Gå til innhold

Hønehjørnet Katinka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes! Skremmende med slike vrangforestillinger at alt ordner seg med en slankeoperasjon . Hun bør gå ned først, endre livsstil og tankegang før hun opereres. "Dårlig hjerte" er at annet ord for "vi finner ingenting galt med hjertet ditt men du bør gå ned i vekt ". Så unnskylder pasienten det med en selvlagd diagnose.

Rart at reglene gjelder for alle unntatt hun selv. 

Anonymkode: f5789...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes! Skremmende med slike vrangforestillinger at alt ordner seg med en slankeoperasjon . Hun bør gå ned først, endre livsstil og tankegang før hun opereres. "Dårlig hjerte" er at annet ord for "vi finner ingenting galt med hjertet ditt men du bør gå ned i vekt ". Så unnskylder pasienten det med en selvlagd diagnose.

Rart at reglene gjelder for alle unntatt hun selv. 

Anonymkode: f5789...13d

Mulig det er derfor hun får avslag da. Fordi hun rett og slett ikke er mentalt på plass. Trist når folk ikke innser det selv og har vrangforestillinger. 

Angrer litt for at jeg lagde denne tråden, for jeg skjønte vel egentlig at hun ikke var helt frisk, samtidig fremstår hun jo som ressurssterk og ikke dum. Men dette ble for dumt. Og at hun klikka sånn igår på livesending burde vel egentlig være bekreftelse nok på at alt ikke er som det skal. 

Hun sier hun har spart hele 5000 kr selv og satt inn på den spleisen. Jeg fikk en uggen følelse av at de 5000 var det som kom inn på den forrige spleisen hennes. Huff.. håper hun logger av litt og får hjelp hvis hun trenger det.

Anonymkode: b8537...409

Skrevet

Men det er jo en grunn til at det offentlige krever at man går ned en del på forhånd. En slankeoperasjon er jo ikke en rask løsning, og dersom man ikke legger om livsstilen vil man jo bare gå opp igjen i vekt, gått igjennom mye smerter uten grunn og har kastet bort skattebetalernes penger. Dersom man ikke har viljestyrke til å gå ned på forhånd, tviler jeg på at man klarer å opprettholde ett sunt kosthold og en aktiv livsstil resten av livet. 

Syntes videoen igår var trist igrunn, for man ser tydelig at her er det flere problemer enn bare vekten, og det sier hun jo selv også ved å si at ''ikke alle har psyke til å ta det offentlig''. Får også en følelse av at hun skylder på alle andre for at hun ikke får sett barna så mye som hun vil, og ikke kan gå ut med barna sine pga vekten. 

Det er jo ikke slik at man må løpe minst 5 mil og løfte minst 20 kg på hver arm for å gå ned i vekt. Begynn i det små med begrensninger på måltider, kutt all snacks utenom lørdag (og ikke spis for hele uken den lørdagen) og lag en avtale med deg selv om at du skal gå en tur på minst 20 minutter, 5 dager i uken så er man i gang. Øk treningsmengde etterhvert, også får man sikkert mer dreisen på dette med mat også etterhvert. 

Anonymkode: 09eff...653

Skrevet

Det kan se ut som hun har slettet seg fra Facebook?

Anonymkode: c1492...b4a

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan se ut som hun har slettet seg fra Facebook?

Anonymkode: c1492...b4a

Ikke noe nytt det. Det gjør hun ganske ofte. 

Anonymkode: 26ab5...8f1

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Skrevet

Hun har slettet seg mange ganger fra fb og hun har i tillegg laget ny profil der mange ganger...sykt!!!

Anonymkode: b3e18...2d9

Skrevet

Nå er hun innlagt på hjerteavdelingen og det var noen som mente det var på grunn av stygge kommentarer i går. Var vel heller at hun hisset seg opp til de grader😬. 

Anonymkode: de807...7c1

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er hun innlagt på hjerteavdelingen og det var noen som mente det var på grunn av stygge kommentarer i går. Var vel heller at hun hisset seg opp til de grader😬. 

Ufint at noen prøver å legge skylden på de som stilte kristiske spørsmål. Hun er syk og har en kjent historikk med høyt blodtrykk og høy puls. Det har hun skrevet om før. 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ufint at noen prøver å legge skylden på de som stilte kristiske spørsmål. Hun er syk og har en kjent historikk med høyt blodtrykk og høy puls. Det har hun skrevet om før. 

😧 har det blitt lagt skylda over på noen fra kommentarene ?!

Anonymkode: c0e70...e14

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er derfor hun får avslag da. Fordi hun rett og slett ikke er mentalt på plass. Trist når folk ikke innser det selv og har vrangforestillinger. 

Angrer litt for at jeg lagde denne tråden, for jeg skjønte vel egentlig at hun ikke var helt frisk, samtidig fremstår hun jo som ressurssterk og ikke dum. Men dette ble for dumt. Og at hun klikka sånn igår på livesending burde vel egentlig være bekreftelse nok på at alt ikke er som det skal. 

Hun sier hun har spart hele 5000 kr selv og satt inn på den spleisen. Jeg fikk en uggen følelse av at de 5000 var det som kom inn på den forrige spleisen hennes. Huff.. håper hun logger av litt og får hjelp hvis hun trenger det.

I følge spleis får man ikke pengene om ikke målet blir nådd innen fristen. Da går de i retur. 

F61043D4-B839-4311-80CE-7D854546BC9F.png

Anonymkode: 4aca4...0ff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det spekulasjon? 

Anonymkode: a93ec...5a9

Skrevet

Hun er ikke innlagt noe sted...herregud å folk spekulerer. 

Skrevet

Hun er innlagt pga forhøyet hjerterytme. 

Anonymkode: f6eeb...867

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ikke innlagt noe sted...herregud å folk spekulerer. 

Hun skrev det jo selv. 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I følge spleis får man ikke pengene om ikke målet blir nådd innen fristen. Da går de i retur. 

F61043D4-B839-4311-80CE-7D854546BC9F.png

Hun sa det selv. At pengene fra forrige spleis er satt inn på den nye. Jeg bare lurer på om det er de femtusen hun sier hun har spart selv. Mulig hun ikke hadde et målbeløp da? Er ikke sikkert hun har det nå heller, for hun sa også at dersom hun ikke får inn 98 000kr, men nok til å ta operasjon i Litauen så gjør hun det.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun sa det selv. At pengene fra forrige spleis er satt inn på den nye. Jeg bare lurer på om det er de femtusen hun sier hun har spart selv. Mulig hun ikke hadde et målbeløp da? Er ikke sikkert hun har det nå heller, for hun sa også at dersom hun ikke får inn 98 000kr, men nok til å ta operasjon i Litauen så gjør hun det.

Ja..de har vært lure der. Mente jeg hadde lest at målet var 98 000. Derfor den antakelsen. 

Skrevet

Katinkasinreise på Snap for de som er like nysgjerrig som meg 🙈

Skrevet

Er ikke medlem der men de verste innlegg og kommentarer deles i en annen gruppe jeg er for diskusjon. Ikke mulig å diskutere der inne før man blir kastet ut. 

Det er søren meg mye dumme folk der. Og den største er jo hun Katinka. Hun må få hjelp. 

Anonymkode: 0ced9...4cf

Skrevet

Nå har hun stengt spleisen. Jaja, kan få mye gøy for 16 000+. 

Skrevet

uten å si noe om hvorfor?

Anonymkode: f3fa1...746

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

uten å si noe om hvorfor?

Anonymkode: f3fa1...746

Ser sånn ut ja. Ingen info på hh heller

Skrevet

Kaasa, jeg følger henne på Snap, eller den "reisensnappen" hennes som hun opprettet for tre dager siden. Og har gitt oppdatering til de som har bidratt med penger, skriver hun der. Jeg tror nok avdelingen hun har vært på i natt har skrevet en henvisning og dermed får hun operasjon av det offentlige, uten ventetid fordi det haster. Pengene var altså waste. Kanskje hun sparer dem til ev. fjerning av overflødig hud senere? 

Skikkelig drama med den dama ass..

Skrevet

Hvordan kan hun oppdatere givere når de er anonyme? Det minste hun kunne gjøre er å informere i hh. Dette blir bare dummere og dummere. Burde rapporteres på spleis..

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan hun oppdatere givere når de er anonyme? Det minste hun kunne gjøre er å informere i hh. Dette blir bare dummere og dummere. Burde rapporteres på spleis..

Aner ikke. Men det er vel på grunn av all den uærligheten at hun nok en gang tar seg en pause da. 

Prøvde ikke hun å selge hønehjørnet til høystbydende, her for en stund siden også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...