Gå til innhold

Hønehjørnet Katinka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det klokka for hønehjørnet-Katinka. Jeg orker ikke å kommentere der inne med fullt navn, det er pinlig nok som det er, men alvorlig talt! Hva forventer hun? Hun har laget en gruppe som forbyr blant annet innsamlingsaksjoner, men når det gjelder henne er det liksom grei?

Hun trenger en slankeoperasjon. Har tydeligvis fått avslag eller lang ventetid. Hun påstår selv at hun trenger denne pga helsen og svakt hjerte. Rart legene har avslått dersom det haster og er eneste utvei? 

Det er ikke hun som har opprettet en spleis denne gangen. Det er venninna hennes (Katinka har forsøkt en gang selv, før, men fikk mye pepper)

Men nå forsvarer hun og reklamerer altså for denne spleisen i egen person. 

Hun har livesending på HJ Nå, der det kjefte, ropes og grines. Det er helt vilt! Hun virker nesten ustabil? Sist noen gråt på livesending der inne ble livesendingen avbrutt pga tilstanden til vedkommende. Hva nå? Dette er jo sjukt!

Anonymkode: b8537...409

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes meg. Enda godt jeg slettet meg derfra i sommer. Mange udiagnostiserte kjerringer rundt omkring.

Skrevet

🙈🙈🙈

Anonymkode: de807...7c1

Skrevet

Hva samler inn til?

Anonymkode: 3057a...3b0

Skrevet

wuuuuuuuuuuuuuut. Veier hun 205 kilo? Nei? Hvorfor operere seg da? 

Anonymkode: a93ec...5a9

Skrevet

alt man skal bry seg om. la nå hun være

Anonymkode: 1aa6f...721

Skrevet

Hun samler inn til slankeoperasjon og har fått avslag fra ETT sykehus som har sagt at skal hun få det dekt må hun forholde seg til det offentlige som har ventetid opp til ett år. Det blir for lenge synes hun "en prosess i seg selv" (????) Som hun sier. Så derfor har hun nå begynt for andre gang å tigge i en gruppe hun dannet selv for noen år siden der det står presisert i reglementet at innsamling ikke er lov. Hun opplever selv at hun faller uten for denne regelen fordi det handler om HENNES helse. 

Men det er mer som får meg til å tenke psykiatri her altså.

Hun roper og smeller i begynnelsen av denne livesendingen. Hun har barbert bort alt håret. Hun svarer inkonsekvent på spørsmål som kommer og det virker rett og slett ikke som om hun forstår hvorfor folk er kritiske. Hennes svar sett bort i fra all denne grininga og kjeftinga er å endre reglene på hønehjørnet 😂

Skrevet

Gikk inn for å snoke på profilen hennes nå, men hun er da ikke FET? 

Skrevet
2 minutter siden, Pæddan skrev:

Gikk inn for å snoke på profilen hennes nå, men hun er da ikke FET? 

Må være gamle bilder, hun er kraftig overvektig. Det ser man på filmen. Men det kommer mer og mer frem i filmen at hun ikke er villig til å gå ned de obligatoriske kiloene på egenhånd før operasjon som må til for å få det dekt av det offentlige. Derav spleis og privat. Dette er så flaut!!!!

Skrevet

Selv om hun tar det privat, så må man ned 10 kg:kari:. Med mindre hun tar det i et annet lugubert land?

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun samler inn til slankeoperasjon og har fått avslag fra ETT sykehus som har sagt at skal hun få det dekt må hun forholde seg til det offentlige som har ventetid opp til ett år. Det blir for lenge synes hun "en prosess i seg selv" (????) Som hun sier. Så derfor har hun nå begynt for andre gang å tigge i en gruppe hun dannet selv for noen år siden der det står presisert i reglementet at innsamling ikke er lov. Hun opplever selv at hun faller uten for denne regelen fordi det handler om HENNES helse. 

Men det er mer som får meg til å tenke psykiatri her altså.

Hun roper og smeller i begynnelsen av denne livesendingen. Hun har barbert bort alt håret. Hun svarer inkonsekvent på spørsmål som kommer og det virker rett og slett ikke som om hun forstår hvorfor folk er kritiske. Hennes svar sett bort i fra all denne grininga og kjeftinga er å endre reglene på hønehjørnet 😂

Veit åssen det er å vente på det offentlige, men å samle inn? Skal jeg samle inn da, jeg som er alvorlig syk og kan dø, så jeg kan gå privat? Nei vettu hva... blir provosert, jeg!

Skrevet
2 minutter siden, Pæddan skrev:

Selv om hun tar det privat, så må man ned 10 kg:kari:. Med mindre hun tar det i et annet lugubert land?

Hun tenker på Litauen kommer fram her. 

Det er så mye som skurrer med det opplegget her og nå driter hun seg loddrett ut altså. 

Skrevet

Venninnen min tok slankeoperasjon i Litauen (tror det var der). Hun måtte bed 10 kilo før operasjonen selvom det var privat og hun hadde ikke spleis, hun tok opp lån for å få tatt operasjonen. Slik de fleste må

Anonymkode: 8d771...1b6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Veit åssen det er å vente på det offentlige, men å samle inn? Skal jeg samle inn da, jeg som er alvorlig syk og kan dø, så jeg kan gå privat? Nei vettu hva... blir provosert, jeg!

Hun må gjerne samle inn for min del, men da må man tørre å kalle det for det det er. Dessuten må hun være ærlig rundt situasjonen når folk gir. Og til slutt tar det seg innmari dårlig ut å bryte EGNE grupperegler når det passer en selv. 

Skrevet

"Jeg skal ha en operasjon. Jeg skal ha en operasjon og det skal ikke gå igjennom det offentlige!" Ropte hun nå for å svare ei som lurte på hva hun skulle gjøre med pengene fra spleisen dersom hun ikke fikk inn nok penger...

Skrevet

Hva er Hønehjørnet?

Anonymkode: 96d5b...b40

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Jeg skal ha en operasjon. Jeg skal ha en operasjon og det skal ikke gå igjennom det offentlige!" Ropte hun nå for å svare ei som lurte på hva hun skulle gjøre med pengene fra spleisen dersom hun ikke fikk inn nok penger...

Ustabilt! og har denne damen ansvar for barn`?

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Hva er Hønehjørnet?

Anonymkode: 96d5b...b40

Hehe, lurer på det samme. 

Anonymkode: b1d1b...3aa

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, lurer på det samme. 

Anonymkode: b1d1b...3aa

En gruppe på facebook, men masse rare folk som legger ut alt mulig rart😂🙈

Anonymkode: 582f3...878

Skrevet
30 minutter siden, Pæddan skrev:

Ustabilt! og har denne damen ansvar for barn`?

Ja. Alenemor for to. 

Skrevet

Har hun slettet videoen ?

Anonymkode: 0b270...c05

Skrevet

Uff så bitte litt av videoen i stad :/ 

Anonymkode: c0e70...e14

Skrevet

Finner ikke den videoen dere snakker om jeg!

Anonymkode: c1492...b4a

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finner ikke den videoen dere snakker om jeg!

Anonymkode: c1492...b4a

Hun sletta den sikkert. Og lurt var det, men jeg lurer på om innsamlingsaksjonen står som festet innlegg øverst på siden.

Skrevet

Hun har klart og gått ned før på lavkarbo, men når man ikke gidder å gjøre noe for å gå ned og går så langt at hun ber andre om hjelp fordi hun ikke gidder da er det ikke frisk. Hun er faktisk ikke så stor som det ser ut på videoen, og jeg synes det er en skam å samle inn penger på den måten når man klarer det selv. Hun er en falsk person med mye psykriati inne i bildet. 

Anonymkode: b3e18...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...