Gå til innhold

Er duftlys en fin gave? Liker du duftlys og hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk

Anonymkode: dba8b...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Her hadde det gått i søpla - hva man liker av lukter er så utrolig individuelt. Man skal kjenne vedkommende godt eller ha flaks for å treffe med duftlys som gave. Jeg er attpåtil allergisk.

Anonymkode: 75775...382

Skrevet

Nja, de fleste er helt jævelige, men finner du et som luker godt hadde jeg brukt det.

Men som gave bør det komme i/med en fin holder/lysestake. Bare lyset er kjipt.

Anonymkode: 9bfa6...4c3

Skrevet

Jeg liker de fra Aquiesse, men de er ganske dyre. Voluspa er også ok. Men hvilke dufter man liker er veldig individuelt, så det er en risky gave. 

Anonymkode: d7568...322

Skrevet

Jeg liker duftlys med julelukt, og med vanilje. Og jeg er uenig i at det bør komme med stake/holder, jeg har sånt selv.

Anonymkode: 63a8a...982

Skrevet

Hadde nok havnet i lykta ute på trappa her, jeg får vondt i hodet av sånt

Anonymkode: 33ff0...4cf

Skrevet

Jeg blir glad for gaver. Enkelt og greit.  

Jeg liker ikke lukta fra duftlys, men har lykter på trappa som de kan brukes i. 

Anonymkode: 8a1e1...e48

Skrevet

Det ville gått rett i søpla. Jeg får hodepine av dem og datteren min får astmaanfall.

Anonymkode: d7e15...665

Skrevet

Kan brukes i lyslykta ute og oppbevares i uteboden. De stinker. Jeg vil mye heller ha et lys uten lukt.

Anonymkode: 9bae9...dc9

Skrevet

Duftlys er nr 2 på listen over møkkagaver. Nr 1 er godlukt til dass

Anonymkode: fdc2d...998

Skrevet

Nei. Har allergi

Anonymkode: cdf25...37f

Skrevet

Nei, blir dårlig av den kunstige lukta.

Anonymkode: bbd82...892

Skrevet

Duftlys stinker. Uten unntak.

Skrevet

Da bør du kjenne mottaker godt og vite at det faller i smak. 

Som du ser av svarene her er det mange sterke meninger om dette viktige emnet og noen lar all folkeskikk fare om man får en gave man ikke helt liker. 

Jeg personlig liker ikke lys som lukter, men hadde satt pris på omtanken og satt lyset på hagebordet. 

Anonymkode: 87664...9d4

Skrevet

Takk, da utgår det!

Anonymkode: dba8b...755

Skrevet

Går litt imot strømmen her jeg da... Liker godt duftlys, f.eks Voluspa og Anouska sine.

Anonymkode: 78510...ba2

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som du ser av svarene her er det mange sterke meninger om dette viktige emnet og noen lar all folkeskikk fare om man får en gave man ikke helt liker. 

Jeg personlig liker ikke lys som lukter, men hadde satt pris på omtanken og satt lyset på hagebordet. 

Selv om jeg ikke liker duftlys og ikke vil ha dem i huset takker jeg jo pent for gaven. Jeg setter pris på at noen vil gi meg noe, selv om de bommet grovt på hva.

Anonymkode: 9bae9...dc9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor sier du at all folkeskikk farer? Om jeg får et duftlys takker jeg selvfølgelig for gaven og smiler pent, og når giveren har gått setter jeg det i en av lyktene jeg har utendørs....

Men når en anonym person på nett spør om det er en fin gave svarer jeg selvfølgelig ærlig og sier at jeg heller ville hatt et lys uten lukt

Anonymkode: 33ff0...4cf

Skrevet

Nei huff

Anonymkode: 7a691...c8d

Skrevet

Jeg vil jo selvfølgelig takke pent, men når gjesten har gått, så går stinkende lys rett i søpla. Grusom stank! Har til gode å oppleve behagelig duft av duftlys, har kun kjent stank. 

Anonymkode: 885e0...e0a

Skrevet

Generelt blir jeg glad for gaver, men jeg får hodepine av duftprodukter, være seg duftlys, luktprodukter i bil, røkelse... så hadde ikke kunnet bruke det😔

Anonymkode: ef1f7...821

Skrevet

Jeg blir generelt glad for å få en gave, innholdet er ikke så viktig, og jeg prøver å få brukt alt jeg får på en eller annen måte. Men duftlys hadde nok enten havnet på verandaen eller i søpla så fort giveren forsvant ut døra. Det orker jeg rett og slett ikke å ha i hus. Jeg kjenner at jeg blir kvalm bare av tanken.

Skrevet

Jeg får hodepine av de. For meg er duftlys en av de mest fantasiløse gavene. Typisk noe man kjøper når man ikke vet hva man skal kjøpe.

Anonymkode: 362da...ce9

Skrevet

Nei, bare masse astma- og allergifremkallende stoffer 

Anonymkode: cc9a1...e7b

Skrevet

Jeg liker jordbær og vanilje. Men jeg bryr meg kkke aå mye ommhva jeg får i gave. Pleier å takke og smile uansett. Men jeg vet jo at sånne ting er noe man kjøper fordi man ikke aner hva man skal kjøpe. I alle fall gjør jeg det. 

Anonymkode: 0c7b3...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...