Gå til innhold

Ikm uke 49 👍


Flutili

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, inimini skrev:

Ja, ikke mulighet i dag vi heller! 

Men er vell fortsatt mulighet i morgen, er det ikke det?

Hvor lenge er du borte?

Til sent torsdag kveld😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, WPW skrev:

Til sent torsdag kveld😭

Dårlig timing,men sånn er det🤔

Ja, da er det bare å prøve når du kommer hjem torsdagskveld! Satse på den eller søndagen☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, ikm uke 49/50..

Dette er første pp etter p-stav, så nå er jeg veldig spent på hvor lang tid det tar før 3. spiren sitter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg hadde el på tirsdag. Jeg har hatt veldig stabil syklus og appen viste hvertfall det :) Vi har lagt inn aksjer søndag, tirsdag, torsdag og prøver vel å få det til i helgen også :) Blir spennende det her! 

 

Et spørsmål: På søndag og tirsdag gjorde det ikke noe vondt ved akten, men igår gjorde det vondt ved dype støt (det er overkommelig sånn at vi får fullført). Jeg har hatt det sånn de siste månedene, er det noen som kjenner det igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ClaraE skrev:

Jeg tror jeg hadde el på tirsdag. Jeg har hatt veldig stabil syklus og appen viste hvertfall det :) Vi har lagt inn aksjer søndag, tirsdag, torsdag og prøver vel å få det til i helgen også :) Blir spennende det her! 

 

Et spørsmål: På søndag og tirsdag gjorde det ikke noe vondt ved akten, men igår gjorde det vondt ved dype støt (det er overkommelig sånn at vi får fullført). Jeg har hatt det sånn de siste månedene, er det noen som kjenner det igjen? 

Jeg har og hatt vondt/ ømheter ved dype støt, noen sykluser går det greit , mens andre er helt pyton. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flutili skrev:

Jeg har og hatt vondt/ ømheter ved dype støt, noen sykluser går det greit , mens andre er helt pyton. 

Har du merket noe spesielt ved for eksempel eggløsning eller noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ClaraE skrev:

Har du merket noe spesielt ved for eksempel eggløsning eller noe? 

Ja, ved eggløsning er det værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Flutili skrev:

Ca 5-6 dpo, hatt stikkinger i venstre side siden kl 6 i dag morges. Håper det ligger noe i det. 

Spennende! 

Blir så gøy å se hva som skjer med alle her inne☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 5-6 dro selv. Har ekstremt ømme pupper(pleier å bli litt øm, men nå er det helt krise å komme i nærheten)  og støl nederst i magen på høyre siden. Tror egentlig ikke jeg er gravid, mest fordi det ikke har gått de andre gangene, men håper jo selvfølgelig litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Flutili skrev:

Har ennå verkende stikkinger i venstre side, måtte ty til Paracet , men hjelper ikke noe på smertene. 😨

Vi får håpe det er pga en spire! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2017 den 15.33, inimini skrev:

Fikk positiv El test i dag og jeg! Hmmm....

Det gjorde jeg og.. veldig rart. temper, men får ikke noe fornuftig ut av det heller, for jobbreise pluss fest i helga gjør at søvnmønsteret er helt skrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WPW skrev:

Det gjorde jeg og.. veldig rart. temper, men får ikke noe fornuftig ut av det heller, for jobbreise pluss fest i helga gjør at søvnmønsteret er helt skrudd.

Det jeg lurer på da er når du har positiv eggløsningstest to dager på rad, hvilken dag er da eggløsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri klok på dette med eggløsningen og når den er i forhold til testene. Når er den når man har positiv test 4 dager på rad? Klør meg i hode av det der🤔

også er det så mange forskjellige svar på det. Noen sier noe, andre sier noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WPW skrev:

Jeg vet ikke helt, men fant ut at jeg ble mer stressa av å ta eggløsningstest enn å ikke ta det😂

Enig med deg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, WPW skrev:

Jeg vet ikke helt, men fant ut at jeg ble mer stressa av å ta eggløsningstest enn å ikke ta det😂

Jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe en ny ladningng med el tester. Tror jeg prøver ei stund uten , er bare å kaste vort penger😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 7 dpo idag og blitt syk igjen.. denne gangen øvre luftveisinfeksjon. Sykemeldt ut uken.. Håper ikke dette går ut over om egget vil feste seg eller ikke 😞

Sist var det omgangssyke, måneden før var det høy feber i noen dager. Ikke alltid så lett å jobbe med småbarn og ha en snart treåring hjemme! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ClaraE skrev:

Rundt 7 dpo idag og blitt syk igjen.. denne gangen øvre luftveisinfeksjon. Sykemeldt ut uken.. Håper ikke dette går ut over om egget vil feste seg eller ikke 😞

Sist var det omgangssyke, måneden før var det høy feber i noen dager. Ikke alltid så lett å jobbe med småbarn og ha en snart treåring hjemme! 

Å nei! Høres kjempekoselig ut😥

Men ikke noe man kan gjøre noe med! Du får bare vente å se og håpe på det beste 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, inimini skrev:

Å nei! Høres kjempekoselig ut😥

Men ikke noe man kan gjøre noe med! Du får bare vente å se og håpe på det beste 🌼

Det er helt sant det! Må bare ta dagene med ro og ikke tenke for mye på det. Men har sååå lyst at det skal funke denne måneden!! 😊

Anonymkode: 42ff3...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...