Gå til innhold

samboer snakker babyspråk til hunden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min, forøvrig ekstremt maskuline og barske, eks-mann snakket babyspråk til katten. Samtaler som: «Kom, så skal pappa finne noe godt til den lille pusejenta i kjøleskapet» forekom ofte. Det var hysterisk morsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Wow millan har da skrevet 6 bøker om hund..har eget tv program om hund og vunnet flere priser..han har ingen kvalifikasjoner innen dyr,hunder eller trening? Er det dummeste jeg har hørt..håper du ikke har små barn eller baby i hus! 

Anonymkode: 059b3...bd7

Hva har det med saken å gjøre om hun har små barn eller baby i hus???

Anonymkode: a3c25...952

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stoler da mer på en hunde ekspert..hvis han sier at det er skadelig for hunden og ikke bra å snakke babyspråk fordi hunden er et rovdyr og ikke en baby...

Hundeekspert faktisk.. HAHAHH

Anonymkode: 30aff...fff

Skrevet

Det hadde faktisk vært total turn off for min del...

Anonymkode: e833a...7d6

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde faktisk vært total turn off for min del...

Anonymkode: e833a...7d6

Ja det er det! Noen spurte hva han sier til hunden..vel noe sånn som dette: naaaw må du bæsse (bæsje) må "maia" mor bæsse..gjentagende..staaaaakar fryser maia mor litteranne naaaaw stakar..skal vi dusse..vil du dusse..vil du d...(altså dusse betyr dusje) da sammen i dusjen! Ler om hunden kommer med ett bjeff..og begynner da umiddelbart babyspråk..vil lille mor spise vil du spise er lillemor litt sulten?? Refererer også til hunden som søster til barna våre..hjelpes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...