MammantilNurket Skrevet 11. november 2017 #26 Skrevet 11. november 2017 Min, forøvrig ekstremt maskuline og barske, eks-mann snakket babyspråk til katten. Samtaler som: «Kom, så skal pappa finne noe godt til den lille pusejenta i kjøleskapet» forekom ofte. Det var hysterisk morsomt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #27 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Wow millan har da skrevet 6 bøker om hund..har eget tv program om hund og vunnet flere priser..han har ingen kvalifikasjoner innen dyr,hunder eller trening? Er det dummeste jeg har hørt..håper du ikke har små barn eller baby i hus! Anonymkode: 059b3...bd7 Hva har det med saken å gjøre om hun har små barn eller baby i hus??? Anonymkode: a3c25...952
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #28 Skrevet 11. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Stoler da mer på en hunde ekspert..hvis han sier at det er skadelig for hunden og ikke bra å snakke babyspråk fordi hunden er et rovdyr og ikke en baby... Anonymkode: 059b3...bd7 Hundeekspert faktisk.. HAHAHH Anonymkode: 30aff...fff
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #29 Skrevet 11. november 2017 Det hadde faktisk vært total turn off for min del... Anonymkode: e833a...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #30 Skrevet 11. november 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hadde faktisk vært total turn off for min del... Anonymkode: e833a...7d6 Ja det er det! Noen spurte hva han sier til hunden..vel noe sånn som dette: naaaw må du bæsse (bæsje) må "maia" mor bæsse..gjentagende..staaaaakar fryser maia mor litteranne naaaaw stakar..skal vi dusse..vil du dusse..vil du d...(altså dusse betyr dusje) da sammen i dusjen! Ler om hunden kommer med ett bjeff..og begynner da umiddelbart babyspråk..vil lille mor spise vil du spise er lillemor litt sulten?? Refererer også til hunden som søster til barna våre..hjelpes! Anonymkode: 059b3...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå