GĂ„ til innhold

Ikm uke 49 👍


Flutili

Anbefalte innlegg

Hei! HÞrer til her inne, men vil ikke "gjÞre meg til kjenne" ennÄ.

Har ikm neste onsdag.

Jeg synes jeg har hatt utrolig mye utflod de siste dagene, fÞler nesten at det bare renner innimellom, synes liksom ikke det har vÊrt sÄnn de mÄnedene det ikke har klaffet.

Kan dette vÊre et tidlig tegn pÄ graviditet? Har dere noen erfaring pÄ dette? Har noen her ogsÄ det sÄnn?

Jeg har barn, og har mistet et par ganger, men kan ikke huske hvordan det var da.

Anonymkode: b7c5f...9c1

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! HÞrer til her inne, men vil ikke "gjÞre meg til kjenne" ennÄ.

Har ikm neste onsdag.

Jeg synes jeg har hatt utrolig mye utflod de siste dagene, fÞler nesten at det bare renner innimellom, synes liksom ikke det har vÊrt sÄnn de mÄnedene det ikke har klaffet.

Kan dette vÊre et tidlig tegn pÄ graviditet? Har dere noen erfaring pÄ dette? Har noen her ogsÄ det sÄnn?

Jeg har barn, og har mistet et par ganger, men kan ikke huske hvordan det var da.

Anonymkode: b7c5f...9c1

Det vet jeg egentlig ikke noe om, tror det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg har det helt annerledes og fĂžler at jeg har mye mindre utflod enn vanlig denne gangen (jeg har vĂŠrt plaget med mye utflod etter fĂždsel for 3 Ă„r siden)..

Vi mÄ bare hÄpe pÄ at det fÄr ann begge veier :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, inimini skrev:

7 dpo i dag! Vente vente! Supernysgjerrig😂

8 dpo. Begynner Ä fÄ vondt i puppene, noe jeg har hatt hver mÄned, sÄ har en dÄrlig fÞlelse denne gangen ogsÄ. Men mÄ jo bare krysse fingrene helt til mensen ev. kommer :) 

Kjenner du/dere noe? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, ClaraE skrev:

8 dpo. Begynner Ä fÄ vondt i puppene, noe jeg har hatt hver mÄned, sÄ har en dÄrlig fÞlelse denne gangen ogsÄ. Men mÄ jo bare krysse fingrene helt til mensen ev. kommer :) 

Kjenner du/dere noe? 

Denne gangen har jeg prÞvd Ä ikke kjenne etter noe. Men nÄr du sier det sÄ har jeg Þmme bryster, men ikke noe annet.

Alle de andre gangene har jeg trodd jeg var gravid og venta spent med Ä teste, men var ikke gravid. Men denne gangen har jeg ingen fÞlelse pÄ at jeg er gravid,sÄ vet ikke helt.

FĂžler ventetiden er sĂ„ lang jegđŸ˜„

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

11 timer siden, inimini skrev:

Denne gangen har jeg prÞvd Ä ikke kjenne etter noe. Men nÄr du sier det sÄ har jeg Þmme bryster, men ikke noe annet.

Alle de andre gangene har jeg trodd jeg var gravid og venta spent med Ä teste, men var ikke gravid. Men denne gangen har jeg ingen fÞlelse pÄ at jeg er gravid,sÄ vet ikke helt.

FĂžler ventetiden er sĂ„ lang jegđŸ˜„

 

Samme her! PrÞver Ä ikke kjenne etter, men de puppene er vanskelig Ä ikke kjenne pÄ nÄr toÄringen hopper pÄ og koser med meg :) 

Ventetiden ER lang, men man mÄ bar smÞre seg med masse tÄlmodighet! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 timer siden, ClaraE skrev:

8 dpo. Begynner Ä fÄ vondt i puppene, noe jeg har hatt hver mÄned, sÄ har en dÄrlig fÞlelse denne gangen ogsÄ. Men mÄ jo bare krysse fingrene helt til mensen ev. kommer :) 

Kjenner du/dere noe? 

10 dpo i dag. Har hatt vonde pupper siden egglÞsning, pleier Ä ha gitt seg til nÄ men er fortsatt kjempe vonde. Har ogsÄ ekstremt mye murringer, sÄ regner med det bare er mensen som venter pÄ Ä komme, fÞler meg ikke gravid men hÄper jo.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Lulla92 skrev:

10 dpo i dag. Har hatt vonde pupper siden egglÞsning, pleier Ä ha gitt seg til nÄ men er fortsatt kjempe vonde. Har ogsÄ ekstremt mye murringer, sÄ regner med det bare er mensen som venter pÄ Ä komme, fÞler meg ikke gravid men hÄper jo.

Vi mĂ„ jo bare krysse fingrene! 😊😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg henger meg pÄ her helt pÄ slutten. Hadde ingen planer om Ä prÞve Ä bli gravid akkurat nÄ, planla Ä vente til vÄren. 
Men i gÄr fikk jeg det bare for meg at jeg skulle ta en gammel billigtest som jeg hadde liggende pÄ badet.. Og den ble svak positiv, sÄ da tok jeg en egglÞsningstest ogsÄ og den ble det to streker pÄ med en gang. IKM er pÄ mandag. 

Sist jeg var gravid fikk jeg positive tester og knallsterke egglÞsningstester 5-6 dager fÞr IKM. 

Tok en CB i morges og den ble ogsÄ svak positiv innen tiden. Men testene har gÄtt ut pÄ dato for en god stund siden ser jeg og jeg kan bare ikke tro at jeg er gravid uten Ä ha gÄtt inn for det, da vi sist virkelig prÞvde i over 1 Är fÞr det gikk :huh:

Grunnen for at jeg bare plutselig fikk det for meg at jeg skulle teste sent i gÄr kveld var fordi jeg alltid spotter i over en uke fÞr mens, men ingenting denne gang og slik var det sist jeg var gravid.. 

Har absolutt ingen tegn pÄ graviditet. Litt "mensenmage"/murring er det eneste.
Noen med lignende erfaringer? :o

Anonymkode: 1ddcf...453

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, WPW skrev:

Oj, sĂ„ gĂžy at det er noen positive tester allerede!! Gratulerer😃😃😃

Tusen takk, vet ikke om jeg helt tĂžrr Ă„ tro pĂ„ det enda, men veldig gĂžy! HĂ„per alle dere andre ogsĂ„ fĂ„r positive tester 😘

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ikm pĂ„ mandag/tirsdag, baby nr. 1 vi prĂžver pĂ„ đŸ‘Ș Hadde skikkelige menssmerter i dag i ca 5 min, ikke merket noe etter det. I gĂ„r hadde jeg litt rosa i trusa, og litt brunt utflod i dag i do.. 

Vondt i rygg og nĂŠrmest kramper i rumpa đŸ˜© HĂ„per det er ei spire som forĂ„rsaker dette đŸ‘¶đŸŒ

Anonymkode: c62d0...94f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

12 timer siden, Lulla92 skrev:

Oh my lord. Fikk det for meg Ä teste nÄ i kveld bare for Morro skyld. MÄtte den klamre seg fast.

Snapchat-1968098584.jpg

Wow! Gratulererâ˜ș sĂ„ spennende!!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20171202_165541.thumb.jpg.5a49901f3758db02c88dd31c6123ed38.jpgjammen ble den digitale ogsÄ positiv. MÄtte den klore seg fast og  bli der. 

HĂ„pet er jo fortsatt ikke ute inimini! Jeg krysser fingrene for deg og alle de andre đŸ€ž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

56 minutter siden, Lulla92 skrev:

20171202_165541.thumb.jpg.5a49901f3758db02c88dd31c6123ed38.jpgjammen ble den digitale ogsÄ positiv. MÄtte den klore seg fast og  bli der. 

HĂ„pet er jo fortsatt ikke ute inimini! Jeg krysser fingrene for deg og alle de andre đŸ€ž

Se der ja!

SĂ„ gĂžy!

Nei, hĂ„pet er vell kanskje ikke ute, men tror ikke det blir noe denne gangen hellerđŸ˜„

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, inimini skrev:

Se der ja!

SĂ„ gĂžy!

Nei, hĂ„pet er vell kanskje ikke ute, men tror ikke det blir noe denne gangen hellerđŸ˜„

Veldig 😄

Kjenner til fĂžlelsen. Vi har prĂžvd siden 1. Mai og har fĂžlt at ventetiden har vĂŠrt super lang. Dette var fĂžrste mĂ„neden jeg faktisk sa til meg selv at det kom sikkert ikke til Ă„ gĂ„ nĂ„ heller men jammen gjorde det. HĂ„per i allefall veldig pĂ„ at du ogsĂ„ fĂ„r to streker! đŸ€žđŸ€ž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 minutter siden, Lulla92 skrev:

Veldig 😄

Kjenner til fĂžlelsen. Vi har prĂžvd siden 1. Mai og har fĂžlt at ventetiden har vĂŠrt super lang. Dette var fĂžrste mĂ„neden jeg faktisk sa til meg selv at det kom sikkert ikke til Ă„ gĂ„ nĂ„ heller men jammen gjorde det. HĂ„per i allefall veldig pĂ„ at du ogsĂ„ fĂ„r to streker! đŸ€žđŸ€ž

GĂžy Ă„ hĂžre at det kan gĂ„, men tar kanskje litt tidâ˜ș

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Flutili skrev:

Da dukket heksa opp, litt fÞr. Jeg vandrer inn i pp 22. 

Å nei!!!!đŸ€”

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Flutili skrev:

Da dukket heksa opp, litt fÞr. Jeg vandrer inn i pp 22. 

Fþlger mest sannsynlig etter.. blendahvit her og😔

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Klarte ikke Ä vente, er sÄ uggen i kroppen. Tok en test, egentlig dumt siden den skal taes fra IKM (ikke sÄ sensitiv).

Men jeg kan se en bittesvak strek, tror jeg.. Hvordan klarer dere Ä ta bilde pÄ det? Min blir sÄ ufokusert hele tiden...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...