Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #26 Skrevet 5. november 2017 Har ikke drukket på 17 mnd ✌ Anonymkode: 571d7...16e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #27 Skrevet 5. november 2017 Nei, jeg drikker veldig sjelden og lite alkohol. I sommerferien drikker jeg litt alkohol nesten daglig når vi er på ferie og spiser ute, men det er da snakk om 1-2 glass vin eller 1-2 øl. Resten av året er det veldig lite alkohol her i gården, ikke for at jeg synes det er noe galt i å nyte alkohol i moderate mengder, men har bare ikke så ofte lyst på det. En gang i blant litt rødvin eller en øl til maten, men det kan gå mange uker mellom hver gang. Anonymkode: f5c5b...5eb
Moratil3 Skrevet 5. november 2017 #28 Skrevet 5. november 2017 Nei jeg har barna mine 100% alene så jeg drikker ikke alkohol i det hele tatt. Men det er ikke noe stort tap for meg:)
cherry coke Skrevet 5. november 2017 #29 Skrevet 5. november 2017 Drikker sjelden. To- tre fester i året. Ett glass vin eller en kald øl ute om sommeren en sjelden gang.Får ofte bilder på snap av venner og kolleger der de nærmest konkurrerer om å ha en mest mulig sosial helg.."bobler, cava, prosecco "... "fin på vin", "vin med de beste" etc etc.. 🙄
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #30 Skrevet 5. november 2017 Nei, Herrejesus! Drakk ei flaske vin i går, og fy Satan det blir lenge til neste gang kjenner jeg i dag 🙈 Anonymkode: 8beb2...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #31 Skrevet 5. november 2017 Nei. Nå drikker jeg nesten aldri. Har tenåringsbarn og holder meg alltid edru i tilfelle noen plutselig må hentes. Slik hadde jeg det da jeg var tenåring - det ble aldri gjort et poeng av og jeg brukte det neste aldri, men visste at pappa når som helst kunne hente meg (og venninner). Det var en trygghet som jeg nå vil gi mine tenåringer. Er ikke noe stort offer, har aldri vært videre glad i alkohol. Anonymkode: 2dee7...fb3
Salomine Skrevet 5. november 2017 #32 Skrevet 5. november 2017 Nei, det gjør jeg ikke. Når jeg tenker meg om er det vel faktisk 1,5 år siden jeg drakk alkohol. Har ikke noe imot et glass vin for kos, til maten osv. Men har bare ikke passet seg sånn, har heller ikke hatt lyst på.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #33 Skrevet 5. november 2017 Det virker som om at det er et ganske moderat forbruk Jeg vokste selv opp med mye alkohol hjemme. Det var aldri noen som kunne hente meg, i så fall ble jeg hentet med drosje. Første gang jeg var på diskotek, og gledet meg til å fortelle om alt jeg hadde opplevd, husket ikke mamma engang hvor jeg hadde vært.. Var gjerne hjemme alene hvis mamma gikk ut, og en gang ble jeg hentet av en venninne og måtte bli med på nachpiel fordi mamma ikke hadde kommet hjem.. Når datteren min kommenterte at hun nesten aldri hadde sett meg drikke, ble jeg veldig glad, egentlig... Men jeg er ikke det minste bekymret for å ta et par glass vin foran henne altså! Det er uansett deilig å våkne på morgenen uten å ha ull i hue HI Anonymkode: a2395...338
februarprins2013 Skrevet 5. november 2017 #34 Skrevet 5. november 2017 nei ,svært sjelden egentlig, kanskje 6 ganger i året, vet ikke hvorfor,men er ikke så intressert i det lengre
Twintipp Skrevet 5. november 2017 #35 Skrevet 5. november 2017 Nei, drikker stort sett aldri. Skjer aldri at mannen og jeg tar et glass vin/øl i helgene, vi har faktisk aldri gjort det. Trenger heldigvis ikke rus for å ha det godt.
cherry coke Skrevet 5. november 2017 #36 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, Twintipp skrev: Nei, drikker stort sett aldri. Skjer aldri at mannen og jeg tar et glass vin/øl i helgene, vi har faktisk aldri gjort det. Trenger heldigvis ikke rus for å ha det godt. Samme her. Meg og samboer har aldri delt en flaske vin en fredagskveld. Helt unaturlig for oss. God mat og brus/farris koser vi oss med. Samboern kan ta seg en skikkelig fest en gang i blant men ellers er vi veldig måteholden. Vi ha barn i hus og de er like mye med på helgekosen som vi voksne.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #37 Skrevet 5. november 2017 Ja, med god samvittighet. Ungene sover og vi er måteholdne. Anonymkode: 4c262...edc
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #38 Skrevet 5. november 2017 Drikker hver 3-4mnd. Synes det er litt i grenseland om noen drikker hver helg. Anonymkode: fa259...a0e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #39 Skrevet 5. november 2017 Nei hvorfor i alle dager skal man det. Jeg drikker på fest og da drikker jeg med begge henda. «Kose seg» med vin hjemme alene, eller når ungene er i hus, det ligger ikke for meg Anonymkode: f8b1b...53e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #40 Skrevet 5. november 2017 Nei, jeg drikker alkohol omtrent en helg pr måned, men da blir det ofte to kvelder. Vi får aldri tømt en flaske vin på en kveld hvis vi ikke har selkap. Anonymkode: cf806...57f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #41 Skrevet 5. november 2017 En gang annethvert år sånn i gjennomsnitt. Anonymkode: bfe94...1c6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #42 Skrevet 5. november 2017 På 04.11.2017 den 22.32, Anonym bruker skrev: Nei, drikker ikke hver helg. Kan ta noen glass vin tre helger på rad, for så å ha opphold på4-6 måneder. Helt tilfeldig egentlig. Anonymkode: 869dc...23e Samme her. Anonymkode: b2510...128
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #43 Skrevet 5. november 2017 Gjesp! Høres ut som en del zombier her 😅 Jeg lever et liv med barn, ikke for barn. Så her nytes godt selskap og vin i ny og ne, og vin med mannen av og til i helgene Anonymkode: 35058...5a2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #44 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gjesp! Høres ut som en del zombier her 😅 Jeg lever et liv med barn, ikke for barn. Så her nytes godt selskap og vin i ny og ne, og vin med mannen av og til i helgene Anonymkode: 35058...5a2 Gjesp? Zombier er vi ikke, har det veldig moro og koser oss mye uten alkohol. Det er ikke alle som har behov for alkohol vet du. Anonymkode: 378ab...0c9
Mia_73 Skrevet 5. november 2017 #45 Skrevet 5. november 2017 Jeg er i praksis avholds. Har ikke noe generelt mot alkohol, helt greit for meg, men jeg liker bare ikke smaken. Sjokolade derimot...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #46 Skrevet 5. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjesp? Zombier er vi ikke, har det veldig moro og koser oss mye uten alkohol. Det er ikke alle som har behov for alkohol vet du. Anonymkode: 378ab...0c9 Absolutt ikke! Det var ikke alkoholen som var reaktoren for utsagnet mitt. Det var bare et inntrykk jeg fikk av folk. "Nei, her er barna alt, så alt jeg ånder og gjør er for barna." Det betyr ikke at jeg mener at man ikke skal ha barna i sentrum, men at man slutter å leve sitt eget liv i det man får barn. Det er bare et mareritt for meg. Når det er sagt, så er det gjesp for meg å alltid sitte med brus og popcorn med mannen hver helg. Jeg vil heller av og til finne på noe med venninner og ta et par glass fin vin, spise god mat og skravle. Noen vil synes mine interesser er gjesp, akkurat som at jeg synes andres er det! Vi er forskjellige, og det er ennå godt! ☺️ Anonymkode: 35058...5a2
Twintipp Skrevet 5. november 2017 #47 Skrevet 5. november 2017 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Absolutt ikke! Det var ikke alkoholen som var reaktoren for utsagnet mitt. Det var bare et inntrykk jeg fikk av folk. "Nei, her er barna alt, så alt jeg ånder og gjør er for barna." Det betyr ikke at jeg mener at man ikke skal ha barna i sentrum, men at man slutter å leve sitt eget liv i det man får barn. Det er bare et mareritt for meg. Når det er sagt, så er det gjesp for meg å alltid sitte med brus og popcorn med mannen hver helg. Jeg vil heller av og til finne på noe med venninner og ta et par glass fin vin, spise god mat og skravle. Noen vil synes mine interesser er gjesp, akkurat som at jeg synes andres er det! Vi er forskjellige, og det er ennå godt! ☺️ Anonymkode: 35058...5a2 Bare for å nyansere det litt, det er ikke ensbetydende med å sitte med popcorn og brus og leve livet kun på barnas premisser fordi man ikke drikker i helgene. Det som er sykt gjesp er alle de bildene av folk som skåler i vin, gang etter gang. TGIF og ei vinflaske, husmødre som sitter og diskuterer unger og blir rød på nesetippen over ei flaske prosecco. Av alle våre vennepar og folk rundt oss, er det ingen som gjør og opplever så mye som oss. Tar meg gjerne et glass vin på en spillecafe i Københavns smug, men klarer fint å være komfortabel uten også..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #48 Skrevet 5. november 2017 På 4.11.2017 den 22.30, Anonym bruker skrev: Jeg har gjerne tatt et par glass i helgene. Når jeg tenkte etter så har jeg faktisk ikke smakt alkohol på 3 mnd nå.. Tror faktisk det har gjort noe for helsa jeg altså.. selv om jeg i utgangspunktet ikke har drukket mye. Det skal sies at jeg tåler alkohol i negler svært dårlig. Mister dømmekraften helt. Og endte med å drikke alt for mye på min egen bursdag. Etter det har jeg helt mistet lysten egentlig 😀 Anonymkode: a2395...338 Ja Anonymkode: 220d7...47a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #49 Skrevet 6. november 2017 7 timer siden, Twintipp skrev: Bare for å nyansere det litt, det er ikke ensbetydende med å sitte med popcorn og brus og leve livet kun på barnas premisser fordi man ikke drikker i helgene. Det som er sykt gjesp er alle de bildene av folk som skåler i vin, gang etter gang. TGIF og ei vinflaske, husmødre som sitter og diskuterer unger og blir rød på nesetippen over ei flaske prosecco. Av alle våre vennepar og folk rundt oss, er det ingen som gjør og opplever så mye som oss. Tar meg gjerne et glass vin på en spillecafe i Københavns smug, men klarer fint å være komfortabel uten også.. Nei, på ingen måte. Det var inntrykket jeg fikk, bare. Kjenner flere som er sånn og! Så sikkert derfor jeg fikk de assosiasjonene. Hcorfor i all verden skal du sette deg i Københavns smug for å drikke et glass vin? 😅 Anonymkode: 35058...5a2
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #50 Skrevet 6. november 2017 Ja, tar oss gjerne en øl midt i uka også. Ser ikke på det som noe problem. Anonymkode: 08c2e...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå