GĂ„ til innhold

IKM uke 48 - julebabyen?đŸ‘¶đŸ»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Glitrerose skrev:

Hurra for de med positiv test!!! 😀 Man blir litt mer motivert nĂ„r man ser at det klaffer for andre. 

Jeg er 9 eller 10 dpo i dag, men tÞr ikke Ä teste. Jeg har ikke hatt et eneste symptom denne pp,  men kanskje det er et positivt tegn.

Jeg er 7 dpo i dag og pÄ samme tidspunkt forrige periode hadde jeg masse symptomer som murringer, stikkinger, stÞrre bryster, kvalme og jeg var veldig sulten. Viste seg Ä vÊre bare pms for mensen kom som bestilt! Men denne perioden har jeg ikke fÄtt noe av dette, trodde kanskje jeg hadde litt murringer i gÄr men det gikk over fÞr det startet omtrent . Ellers har jeg ikke merket noe som helst sÄ kanskje det er et godt tegn for oss begge at det ikke er noe som merkes :) tror kanskje jeg skal forsÞke Ä teste 10 dpo denne gangen, sist testet jeg ikke i det hele tatt da tanta allerede kom 12 dpo. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
24 minutter siden, Milla1986 skrev:

Tydelig og fin strek allerede ja, det lover veldig godt! Gratulerer igjen :bolledeig:

Takk 😄 Har vĂŠrt pĂ„ apoteket Ă„ hamstret tester nĂ„ 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Miffa skrev:

Du, ser du strek her? 🙈🙊

20171123_082958-02.jpeg

Gratulerer sĂ„ mye😍 Heldig❀

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer sĂ„ mye😍 Heldig❀

Anonymkode: 6db90...7a9

Tusen takk ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

42 minutter siden, Miffa skrev:

SĂ„ begynte jeg Ă„ blĂž, gikk vel ikke veien dette da 😔

Ikke si det! BlÞdning er ikke sÄ uvanlig. Krysser fingrene for at det gÄr rette veien for oss begge.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

52 minutter siden, Miffa skrev:

SĂ„ begynte jeg Ă„ blĂž, gikk vel ikke veien dette da 😔

Det kan gÄ bra! Vent og se.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
21 minutter siden, Mamma til 3? skrev:

Ikke si det! BlÞdning er ikke sÄ uvanlig. Krysser fingrene for at det gÄr rette veien for oss begge.

Takk for det â˜ș Men blĂždningen Ăžker og jeg har sterkere murringer i magen, sĂ„ jeg tror ikke det er mye hĂ„p.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
12 minutter siden, Glitrerose skrev:

Det kan gÄ bra! Vent og se.

Det har Ăžkt pĂ„ med blĂždning og murringer sĂ„ jeg er redd hĂ„pet er lite 😕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Miffa skrev:

SĂ„ begynte jeg Ă„ blĂž, gikk vel ikke veien dette da 😔

Neeei! SÄ kjedelig Miffa! Fikk du positiv test i dag tidlig? SÄ rart at det kan gÄ sÄ fort?  Men jeg har hÞrt at blÞdninger og murringer er ganske vanlig nÄr man er gravid sÄ ikke tenk det verste selv om jeg skjÞnner at du sikkert gjÞr det allikevel. Jeg krysser alt jeg har for deg! <3 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
10 minutter siden, Milla1986 skrev:

Neeei! SÄ kjedelig Miffa! Fikk du positiv test i dag tidlig? SÄ rart at det kan gÄ sÄ fort?  Men jeg har hÞrt at blÞdninger og murringer er ganske vanlig nÄr man er gravid sÄ ikke tenk det verste selv om jeg skjÞnner at du sikkert gjÞr det allikevel. Jeg krysser alt jeg har for deg! <3 

 

Ja fikk positive tester i dag tidlig og begynte Ă„ blĂž pĂ„ ettermiddagen 😕 Jeg vil veldig gjerne hĂ„pe at det skal gĂ„ bra, men ja 😕 Tusen takk for det ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 timer siden, Miffa skrev:

Ja fikk positive tester i dag tidlig og begynte Ă„ blĂž pĂ„ ettermiddagen 😕 Jeg vil veldig gjerne hĂ„pe at det skal gĂ„ bra, men ja 😕 Tusen takk for det ❀

Hvordan gĂ„r det, Miffa? 🌾

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
20 minutter siden, Appelsinmarmelade skrev:

Hvordan gĂ„r det, Miffa? 🌾

Har blĂždd mye med litt klumper og magesmerter, sĂ„ hĂ„pet er ute 😕 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 minutt siden, Miffa skrev:

Har blĂždd mye med litt klumper og magesmerter, sĂ„ hĂ„pet er ute 😕 

Det var veldig leit Ä hÞre, sender en klem :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
26 minutter siden, Appelsinmarmelade skrev:

Det var veldig leit Ä hÞre, sender en klem :smilyblomst:

Klem ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Miffa skrev:

Har blĂždd mye med litt klumper og magesmerter, sĂ„ hĂ„pet er ute 😕 

Huff, det var leit Ä hÞre!  :( sender over klemmer til deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
38 minutter siden, Milla1986 skrev:

Huff, det var leit Ä hÞre!  :( sender over klemmer til deg :blomst:

Klem ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Melder meg inn her :) 2 pp. og er 6 dpo i dag. Spennende :D Tenker kanskje Ä teste mandag, da er jeg 8 dpo og hÄper pÄ Ä skimte noe da.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er nĂ„ 9 dpo og testet med babyplan sin test tidlig graviditetstest i dag, blendahvit. Tror kanskje jeg uansett har testet litt for tidlig, svir vel av en ny test i morgen! 😉 

Endret av Milla1986
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hopper inn her jeg..Tror jeg har ikm 28 novđŸ€” har hatt litt «stikkinger» nederst i magen de siste dagene og fĂ„tt ganske synlige blodĂ„rer pĂ„ puppene, noen andre? Kan det vĂŠre tegn pĂ„ noe? Blir spennende Ă„ se.. 

pĂ„ en mĂ„te fĂžles det bare som tr som er pĂ„ vei..đŸ˜«Â 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 timer siden, Hope123 skrev:

Hopper inn her jeg..Tror jeg har ikm 28 novđŸ€” har hatt litt «stikkinger» nederst i magen de siste dagene og fĂ„tt ganske synlige blodĂ„rer pĂ„ puppene, noen andre? Kan det vĂŠre tegn pĂ„ noe? Blir spennende Ă„ se.. 

pĂ„ en mĂ„te fĂžles det bare som tr som er pĂ„ vei..đŸ˜«Â 

Det kan jo vÊre tegn pÄ graviditet ogsÄ!  Blir spennende Ä se frem til den 28.:) pleier du Ä teste noe fÞr IKM? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

47 minutter siden, Glitrerose skrev:

Fremdeles ingen symptomer her. Kjente litt murringer i korsryggen i dag, typisk pms. Ikm pÄ tirsdag. 

Jeg har ogsÄ IKM pÄ tirsdag siden jeg har lutelfase pÄ kun 12 dager. Spennende tid frem til da. Jeg tenker Ä teste i morgen igjen:) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, Milla1986 skrev:

Det kan jo vÊre tegn pÄ graviditet ogsÄ!  Blir spennende Ä se frem til den 28.:) pleier du Ä teste noe fÞr IKM? 

Hmm.. ja det blir spennende Ä se :) 

mja, klarer som regel ikkje Ä vente til ikm med Ä teste, men fÄr se.. tror kanskje jeg skal vente med Ä teste :) 

jeg har en sÄnn teit fÞlelse pÄ at jeg ikke kan bli gravid, siden det ikke har gÄtt sÄ langt, men jeg er jo ganske ung, sÄ burde vel ikke vÊre noe problem..meeeen vi fÄr vente Ä se :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Greide ikke Ä la vÊr, mÄtte ta en test i dag tidlig (7 dpo) som ikke overraskende var blendahvit. Sist gang jeg var gravid testet jeg positivt 9 dpo, men negativt et par dager fÞr, sÄ hÄpet er det fortsatt ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...