Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #26 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tipper HI er en sånn mor som alle ler av i det skjulte. Anonymkode: 8c47d...4d3 Javel så la folk le da. Det handler ikke om andre her.Ikke om meg heller. Det er lov å bry seg og tilby ungdommene hjelp. Ikke noe annet enn det. Tipper du hadde likt å få hjelp på jobben din hvis det var noen som ignorerte deg, på et sted du skal fungere hver dag. Mine klarer å si ifra selv, men da det aldri hjelper med henne etter så lang tid så er det lov å høre med hennes foreldre om det er lov med en forsoning og om det evt har oppstått noen misforståelser. For som noen sa lenger opp her, det blir en sorg og er lettere å bære hvis en kan i det minste ha respekt for hverandre. HI Anonymkode: 3ce11...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #27 Skrevet 11. november 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Javel så la folk le da. Det handler ikke om andre her.Ikke om meg heller. Det er lov å bry seg og tilby ungdommene hjelp. Ikke noe annet enn det. Tipper du hadde likt å få hjelp på jobben din hvis det var noen som ignorerte deg, på et sted du skal fungere hver dag. Mine klarer å si ifra selv, men da det aldri hjelper med henne etter så lang tid så er det lov å høre med hennes foreldre om det er lov med en forsoning og om det evt har oppstått noen misforståelser. For som noen sa lenger opp her, det blir en sorg og er lettere å bære hvis en kan i det minste ha respekt for hverandre. HI Anonymkode: 3ce11...c5e Ja og hvis datteren din gikk i første klasse, så ville det gitt mer mening. Men dette er tenåringer! Du er altfor intens her. Anonymkode: 8c47d...4d3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #28 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Javel så la folk le da. Det handler ikke om andre her.Ikke om meg heller. Det er lov å bry seg og tilby ungdommene hjelp. Ikke noe annet enn det. Tipper du hadde likt å få hjelp på jobben din hvis det var noen som ignorerte deg, på et sted du skal fungere hver dag. Mine klarer å si ifra selv, men da det aldri hjelper med henne etter så lang tid så er det lov å høre med hennes foreldre om det er lov med en forsoning og om det evt har oppstått noen misforståelser. For som noen sa lenger opp her, det blir en sorg og er lettere å bære hvis en kan i det minste ha respekt for hverandre. HI Anonymkode: 3ce11...c5e 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja og hvis datteren din gikk i første klasse, så ville det gitt mer mening. Men dette er tenåringer! Du er altfor intens her. Anonymkode: 8c47d...4d3 Om foreldre går tungt inn i dette når barna er tenåringer, da vil det ikke bare ikke funke, det kan også gjøre ting verre. Om du forklarer dine barn at slik er livet, det er trist, men lite du får gjort med det, du må finne deg andre venner, så er det alt du kan gjøre. Forklare barna at hun tydeligvis er i et eller annet tenåringsooorlr og at det nok vil hå over. Ha respekt for det. Hun trår feil, men det er ikke din sak. Du skal heller ikke se vekk i fra at hun finner tilbake til tvillingene dine, så får de da ta stilling til om de vil ta henne i mot. Min jente på 9 år har opp til flere ganger opplevd «Tuppen og Lillemor» problematikk. Jeg forteller henne at det vil være litt krøll på tråden fra tid til annen hele oppveksten. Det er vanlig, det er normalen! Anonymkode: 6bab2...387
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #29 Skrevet 11. november 2017 Du må roe ned Hi. Dine døttre sin ex veninne har sin fulle rett til å bytte omgangskrets. Det er nok selvfølgelig igrunn dumt det er en krets med typiske tenåringsproblemer i men likevel det har du ingenting med. Og nå har foreldre fått det med seg at dine er lei seg fordi hun har bytta vennekrets. Holder nå så slutt. Ellers må du forvente dører blir slengt i fjeset. Mobbing er det selvfølgelig greit ta opp kampen mot men det virker faktisk ikke som det er saken her altså. Anonymkode: 7af57...8fc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #30 Skrevet 11. november 2017 Alt i orden , jeg er jo enig med dere, oppfordrer til alt dette og har heller ikke gått tungt inn. Er opptatt av det bare. Er sliten av det, og hadde ikke tenkt å diskutere. Fint å få andres synspunkter. Hvordan får man denne tråden slettet? Vil gjerne det nå. Takk for svar alle.HI Anonymkode: 3ce11...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #31 Skrevet 11. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Alt i orden , jeg er jo enig med dere, oppfordrer til alt dette og har heller ikke gått tungt inn. Er opptatt av det bare. Er sliten av det, og hadde ikke tenkt å diskutere. Fint å få andres synspunkter. Hvordan får man denne tråden slettet? Vil gjerne det nå. Takk for svar alle.HI Anonymkode: 3ce11...c5e Du får ikke tråden slettet Anonymkode: 988ac...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå