Gå til innhold

Hadde du vært sammen med samboeren din om dere ikke hadde hatt barn sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk helt umulig å svare på... Det er så mye som ville vært helt annerledes om vi ikke hadde barn, livet hadde vært helt annerledes, vi som mennesker ville utviklet oss på en helt annen måte osv.

Vi har vært sammen i 20 år og har fire barn sammen, livet uten barn har jeg vanskelig for å se for meg hvordan ville vært. Mannen min er en god far og det at han er så fantastisk med våre barn har jo lagt seg som et pluss på de følelsene jeg hadde for han fra før, hvordan følelsene mine hadde endret seg om jeg aldri hadde sett han som far, hvordan jeg hadde utviklet meg om jeg ikke ble mor osv, helt umulig å vite.

Anonymkode: feb7e...a3a

Skrevet

Ja. 

Men jeg hadde ikke vært sammen med ham om han ikke ville ha barn. 

Anonymkode: a57eb...68e

Skrevet

Vet ikke.

Anonymkode: 49a7f...28e

Skrevet

Ja☺️

Anonymkode: 8bed4...5c1

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk helt umulig å svare på... Det er så mye som ville vært helt annerledes om vi ikke hadde barn, livet hadde vært helt annerledes, vi som mennesker ville utviklet oss på en helt annen måte osv.

Vi har vært sammen i 20 år og har fire barn sammen, livet uten barn har jeg vanskelig for å se for meg hvordan ville vært. Mannen min er en god far og det at han er så fantastisk med våre barn har jo lagt seg som et pluss på de følelsene jeg hadde for han fra før, hvordan følelsene mine hadde endret seg om jeg aldri hadde sett han som far, hvordan jeg hadde utviklet meg om jeg ikke ble mor osv, helt umulig å vite.

Anonymkode: feb7e...a3a

Idiot. 

Anonymkode: 0f12c...9e0

Skrevet

No way in hell. Er bare sammen med ham på grunn av barna.

Anonymkode: 45307...8fa

Skrevet

Nå er jeg skilt fra far til barna, men hadde vi ikke fått barn, så hadde vi ikke blitt gift, og vært sammen så lenge. Og den dagen vi gikk fra hverandre, så var jeg så letta att jeg kunne ha flydd. Kan og legge til at første barnet ble til på p-pillen, og jeg ble gravid etter 1 år sammen. Og er vel ganske sikker, på at hadde jeg ikke blitt uplanlagt gravid, så hadde vi ikke vært sammen så lenge. Da vi hadde totalt forskjellige ønsker for livet.

Anonymkode: 19b81...6b7

Skrevet

Antagelig hadde jeg ikke vært det,men vi bor ikke sammen bare pga barna likevel.  Men hvis vi ikke hadde hatt barn, hadde jeg nok ikke hatt like stor tålmodighet i de periodene hvor ting ikke er helt på topp, men de går alltid over og det ville helt sikkert ikke blitt bedre med noen andre. 

Anonymkode: 10476...652

Skrevet

Må dessverre svare nei på den, altså

Skrevet

Takket være at vi hadde et barn gikk vi i parterapi, jobbet oss igjennom forskjellene og fant tilbake til hverandre. Det hadde vi ikke gjort som barnløse. Men vi kunne ikke gå fra hverandre uten å kunne se barnet vårt i øynene, 10år fra nå, og si at mamma og pappa prøvde alt. 

I dag har jeg aldri vært lykkeligere, så er så glad for at vi gjorde det :) 

Anonymkode: 9d836...3f2

Skrevet

Definitivt ja. Vi har vært sammen i 8-9 år og har to barn, derav en baby, og et barn med spesielle behov. Vi støtter hverandre gjennom tykt og tynt, og jeg kan ikke se for meg et liv uten ham. Om vi ikke hadde barna så hadde vi nok reist mye mer, noe som vi begge elsker. 

Anonymkode: e4b23...c10

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Idiot. 

Anonymkode: 0f12c...9e0

Hæ? Hva var idiot med det ?

Anonymkode: 7784d...9ae

Skrevet

Jeg må dessverre svare nei😢

Anonymkode: d5481...333

Skrevet

Nei, det tror jeg desverre ikke. Vi har vokst mye fra hverandre, i løpet av de 16 årene vi har vært sammen. Og har måttet jobbe mye for å holde sammen, de siste årene. Men på den andre siden, så er jo stressende hverdag med barn, årsaken til de fleste problemer våre også..

Anonymkode: a7002...172

Skrevet

Nei. Hadde jeg visst hvordan livet vårt ble etter vi fikk barn hadde jeg heller aldri fått barn med han.

Anonymkode: b3eb9...c04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...