GĂ„ til innhold

IKM uke 48 - julebabyen?đŸ‘¶đŸ»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Glitrerose skrev:

Jeg tester i morgen, 13 dpo! Har hatt stikking i livmor i dag, det kan bety to ting: TR eller gravid :-p 

 

Spennende :) Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

43 minutter siden, Glitrerose skrev:

Jeg tester i morgen, 13 dpo! Har hatt stikking i livmor i dag, det kan bety to ting: TR eller gravid :-p 

Det blir spennende! Lykke til i morgen:) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, Mammatilguttapril2012 skrev:

Greide ikke Ä la vÊr, mÄtte ta en test i dag tidlig (7 dpo) som ikke overraskende var blendahvit. Sist gang jeg var gravid testet jeg positivt 9 dpo, men negativt et par dager fÞr, sÄ hÄpet er det fortsatt ;)

Absolutt! Har du testet i dag? Selv testet jeg i dag ogsÄ, 10 dpo, negativ. NÄ kjenner jeg mensmurringer komme sÄ regner med at tanta er rett rundt hjÞrnet :sur:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 minutter siden, Milla1986 skrev:

Absolutt! Har du testet i dag? Selv testet jeg i dag ogsÄ, 10 dpo, negativ. NÄ kjenner jeg mensmurringer komme sÄ regner med at tanta er rett rundt hjÞrnet :sur:

Ja, jeg testet i dag (7 dpo), som ventet negativ :) HÄper pÄ to streker i lÞpet av noen dager.
Mensmurringer kan ogsÄ bety noe annet ;) Jeg har hatt det de gangene jeg har vÊrt gravid. :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Mammatilguttapril2012 skrev:

Ja, jeg testet i dag (7 dpo), som ventet negativ :) HÄper pÄ to streker i lÞpet av noen dager.
Mensmurringer kan ogsÄ bety noe annet ;) Jeg har hatt det de gangene jeg har vÊrt gravid. :)

Ja det kan hende😊 blir spennende Ă„ se de nĂŠrmeste dagene! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

14 minutter siden, Mammatilguttapril2012 skrev:

Æsj, blendahvitt i dag ogsĂ„.. (8 dpo)😝

Kjedelig.. :( nÄr har du ikm? 

Jeg har i morgen eller onsdag.. tÞr ikke Ä teste, er sÄ redd for Ä bli skuffa.. tenker Ä teste pÄ torsdag morgen dersom tr ikke har dukket opp til da... 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 minutter siden, Hope123 skrev:

Kjedelig.. :( nÄr har du ikm? 

Jeg har i morgen eller onsdag.. tÞr ikke Ä teste, er sÄ redd for Ä bli skuffa.. tenker Ä teste pÄ torsdag morgen dersom tr ikke har dukket opp til da... 

Torsdag eller fredag. Jeg tester vel hver dag frem til den tid🙈 HĂ„per pĂ„ to streker for oss begge.😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

23 minutter siden, Chamelia skrev:

Ikm pĂ„ torsdag. Ser dere strek ? đŸ€”Â 

IMG_3208.JPG

Der er det en strek, ja😊 Drister meg til Ă„ si gratulerer😊 Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

11 minutter siden, Mammatilguttapril2012 skrev:

Der er det en strek, ja😊 Drister meg til Ă„ si gratulerer😊 Hvor mange dpo er du?

TakkđŸ™đŸ» 12 dpo 😃 Jeg tĂžr ikke glede meg helt enda , er 3.pp og den mĂ„neden jeg egentlig ikke har kjent noen som helst tegn đŸ€”Â 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 minutter siden, Hope123 skrev:

Jeg ser strek ja :D Gratulerer!! 

TakkđŸ™đŸ» HĂ„per den klamrer seg fast og at streken blir tydeligere de neste dagene 😅 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 timer siden, Chamelia skrev:

TakkđŸ™đŸ» HĂ„per den klamrer seg fast og at streken blir tydeligere de neste dagene 😅 

Ja det blir spennende! Du fÄr oppdatere oss de neste dagene da :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 minutter siden, Hope123 skrev:

Ja det blir spennende! Du fÄr oppdatere oss de neste dagene da :D 

Det skal jeg gjĂžre đŸ€—

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Negativ test i dag ogsÄ.. Det kom frem litt fargestoff pÄ den ene testen ca. 15 min etter testing, men det forflyttet seg etter hvert sÄ langt mot kontrollstreken at det kan ikke vÊre en reell teststrek.

20171128_074953.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noen fler som har testet?😁 her har ikke tr kommet enda, sĂ„ dersom den ikke kommer innen i morgen, blir det testing pĂ„ meg i morgen tidlig :D spennende 

fikk vite at svigerinnen min var gravid nÄ, sÄ hÄper litt ekstra pÄ at det kan klaffe for meg snart ogsÄ.. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Hope123 skrev:

Noen fler som har testet?😁 her har ikke tr kommet enda, sĂ„ dersom den ikke kommer innen i morgen, blir det testing pĂ„ meg i morgen tidlig :D spennende 

fikk vite at svigerinnen min var gravid nÄ, sÄ hÄper litt ekstra pÄ at det kan klaffe for meg snart ogsÄ.. 

Jeg er 13 dpo og testet negativt i dag, fremdeles ingen mens. Forrige runde fikk jeg tanta 12 dpo, sÄ det er 1 dag pÄ overtid ift til det men regner med at det bare er syklusen som ikke er regelmessig ennÄ etter p pille slutt i og med at testene er negative. Har hatt mensmurringer fra og til siden sÞndag. Tenker at jeg sannsynligvis er ute denne runden, de fleste tester vel positivt om de er gravide 13 dpo? 

HÄper det klaffer for deg! :) blir spennende med eventuell testing i morgen for deg:) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jeg er 13 dpo og testet negativt i dag, fremdeles ingen mens. Forrige runde fikk jeg tanta 12 dpo, sÄ det er 1 dag pÄ overtid ift til det men regner med at det bare er syklusen som ikke er regelmessig ennÄ etter p pille slutt i og med at testene er negative. Har hatt mensmurringer fra og til siden sÞndag. Tenker at jeg sannsynligvis er ute denne runden, de fleste tester vel positivt om de er gravide 13 dpo? 

HÄper det klaffer for deg! :) blir spennende med eventuell testing i morgen for deg:) 

Hmm.. det var synd :( men jeg har jo hÞrt om de som ikke har testet positiv fÞr flere dager-uker etter ikm... sÄ sjanse er det vel, men hvor stor den er det vet jeg ikke... 

Ja, det blir spennende, men har en dÄrlig magefÞlelse altsÄ :( 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Hope123 skrev:

Hmm.. det var synd :( men jeg har jo hÞrt om de som ikke har testet positiv fÞr flere dager-uker etter ikm... sÄ sjanse er det vel, men hvor stor den er det vet jeg ikke... 

Ja, det blir spennende, men har en dÄrlig magefÞlelse altsÄ :( 

Jeg krysser fingrene for deg! 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Hope123 skrev:

Noen fler som har testet?😁 her har ikke tr kommet enda, sĂ„ dersom den ikke kommer innen i morgen, blir det testing pĂ„ meg i morgen tidlig :D spennende 

fikk vite at svigerinnen min var gravid nÄ, sÄ hÄper litt ekstra pÄ at det kan klaffe for meg snart ogsÄ.. 

 

Lykke til med testing :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Milla1986 skrev:

Jeg er 13 dpo og testet negativt i dag, fremdeles ingen mens. Forrige runde fikk jeg tanta 12 dpo, sÄ det er 1 dag pÄ overtid ift til det men regner med at det bare er syklusen som ikke er regelmessig ennÄ etter p pille slutt i og med at testene er negative. Har hatt mensmurringer fra og til siden sÞndag. Tenker at jeg sannsynligvis er ute denne runden, de fleste tester vel positivt om de er gravide 13 dpo? 

HÄper det klaffer for deg! :) blir spennende med eventuell testing i morgen for deg:) 

Kjedlig med negativ test.. Tror de fleste tester positivt om de er gravide 13 dpo, men har ogsÄ hÞrt om de som ikke har gjort det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...