Gå til innhold

MÅ man ta hensyn til andre kunder i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor står dt at dt er hi sin sopp, at hun har puttet soppen i posen? Kanskje den lå i hylla fremdeles?

Anonymkode: 2ef73...00f

Ja, slik jeg oppfatter det, så lå den ennå i hylla. Håper at Hi har hatt en fin sopphelg. 

Anonymkode: d841d...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvor står dt at dt er hi sin sopp, at hun har puttet soppen i posen? Kanskje den lå i hylla fremdeles?

Anonymkode: 2ef73...00f

Hehe..men herregud. Det er da vanlig å vente på tur i slike situasjoner.

Lurer  på hva dere ville sagt hvis hi tok siste brødet. Hun burde gitt halvparten til dama??

Hadde denne andre oppdaget hvor soppen var 1 minutt senere ville det vært tomt. Sånn er livet, butikker går  for tunh

Anonymkode: 21ccd...ad8

Skrevet

Jeg liker ikke konflikter, så jeg hadde gitt de til henne og selv kjørt innom en annen butikk, null stress

Anonymkode: 1a005...a1d

Skrevet
12 timer siden, Darwinia:-) skrev:

I utgangspunktet vil jeg si at det er "førstemann til mølla". Men om hun f.eks kun trengte 2 stk og jeg skulle ha 50 så ville jeg selvfølgelig delt.

Om vi begge trengte 6 stk og det var 6 stk igjen så hadde jeg nok tatt alle. Ser ikke poenget med å dele. Det medfører jo bare at BEGGE må innom en annen butikk for å få tak i det vi skal ha.

Nettopp.

Anonymkode: c4abb...1a9

Skrevet

Det er jo ingen som TRENGER sopp.. så ja, du kan dele. DOH.. gå og finn hermetiske, da, vel? Hvis det er så sjukt viktig med sopp

Anonymkode: f7d1d...39e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ingen som TRENGER sopp.. så ja, du kan dele. DOH.. gå og finn hermetiske, da, vel? Hvis det er så sjukt viktig med sopp

Hvorfor kunne ikke den andre damen finne de hermetiske? Hvis de er like bra?

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun var jo ikke først, det var egentlig den andre damen. Den andre damen kunne ha grafset til seg før HI fikk et sukk for seg (siden hun forsto at de skulle ha samme vare), men det gjorde hun ikke.

Anonymkode: a903d...d80

Den andre damen virret jo rundt i grønnsaksavdelingen og fant først soppen etter at HI hadde revet av en pose til å ha de i. Det er da vel ikke sånn at bare fordi man befinner seg i grønnsaksavdelingen først, så har man førsteretten på alt som finnes der? Da hadde vel i så fall butikkene hatt en sluseløsning som gjorde at kun én kunne handle om gangen. Hadde den andre damen funnet soppen med en gang hun kom inn, så hadde det vært tomt da HI kom, men sånn var det nå en gang ikke. Jeg synes fortsatt damen var frekk som ble sur.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kunne ikke den andre damen finne de hermetiske? Hvis de er like bra?

Det kunne hun vel! De kunne tatt halvparten ferske, og halvparten hermetiske hver.

Men den andre damen hadde tross alt gått rundt og leita etter soppen, så... 

Skrevet

Hi her

Soppsuppen smakte nydelig. Glad jrg tok alle. 

Anonymkode: 1af0d...1dc

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kunne hun vel! De kunne tatt halvparten ferske, og halvparten hermetiske hver.

Hermetiserte smaker dritt og burde ikke hatt lov til å kalles sopp. De gummikulene der er knapt spisendes.

Anonymkode: 7c165...422

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Men vi må lengre bak i tid.Og 

Vi må finne ut hvem som først PLANLA å kjøpe sopp. Ble middagen planlagt samme dag, eller dagen før?? 

Den som først fikk bildet av sopp i hodet er soppens rettmessige eier!

:D

Anonymkode: 21ccd...ad8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...