Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #26 Skrevet 22. november 2017 36 minutter siden, Pæddan skrev: Gratulerer med nr 4 Å ha slike neper i nære omgangskrets er nok mer naturlig enn du aner. Ex svigermor fikk greie på at vi ventet nr 2, på jobben sin ! Med nummer 3 å fikk hun ikke vite før jeg var 8 mndr på vei. Alltid noe negativt å komme med. Selv med nr 1 som spurte hun om jeg ikke hadde vurdert abort?? La meg legge til at ingen av barnebarna har noe med kjerringa å gjøre i dag, selv i voksen alder. Selv ex mann min har minimalt med foreldrene sine å gjøre og har feiret jul sammen med meg, barna våres, mine nye og ny ektemann i flere år. Så hyggelig at dere har så bra forhold selv om det er en x! Ja hun får bare være muggen. Katta er iallfall ute av sekken.... idiotisk å si slik til sitt eget barn! Anonymkode: 2e819...a1e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #27 Skrevet 22. november 2017 Det er mange teite mødre der ute, om det er noen trøst. Min egen kalte meg dumme hore og skrek at jeg måtte ta abort da jeg ble planlagt gravid i en alder av 27. Har aldri fortalt den dama noe mer etter det, for å si det sånn. Anonymkode: 31c38...2b6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #28 Skrevet 22. november 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er mange teite mødre der ute, om det er noen trøst. Min egen kalte meg dumme hore og skrek at jeg måtte ta abort da jeg ble planlagt gravid i en alder av 27. Har aldri fortalt den dama noe mer etter det, for å si det sånn. Anonymkode: 31c38...2b6 Wow! Jeg håper ikke hun får ha særlig kontakt med deg etter det der. Fy flate for en ting å si!!! Anonymkode: 2e819...a1e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #29 Skrevet 22. november 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Det er helt klart noe jeg kan vurdere å gjøre. Det er litt flaut å være voksen, men samtidig redd for reaksjonene. Jeg har kun mamma, ingen annen familie, og da er det ekstra vondt når man vil dele gleder, men blir møtt av motgang. Anonymkode: 2e819...a1e Kanskje hun bør holdes litt utenfor det meste av det du gjør i ditt liv. Da får nok pipen en annen lyd. Bygg deg heller opp et nettverk av andre mennesker. Anonymkode: f51ec...215
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #30 Skrevet 22. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun bør holdes litt utenfor det meste av det du gjør i ditt liv. Da får nok pipen en annen lyd. Bygg deg heller opp et nettverk av andre mennesker. Anonymkode: f51ec...215 Det hadde nok vært lurt. Det har automatisk blitt slik at hun er nære fordi jg er eneste barn og hun har veldig lite nettverk, men hvis hun skal være sur og muggen over noe som egentlig er et utrolig mirakel, så tar jeg nok en naturligere avstand nok til at hun merker det Anonymkode: 2e819...a1e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #31 Skrevet 22. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Lang historie kort. Venter mitt 4 barn. Er tidlig enda. Jeg er over 30 og alt er på stell. Men(!) min mor «tør» jeg ikke si det til. Selv om jeg vil. Hun er av gammel type og mener at egentlig til og med tre barn er mye. Jeg ber aldri om barnevakt osv så det ligger ikke der. Når jeg skal fortelle hun får jeg leksjon om hvor dumt det er osv. Eett og slett en negativ skyllebøtte. Når egentlig det bare er glede. Det var ikke planlagt, men blir godt tatt imot. Det har alltid vært slik at slike ting ikke blir godt tatt imot og angsten for å fortelle er der. Teit! Jeg vet det takk. Jeg trenger litt råd om hvordan jeg skal få frem nyheten. Det tærer på meg at det skal være så negativt Anonymkode: 2e819...a1e Send henne en melding, en mail eller et brev der du forklarer at du er gravid og at dere gleder dere. Si at du ikke orker å fortelle henne det personlig fordi du vet hvordan hun vil reagere. Så kan du skrive at hun er hjertelig velkommen til å ta kontakt når hun har fordøyd det og har noe hyggelig å si. Slik fortalte jeg det til mine foreldre som er på akkurat samme måten. Fungerte fint, de tok kontakt etter noen dager og sa da ikke et negativt ord. Anonymkode: 58ba4...d36
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #32 Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Send henne en melding, en mail eller et brev der du forklarer at du er gravid og at dere gleder dere. Si at du ikke orker å fortelle henne det personlig fordi du vet hvordan hun vil reagere. Så kan du skrive at hun er hjertelig velkommen til å ta kontakt når hun har fordøyd det og har noe hyggelig å si. Slik fortalte jeg det til mine foreldre som er på akkurat samme måten. Fungerte fint, de tok kontakt etter noen dager og sa da ikke et negativt ord. Anonymkode: 58ba4...d36 Ja jeg sendte hun en mld istad 🤦🏼♀️ Anonymkode: 2e819...a1e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #33 Skrevet 22. november 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg sendte hun en mld istad 🤦🏼♀️ Anonymkode: 2e819...a1e Så bra at du gjør det på den måten det er best for deg! Håper at hun klarer å være hyggelig når hun har fordøyd det. :-) Gratulerer med baby på vei og lykke til med resten av svangerskapet! Anonymkode: 58ba4...d36
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #34 Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra at du gjør det på den måten det er best for deg! Håper at hun klarer å være hyggelig når hun har fordøyd det. :-) Gratulerer med baby på vei og lykke til med resten av svangerskapet! Anonymkode: 58ba4...d36 Tusen takk! Ja, Det var eneste måte som føltes rett for meg, for å snakke face to face med slike reaksjoner orket jeg ikke. Ja, får da søren meg håpe det! Noe annet ville vært på trynet, men tar noi tid. Og takk for gratulasjoner! Får bare satse på at den holder seg der da😍 Anonymkode: 2e819...a1e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #35 Skrevet 22. november 2017 Mamma sin reaksjon på nr 4 var: Si meg,Har dere ikke hørt om prevensjon?.. Hun er veldig glad i alle barna nå da 😊 Anonymkode: a2209...ae9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #36 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mamma sin reaksjon på nr 4 var: Si meg,Har dere ikke hørt om prevensjon?.. Hun er veldig glad i alle barna nå da 😊 Anonymkode: a2209...ae9 Hahahaha det er skikkelig mamma 🤣😩 Anonymkode: 2e819...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå