Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Mine begge barn går på aktiviteter på tirsdager han som er senest ferdig er ferdig 1800. Vel i dag dukket det opp 5!!! Barn av 35 fordi det var Halloween. Hva slags moral er det egentlig ? Hun andre hadde hele to!! Andre på timen sin. Hva lærer vi barna da? Mine fikk ikke liv til å skulke det vi betaler dyre dommer for bare fordi noe er mer spennende. Begge gikk Halloween etter treningen. Anonymkode: b118b...9f8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Okay. Lite å hisse seg opp for vel? Anonymkode: 4e5fd...b70
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Men lurer på om du skulket skolen da du var mindre for dette var vanskelig å skjønne. Anonymkode: 76980...2d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Okay. Lite å hisse seg opp for vel? Anonymkode: 4e5fd...b70 Nei det er ikke det. Vi betaler 7000 kroner halvåret for ett av barna og når de da ikke skal følge programmet fordi ingen dukker opp blir ikke det litt vel feil??det synes jeg i alle fall Anonymkode: b118b...9f8
mamma_bergen Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Hos oss velger de å ikke ha trening når feks halooween kommer på en treningsdag, fordi de aller fleste da ikke kommer. Ser ikke problemet?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 5 minutter siden, mamma_bergen skrev: Hos oss velger de å ikke ha trening når feks halooween kommer på en treningsdag, fordi de aller fleste da ikke kommer. Ser ikke problemet? Nei men det blir noe annet for da utsettes det jo. Det var ikke tilfelle her. Men spørsmålet er jo om det er greit? Er det virkelig greit å lære barna å skulke «pliktene» sine bare fordi noe morsommere er oppstått? Anonymkode: b118b...9f8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei men det blir noe annet for da utsettes det jo. Det var ikke tilfelle her. Men spørsmålet er jo om det er greit? Er det virkelig greit å lære barna å skulke «pliktene» sine bare fordi noe morsommere er oppstått? Anonymkode: b118b...9f8 Det kommer seg jo helt an på hvor store barna er. Å bruke mange mange mange tusen spenn på en aktivitet til barnet sånn at det blir en forpliktelse for barnet ellers "taper" foreldrene penger er litt sært dersom barnet ikke er tenåring... De skal jo drive med disse aktivitetene fordi det er gøy, ikke fordi de skal groomes til å bli en del av idrettseliten om ti år. Anonymkode: 88fea...a8d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine begge barn går på aktiviteter på tirsdager han som er senest ferdig er ferdig 1800. Vel i dag dukket det opp 5!!! Barn av 35 fordi det var Halloween. Hva slags moral er det egentlig ? Hun andre hadde hele to!! Andre på timen sin. Hva lærer vi barna da? Mine fikk ikke liv til å skulke det vi betaler dyre dommer for bare fordi noe er mer spennende. Begge gikk Halloween etter treningen. Anonymkode: b118b...9f8 Men hva er problemet? Vil jo tro dine barn da fikk ekstremt godt utbytte av aktiviteten? Omtrent som da jeg hadde to elever i første time mandags morgen etter russetreff. De to elevene fikk jo strålende oppfølging, og jeg tror de lærte temmelig masse. Anonymkode: 75905...3ae
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei men det blir noe annet for da utsettes det jo. Det var ikke tilfelle her. Men spørsmålet er jo om det er greit? Er det virkelig greit å lære barna å skulke «pliktene» sine bare fordi noe morsommere er oppstått? Anonymkode: b118b...9f8 Ja, så lenge det er noe som skjer en gang i året er det faktisk helt greit i mine øyne. Anonymkode: e6304...4ef
It's all about me Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 Alle mine tre droppet trening idag pga Halloween.....ups.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 Det er vel heller de som har ansvar for treninger som bør skjerpe seg. Halloween er 31. Okt hvert år, og noe de aller fleste barn gleder seg til. Går fint an å planlegge rundt det. Aldri i verden om jeg hadde først stresset med midda, så til trening også stresset til halloween. Anonymkode: 6ad9d...679
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei men det blir noe annet for da utsettes det jo. Det var ikke tilfelle her. Men spørsmålet er jo om det er greit? Er det virkelig greit å lære barna å skulke «pliktene» sine bare fordi noe morsommere er oppstått? Anonymkode: b118b...9f8 Slapp av a. De er barn, ikke mini voksene! La barn være barn
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 Hva med bursdager da? Anonymkode: 880cf...ef0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 Er helt enig med deg hi. Tenkte akkurat det samme når treninga for de yngste ble avlyst i dag. De eldste hadde likevel trening. Dette er også trening som er ferdig senest kl 18.00. Jeg hentet min datter, og kjørte henne til venninner hun skulle gå sammen med. null stress. Når man har faste treningstider, så kan disse treningstidene faktisk ikke tilpasses halloween. Treningstidene er tilpasset når hallen er ledig, da de er flere som bruker samme treningshall. Anonymkode: a18ab...393
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 Det som er så flott er at fritidsaktiviteter er frivillige! Det samme er Halloweenfeiring! Folk velger selv hva de vil! Ganske fantastisk 👍😊 Anonymkode: 6a91c...02e
mamma_bergen Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei men det blir noe annet for da utsettes det jo. Det var ikke tilfelle her. Men spørsmålet er jo om det er greit? Er det virkelig greit å lære barna å skulke «pliktene» sine bare fordi noe morsommere er oppstått? Anonymkode: b118b...9f8 Med tanke på hvor etablert halooween er blitt i Norge nå, så syns jeg faktisk at det er innafor å droppe trening den ene dagen. Det er ikke en plikt, det er trening/aktivitet, og jeg forstår godt at ungene heller vil feire enn å trene. Det er snakk om en gang..
Twintipp Skrevet 31. oktober 2017 #17 Skrevet 31. oktober 2017 Her hadde de Halloweentrening. Treneren var utkledd og alle hadde med noe godt hver seg:)
Gjest Darwinia:-) Skrevet 31. oktober 2017 #18 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei det er ikke det. Vi betaler 7000 kroner halvåret for ett av barna og når de da ikke skal følge programmet fordi ingen dukker opp blir ikke det litt vel feil??det synes jeg i alle fall Anonymkode: b118b...9f8 Så det er pengene som er det største problemet? Trening er én eller flere ganger i uka. Halloween er én gang i året. You do the math!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #19 Skrevet 31. oktober 2017 Dette er da virkelig ikke noe å hisse seg opp over? Klart barna heller vil feire Halloween Anonymkode: 57db2...8e2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #20 Skrevet 31. oktober 2017 Sans deg! Halloween er en gang i året! Anonymkode: a4ab8...0e0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #21 Skrevet 31. oktober 2017 Poenget her er mine barn feiret Halloween på lik linje med andre i klassen. Så nei de gikk ikke glipp av noenting. Det medførte for meg to minutter ekstra med kjøring til venner. Og nei mine barn for ikke droppe trening noe de faktisk ikke ønsket selv heller. Anonymkode: b118b...9f8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #22 Skrevet 31. oktober 2017 Spørsmålet er hvor går grensa? Halloween, bursdager, juleavsluttninc osv osv. Til slitt er det ikke mer treningstid igjen slik kan mann ikke holde på! Anonymkode: b118b...9f8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #23 Skrevet 31. oktober 2017 Krig og fred å sånn. Fritidsaktiviteter er frivillig og lystbetont. Oom noen vil "skulke" ser jeg ikke problemet. Anonymkode: ecbeb...22f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #24 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget her er mine barn feiret Halloween på lik linje med andre i klassen. Så nei de gikk ikke glipp av noenting. Det medførte for meg to minutter ekstra med kjøring til venner. Og nei mine barn for ikke droppe trening noe de faktisk ikke ønsket selv heller. Anonymkode: b118b...9f8 Men det er dere. At andre velger annerledes er vel ikke så opprørende. Anonymkode: 4e5fd...b70
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #25 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei det er ikke det. Vi betaler 7000 kroner halvåret for ett av barna og når de da ikke skal følge programmet fordi ingen dukker opp blir ikke det litt vel feil??det synes jeg i alle fall Anonymkode: b118b...9f8 Det koster ikke noe mer om de er borte en gang. Anonymkode: 8fdbd...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå