Gå til innhold

Hva er greia med å dra opp gamle innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger innlegg på forsiden nå som er flere år gamle. Hva er greia med å dra frem alle disse innleggene? Og hvorfor gidder å søke opp?

Anonymkode: a0973...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg. 

Men tenker at så lenge de ikke er sperret for å kommentere så er det lov å kommentere. 

Jeg bare hopper over de, det er ganske lett. 😂

Anonymkode: a8612...cdf

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ligger innlegg på forsiden nå som er flere år gamle. Hva er greia med å dra frem alle disse innleggene? Og hvorfor gidder å søke opp?

Kanskje det er gamle klassikere? Ærlig talt, det er ikke verdt å lage en egen tråd for det vel?

Anonymkode: 66827...847

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du er så kjedelig at man må årevis tilbake for å finne en morsom tråd.

Skrevet
13 minutter siden, sug lut skrev:

Eller at man kanskje burde ha skaffet seg jobb i stedet for å ha DiB som fulltidsgeskjeft...

Anonymkode: 07c37...fc8

Skrevet

Jeg er enig med hi, irriterende å kommentere tråder og så innser en at de ble opprettet i 2010.

Forsøpling,kalles det

Anonymkode: 8eb08...f09

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig med hi, irriterende å kommentere tråder og så innser en at de ble opprettet i 2010.

Forsøpling,kalles det

Haha. All info om tråden står jo på forsiden. Klarer du ikke få det med deg?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha. All info om tråden står jo på forsiden. Klarer du ikke få det med deg?

Joda,men hvor ofte ser en etter når en tråd er opprettet,de fleste drar jo ikke frem 10 år gamle tråder så en forventer at trådene på fremsiden er nye.

Uansett, råd om graviditet i 2013, hi har vel allerede fått baby, tråd om bryllup i 2010, hi er vel både gift eller skilt nå i 2017, hva er poenget å grave dette frem?

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller at man kanskje burde ha skaffet seg jobb i stedet for å ha DiB som fulltidsgeskjeft...

Anonymkode: 07c37...fc8

Ja, det kan du jo også gjøre.

Skrevet

Synes det er flott jeg! Minner om en svunnen tid, da det faktisk var liv her. 

Dette forumet har gjennomgått så mange merkelige endringer i det siste som har ført til at det er mye mindre liv og røre. Det er de gamle trådene bevis på. Både mtp hvilke tråder som ble opprettet og fikk stå (uten å bli flyttet til en dau underkategori) samt modereringen. Moderatoer var også humoristiske og aktive en gang i tida. Ja, minner om en svunnen tid. Jeg liker det!

Skrevet
10 timer siden, Marriet skrev:

Synes det er flott jeg! Minner om en svunnen tid, da det faktisk var liv her. 

Dette forumet har gjennomgått så mange merkelige endringer i det siste som har ført til at det er mye mindre liv og røre. Det er de gamle trådene bevis på. Både mtp hvilke tråder som ble opprettet og fikk stå (uten å bli flyttet til en dau underkategori) samt modereringen. Moderatoer var også humoristiske og aktive en gang i tida. Ja, minner om en svunnen tid. Jeg liker det!

Jeg og. De er veldig morsomme flere av de. Det lages ikke sånn tråder her inne lenger, og hadde det blitt opprettet så hadde de vel blitt slettet som tulletråd

Anonymkode: a7f2d...a2c

Skrevet
11 timer siden, sug lut skrev:

Selv synes jeg at Sug lut er kjedelig og ikke minst en veldig rigid person. 

Anonymkode: 0203b...10a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selv synes jeg at Sug lut er kjedelig og ikke minst en veldig rigid person. 

Men det er vel ikke noe du må forholde deg nevneverdig til eller? 

Det er alltid litt trist når noen prøver å være tøff og stilig, også angriper de person istedenfor en sak. Det er liksom så innmari tafatt forsøk på et eller annet. Bare sånn apropos kjedelig. 

Jeg vil hedre Sug Lut jeg! For hennes heroiske innsats for forumet, en fargeklatt av dimensjoner, med ord og formuleringer som får både Ari Behn og Aune Sand til å måpe i forbauselse og beundring! Takk Sug Lut, for at du er akkurat den du er. God natt.

Skrevet
1 minutt siden, Marriet skrev:

Men det er vel ikke noe du må forholde deg nevneverdig til eller? 

Det er alltid litt trist når noen prøver å være tøff og stilig, også angriper de person istedenfor en sak. Det er liksom så innmari tafatt forsøk på et eller annet. Bare sånn apropos kjedelig. 

Jeg vil hedre Sug Lut jeg! For hennes heroiske innsats for forumet, en fargeklatt av dimensjoner, med ord og formuleringer som får både Ari Behn og Aune Sand til å måpe i forbauselse og beundring! Takk Sug Lut, for at du er akkurat den du er. God natt.

Del gjerne dine påstander med oss andre. Forøvrig, så sovner jeg av Ari Behn og Aune Sand. De finnes overhodet ikke interessante. Jeg regner med at du er såpass ivrig at selv om du har sagt godnatt, så får vi andre her svar. Gleder meg til å se bevis på at Sug Lut er pop hos ex slottet. Og by the way, det er ikke uten grunn at Ari Behn faktisk er en ex på slottet.

Skrevet

Fordi, vi som har vært her i årevis, har opplevd noen tråder som ikke kan glemmes, grunnet dets bisarre/komiske innhold😂 Noen ganger brukes det litt internt i andre tråder, sametruse for eksempel. Gode minner, og gode tider! Er ikke ofte man får sånne tråder lenger, og jeg synes personlig at forumet har mistet litt av sjarmen. Så da er det morro å hente frem de gamle trådene for oss "gamle travere" 😁

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Del gjerne dine påstander med oss andre. Forøvrig, så sovner jeg av Ari Behn og Aune Sand. De finnes overhodet ikke interessante. Jeg regner med at du er såpass ivrig at selv om du har sagt godnatt, så får vi andre her svar. Gleder meg til å se bevis på at Sug Lut er pop hos ex slottet. Og by the way, det er ikke uten grunn at Ari Behn faktisk er en ex på slottet.

For en fantastisk mangel på sammenheng. 😂

Skrevet
2 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Fordi, vi som har vært her i årevis, har opplevd noen tråder som ikke kan glemmes, grunnet dets bisarre/komiske innhold😂 Noen ganger brukes det litt internt i andre tråder, sametruse for eksempel. Gode minner, og gode tider! Er ikke ofte man får sånne tråder lenger, og jeg synes personlig at forumet har mistet litt av sjarmen. Så da er det morro å hente frem de gamle trådene for oss "gamle travere" 😁

Men det er bare ett problem: Det er ikke morsomt. 

Vet ikke om jeg er en gammel traver, vært her i 7 år. 

Anonymkode: 65729...ce8

Skrevet

Helt enig med deg. Jeg har ikke vært her lenge men jeg synes det er litt vittig at Ari Behn og Aune Sand, som aldri engang har lev av "gammel fordums prakt"fordi de aldri heller har hatt, blir brukt til Sug Luts forsvar. Mange wannabees her inne, dessverre. 

Jeg synes også at slike gamle tråder er morsomme og jeg er ny. Synd at enkelte tar seg så høytidelig at de får sjokk når de selv slipper en fis. De tror selv at de ikke vet hva en fis er, og så tror de at vi andre tror på at de ikke vet. Stakkars folk! 

Festlig tråd!

Skrevet
7 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

For en fantastisk mangel på sammenheng. 😂

Regnet aldri med at du ville skjønne. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner jo at du synes alt som skjer er kjedelig. Jeg foreslår at hvis du vil lese analytisk fakta om verden og dens situasjoner går inn på dn.no, begynner å abonnere på morgenbladet og lignende. 

Skrevet

Jeg skjønner jo at du synes alt som skjer er kjedelig. Jeg foreslår at hvis du vil lese analytisk fakta om verden og dens situasjoner går inn på dn.no, begynner å abonnere på morgenbladet og lignende. 

Nå var det jo Sug lut som syntes det var kjedelig, ikke jeg. Går det litt i surr?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå var det jo Sug lut som syntes det var kjedelig, ikke jeg. Går det litt i surr?

Ja 😂🙈 Jeg sa jo god natt, fordi jeg er trøtt! Nå ER det god natt.

Skrevet

Fordi de er morsomme 😂

Anonymkode: 4b88f...63e

Skrevet

Ja 😂🙈 Jeg sa jo god natt, fordi jeg er trøtt! Nå ER det god natt.

Men du trykket jo liker på at sug lut syntes det var kjedelig. Du får nesten besvare årsaken til det selv, når du har tatt av deg de falske gucci brillene dine. 

Skrevet

At det er kjedelig her inne fortida ja? Og at det derfor er nødvendig å dra opp gamle gode slagere. 

Har ikke falske guccibriller. Har faktisk ikke noe gucci i det hele tatt. Verken falskt eller ekte. Ikke briller heller forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...