GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror jeg hadde el pÄ tirsdag. Jeg har hatt veldig stabil syklus og appen viste hvertfall det :) Vi har lagt inn aksjer sÞndag, tirsdag, torsdag og prÞver vel Ä fÄ det til i helgen ogsÄ :) Blir spennende det her! 

Et spÞrsmÄl: PÄ sÞndag og tirsdag gjorde det ikke noe vondt ved akten, men igÄr gjorde det vondt ved dype stÞt (det er overkommelig sÄnn at vi fÄr fullfÞrt). Jeg har hatt det sÄnn de siste mÄnedene, er det noen som kjenner det igjen? 

7 timer siden, ClaraE skrev:

Jeg tror jeg hadde el pÄ tirsdag. Jeg har hatt veldig stabil syklus og appen viste hvertfall det :) Vi har lagt inn aksjer sÞndag, tirsdag, torsdag og prÞver vel Ä fÄ det til i helgen ogsÄ :) Blir spennende det her! 

Et spÞrsmÄl: PÄ sÞndag og tirsdag gjorde det ikke noe vondt ved akten, men igÄr gjorde det vondt ved dype stÞt (det er overkommelig sÄnn at vi fÄr fullfÞrt). Jeg har hatt det sÄnn de siste mÄnedene, er det noen som kjenner det igjen? 

Jeg har og hatt vondt/ Þmheter ved dype stÞt, noen sykluser gÄr det greit , mens andre er helt pyton. 

Ca 5-6 dro selv. Har ekstremt Þmme pupper(pleier Ä bli litt Þm, men nÄ er det helt krise Ä komme i nÊrheten)  og stÞl nederst i magen pÄ hÞyre siden. Tror egentlig ikke jeg er gravid, mest fordi det ikke har gÄtt de andre gangene, men hÄper jo selvfÞlgelig litt. 

Annonse

PĂ„ 22.11.2017 den 15.33, inimini skrev:

Fikk positiv El test i dag og jeg! Hmmm....

Det gjorde jeg og.. veldig rart. temper, men fÄr ikke noe fornuftig ut av det heller, for jobbreise pluss fest i helga gjÞr at sÞvnmÞnsteret er helt skrudd.

1 time siden, WPW skrev:

Det gjorde jeg og.. veldig rart. temper, men fÄr ikke noe fornuftig ut av det heller, for jobbreise pluss fest i helga gjÞr at sÞvnmÞnsteret er helt skrudd.

Det jeg lurer pÄ da er nÄr du har positiv egglÞsningstest to dager pÄ rad, hvilken dag er da egglÞsningen?

Jeg blir aldri klok pĂ„ dette med egglĂžsningen og nĂ„r den er i forhold til testene. NĂ„r er den nĂ„r man har positiv test 4 dager pĂ„ rad? KlĂžr meg i hode av det derđŸ€”

ogsÄ er det sÄ mange forskjellige svar pÄ det. Noen sier noe, andre sier noe annet. 

7 timer siden, WPW skrev:

Jeg vet ikke helt, men fant ut at jeg ble mer stressa av Ă„ ta egglĂžsningstest enn Ă„ ikke ta det😂

Jeg tror ikke jeg gidder Ă„ kjĂžpe en ny ladningng med el tester. Tror jeg prĂžver ei stund uten , er bare Ă„ kaste vort penger😜

Rundt 7 dpo idag og blitt syk igjen.. denne gangen Ăžvre luftveisinfeksjon. Sykemeldt ut uken.. HĂ„per ikke dette gĂ„r ut over om egget vil feste seg eller ikke 😞

Sist var det omgangssyke, mÄneden fÞr var det hÞy feber i noen dager. Ikke alltid sÄ lett Ä jobbe med smÄbarn og ha en snart treÄring hjemme! 

2 timer siden, ClaraE skrev:

Rundt 7 dpo idag og blitt syk igjen.. denne gangen Ăžvre luftveisinfeksjon. Sykemeldt ut uken.. HĂ„per ikke dette gĂ„r ut over om egget vil feste seg eller ikke 😞

Sist var det omgangssyke, mÄneden fÞr var det hÞy feber i noen dager. Ikke alltid sÄ lett Ä jobbe med smÄbarn og ha en snart treÄring hjemme! 

Å nei! HĂžres kjempekoselig utđŸ˜„

Men ikke noe man kan gjĂžre noe med! Du fĂ„r bare vente Ă„ se og hĂ„pe pĂ„ det beste đŸŒŒ

Akkurat nÄ, inimini skrev:

Å nei! HĂžres kjempekoselig utđŸ˜„

Men ikke noe man kan gjĂžre noe med! Du fĂ„r bare vente Ă„ se og hĂ„pe pĂ„ det beste đŸŒŒ

Det er helt sant det! MĂ„ bare ta dagene med ro og ikke tenke for mye pĂ„ det. Men har sĂ„Ă„Ă„ lyst at det skal funke denne mĂ„neden!! 😊

Anonymkode: 42ff3...0bf

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...