Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #51 Skrevet 6. november 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, tar oss gjerne en øl midt i uka også. Ser ikke på det som noe problem. Anonymkode: 08c2e...7ec Jeg tenkte heller ikke at det var noe problem 😊 Bare lurte på hva som var det vanlige. HI Anonymkode: a2395...338
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #52 Skrevet 6. november 2017 Mistet smaken på alkohol i mitt tidligere samboerskap. Jeg mener alkohol og fyll ikke hører sammen når en skal hjem til barn, så når min tidligere samboer prøvde å presse meg til å drikke sluttet jeg helt. Bare synet av alkohol gjorde meg kvalm, og jeg har egentlig alltid ikke vært så streng på alkohol. Kunne godt ts meg ett glass selv om ungene var hjemme, men fyll da skulle det være barnepass. Komme full hjem til unger eller være med unegne når du er veldig redusert syns jeg ikke noe om. Nå har jeg funnet frem vinflaska igjen. Deilig å kunne ta seg ett glass innimellom, faktisk nyte. Drikke vin hver helg kommer jeg ikke til å gjøre, kommer jeg ikke til å gjøre heller. Ta meg ett glass når jeg har lyst på vil jeg. Igår ble det ett glass vin mens jeg satte sammen ett skap. Anonymkode: fc684...c66
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #53 Skrevet 6. november 2017 Drikker noen øl hver fredag, ellers hvis jeg er ute med en venninne e.l. Nå bor jeg i Danmark da, og her har så å si alle med seg øl til f.eks. pizzakveld med klassen på skolen eller til sommerfesten i barnehagen osv, så man blir vant til å drikke på en annen måte enn i Norge. Ingen som blir fulle, men de fleste koser seg med en øl eller to eller litt vin. Jeg drikker mindre og mindre vin, men er fryktelig glad i øl. Anonymkode: 56b94...187
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #54 Skrevet 7. november 2017 Jeg har ikke drukket alkohol på snart 20 år, men mannen min drikker enten øl eller vin hver helg. For han er det helgekos med et glass til fredagsmiddagen. Anonymkode: d6cbd...29a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #55 Skrevet 7. november 2017 Har barnafri annen hver helg. Da hender det det blir noe, men ikke hver gang. Anonymkode: 47d75...4e1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #56 Skrevet 7. november 2017 På 5.11.2017 den 23.35, Anonym bruker skrev: Absolutt ikke! Det var ikke alkoholen som var reaktoren for utsagnet mitt. Det var bare et inntrykk jeg fikk av folk. "Nei, her er barna alt, så alt jeg ånder og gjør er for barna." Det betyr ikke at jeg mener at man ikke skal ha barna i sentrum, men at man slutter å leve sitt eget liv i det man får barn. Det er bare et mareritt for meg. Når det er sagt, så er det gjesp for meg å alltid sitte med brus og popcorn med mannen hver helg. Jeg vil heller av og til finne på noe med venninner og ta et par glass fin vin, spise god mat og skravle. Noen vil synes mine interesser er gjesp, akkurat som at jeg synes andres er det! Vi er forskjellige, og det er ennå godt! ☺️ Anonymkode: 35058...5a2 Jeg slutter ikke å leve livet pga ungene. Men jeg tar valg som jeg selv trives med i den situasjonen jeg er. For min del betyr det lite alkohol i denne perioden av livet mitt. Men det betyr da ikke at jeg bare sitter hjemme og ser på tv. 😉 Anonymkode: 70e10...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå