02...c34 Selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #39 Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, sug lut skrev: Selvsagt. Da kan dere jo heller være ærlige på det da, i stedet for å være så kjipe med HI, som jo faktisk kommer med et legitimt spørsmål her. Anonymkode: 2ed02...c34
Marriet Skrevet 27. november 2017 #40 Skrevet 27. november 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da kan dere jo heller være ærlige på det da, i stedet for å være så kjipe med HI, som jo faktisk kommer med et legitimt spørsmål her. Anonymkode: 2ed02...c34 Det har hun jo fått svar på? Det er dritkjedelig her etter "modereringsreformen" samt etter at de begynte å flytte mange innlegg over i undergrupper. Innimellom er det artig at noen får raptuss og henter opp igjen gamle gode slagere, som mange av oss har et forhold til. Det er ikke til å stikke under stol at forumet ikke er det samme som det en gang var, med tanke på liv og røre.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #41 Skrevet 27. november 2017 22 minutter siden, Marriet skrev: Det har hun jo fått svar på? Det er dritkjedelig her etter "modereringsreformen" samt etter at de begynte å flytte mange innlegg over i undergrupper. Innimellom er det artig at noen får raptuss og henter opp igjen gamle gode slagere, som mange av oss har et forhold til. Det er ikke til å stikke under stol at forumet ikke er det samme som det en gang var, med tanke på liv og røre. Det er greit nok det, men må man svare så frekt og kjipt? Spesielt når så mange _egentlig_ er enige. Jeg synes tonen i mange av svarene jeg har lest i tråden er langt utafor altså. Og jeg er en gammel traver her selv, som elsker salmetruser og dens like, bare for å ha det klart v Anonymkode: 2ed02...c34
Marriet Skrevet 27. november 2017 #42 Skrevet 27. november 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er greit nok det, men må man svare så frekt og kjipt? Spesielt når så mange _egentlig_ er enige. Jeg synes tonen i mange av svarene jeg har lest i tråden er langt utafor altså. Og jeg er en gammel traver her selv, som elsker salmetruser og dens like, bare for å ha det klart v Anonymkode: 2ed02...c34 Det er jo et kritisk spørsmål. Mulig ikke tonen er særlig god, men hva slags svar kan man forvente seg da? Den som trekker frem gamle tråder finner det jo åpenbart underholdende sammen med de som er enig.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #43 Skrevet 27. november 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er greit nok det, men må man svare så frekt og kjipt? Spesielt når så mange _egentlig_ er enige. Jeg synes tonen i mange av svarene jeg har lest i tråden er langt utafor altså. Og jeg er en gammel traver her selv, som elsker salmetruser og dens like, bare for å ha det klart v Anonymkode: 2ed02...c34 Er det hi, du mener folk svarer frekt, hvor er de svarene du sikter til? For jeg ser de ikke Anonymkode: a7f2d...a2c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #44 Skrevet 27. november 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det hi, du mener folk svarer frekt, hvor er de svarene du sikter til? For jeg ser de ikke Anonymkode: a7f2d...a2c Neivel. Svarene er her i tråden. Det er bare å lese den det. Anonymkode: 2ed02...c34
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #45 Skrevet 27. november 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neivel. Svarene er her i tråden. Det er bare å lese den det. Anonymkode: 2ed02...c34 Kan du ikke komme med noen eksempler da, for jeg ser ikke stygge svar til hi. Det eneste jeg ser er kjegling mellom anonym 10a og noen andre brukere, hvor begge sider er like gode Anonymkode: a7f2d...a2c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #46 Skrevet 27. november 2017 52 minutter siden, Marriet skrev: Det er jo et kritisk spørsmål. Mulig ikke tonen er særlig god, men hva slags svar kan man forvente seg da? Den som trekker frem gamle tråder finner det jo åpenbart underholdende sammen med de som er enig. Det er ikke et surt, kritisk spørsmål. Og er det en egen regel om at man må svare folk på en kjip måte fordi man stiller et såkalt kritisk spørsmål? Er det aldri mulig å ha en tråd her inne hvor man oppfører seg som folk liksom. Jeg synes for eksempel at man kan slippe å få slengt i trynet at gamle tråder blir dratt opp fordi HI er så kjedelig. Jeg så bl.a. du kritiserte noen for å gå til personangrep mot Sug lut, men du sier ingenting på st hun selv begynte med det, helt uprovosert. Det synes jeg er ganske spesielt. Og nei, det er ikke bare hennes svar her inne jeg synes langt under pari. Jeg synes man kan forvente seg normale svar, som feks: «I utgangspunktet er nok de fleste her enig i at det å dra opp flere år gamle tråder ikke er innafor, men så har vi noen få tråder som er i særklasse her inne. Disse trådene har innført nye ord i vokabularet til flere faste brukere av forumet, på samme måte som Krompen innførte «adrenalinsint» og vår alles kjære Ari Behn innførte «lysfontene». Og vi synes egentlig at dere nye brukere fortjener å få høre om sametrusa dere også.» Det er i alle fall bedre enn å kalle hverandre kjedelige, rigide og svare i kjip tone. Men det er nå meg da. Anonymkode: 2ed02...c34
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #47 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke komme med noen eksempler da, for jeg ser ikke stygge svar til hi. Det eneste jeg ser er kjegling mellom anonym 10a og noen andre brukere, hvor begge sider er like gode Anonymkode: a7f2d...a2c Se lengre opp. Anonymkode: 2ed02...c34
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #48 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Se lengre opp. Anonymkode: 2ed02...c34 Ærlig talt, er det ikke bare å vise det da. Anonymkode: a7f2d...a2c
Marriet Skrevet 27. november 2017 #49 Skrevet 27. november 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke et surt, kritisk spørsmål. Og er det en egen regel om at man må svare folk på en kjip måte fordi man stiller et såkalt kritisk spørsmål? Er det aldri mulig å ha en tråd her inne hvor man oppfører seg som folk liksom. Jeg synes for eksempel at man kan slippe å få slengt i trynet at gamle tråder blir dratt opp fordi HI er så kjedelig. Jeg så bl.a. du kritiserte noen for å gå til personangrep mot Sug lut, men du sier ingenting på st hun selv begynte med det, helt uprovosert. Det synes jeg er ganske spesielt. Og nei, det er ikke bare hennes svar her inne jeg synes langt under pari. Jeg synes man kan forvente seg normale svar, som feks: «I utgangspunktet er nok de fleste her enig i at det å dra opp flere år gamle tråder ikke er innafor, men så har vi noen få tråder som er i særklasse her inne. Disse trådene har innført nye ord i vokabularet til flere faste brukere av forumet, på samme måte som Krompen innførte «adrenalinsint» og vår alles kjære Ari Behn innførte «lysfontene». Og vi synes egentlig at dere nye brukere fortjener å få høre om sametrusa dere også.» Det er i alle fall bedre enn å kalle hverandre kjedelige, rigide og svare i kjip tone. Men det er nå meg da. Anonymkode: 2ed02...c34 Men igjen, hva forventer man? Så nå på hovedinnlegget og hvordan det er formulert. Man spør og får svar...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #50 Skrevet 27. november 2017 24 minutter siden, Marriet skrev: Men igjen, hva forventer man? Så nå på hovedinnlegget og hvordan det er formulert. Man spør og får svar... Jeg har jo svart på hva JEG forventer; svar som ikke inneholder «du er kjedelig og dum og teit», satt på spissen. Hva «man» forventer kan jeg ikke svare på, folk må få svare for seg selv. Hva slags annet svar forventer du egentlig av meg? Anonymkode: 2ed02...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå