Appelsinpiken Skrevet 1. november 2017 #26 Skrevet 1. november 2017 Nei, hadde ikke blitt spesielt takknemlig for det. Får hodepine av de fleste "dufter"
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #27 Skrevet 1. november 2017 Det er kanskje det verste jeg vet. Duftlys altså, ikke gaver. Jeg takker selvsagt og alt det - så ryker det rett i søppelet dessverre. 🤷🏼♀️😬 Anonymkode: d7ffa...a69
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #28 Skrevet 1. november 2017 Lukter vondt, ødelegger inneklimaet og er kreftfremkallende. Suoer gave til noen du ikke liker! Anonymkode: 1ec58...6bd
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #29 Skrevet 1. november 2017 Jøss. Her var det mange hatere, gitt. Send gjerne alle de uønskete duftlysene hit, jeg er glad i dem. Anonymkode: 63a8a...982
cherry coke Skrevet 1. november 2017 #30 Skrevet 1. november 2017 Hadde blitt glad for det jeg:) liker jeg ikke lukta kan jeg ha det ute feks. Er ikke alle som lukter like godt. Men hadde ett som luktet ekte kanel i fjor, rundt juletider. Nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå