GĂ„ til innhold

IKM uke 48 - julebabyen?đŸ‘¶đŸ»

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitrerose skrev (PĂ„ 26.11.2017 den 19.51):

Jeg tester i morgen, 13 dpo! Har hatt stikking i livmor i dag, det kan bety to ting: TR eller gravid :-p 

Ekspander  

Det blir spennende! Lykke til i morgen:) 

Mammatilguttapril2012 skrev (PĂ„ 26.11.2017 den 10.26):

Greide ikke Ä la vÊr, mÄtte ta en test i dag tidlig (7 dpo) som ikke overraskende var blendahvit. Sist gang jeg var gravid testet jeg positivt 9 dpo, men negativt et par dager fÞr, sÄ hÄpet er det fortsatt ;)

Ekspander  

Absolutt! Har du testet i dag? Selv testet jeg i dag ogsĂ„, 10 dpo, negativ. NĂ„ kjenner jeg mensmurringer komme sĂ„ regner med at tanta er rett rundt hjĂžrnet :sur:

Milla1986 skrev (PĂ„ 26.11.2017 den 20.36):

Absolutt! Har du testet i dag? Selv testet jeg i dag ogsĂ„, 10 dpo, negativ. NĂ„ kjenner jeg mensmurringer komme sĂ„ regner med at tanta er rett rundt hjĂžrnet :sur:

Ekspander  

Ja, jeg testet i dag (7 dpo), som ventet negativ :) HÄper pÄ to streker i lÞpet av noen dager.
Mensmurringer kan ogsĂ„ bety noe annet ;) Jeg har hatt det de gangene jeg har vĂŠrt gravid. :)

Mammatilguttapril2012 skrev (PĂ„ 26.11.2017 den 20.41):

Ja, jeg testet i dag (7 dpo), som ventet negativ :) HÄper pÄ to streker i lÞpet av noen dager.
Mensmurringer kan ogsĂ„ bety noe annet ;) Jeg har hatt det de gangene jeg har vĂŠrt gravid. :)

Ekspander  

Ja det kan hende😊 blir spennende Ă„ se de nĂŠrmeste dagene! 

Annonse

Mammatilguttapril2012 skrev (PĂ„ 27.11.2017 den 7.11):

Æsj, blendahvitt i dag ogsĂ„.. (8 dpo)😝

Ekspander  

Kjedelig.. :( nĂ„r har du ikm? 

Jeg har i morgen eller onsdag.. tĂžr ikke Ă„ teste, er sĂ„ redd for Ă„ bli skuffa.. tenker Ă„ teste pĂ„ torsdag morgen dersom tr ikke har dukket opp til da... 

Hope123 skrev (PĂ„ 27.11.2017 den 7.27):

Kjedelig.. :( nĂ„r har du ikm? 

Jeg har i morgen eller onsdag.. tĂžr ikke Ă„ teste, er sĂ„ redd for Ă„ bli skuffa.. tenker Ă„ teste pĂ„ torsdag morgen dersom tr ikke har dukket opp til da... 

Ekspander  

Torsdag eller fredag. Jeg tester vel hver dag frem til den tid🙈 HĂ„per pĂ„ to streker for oss begge.😊

Annonse

Mammatilguttapril2012 skrev (PĂ„ 27.11.2017 den 10.44):

Der er det en strek, ja😊 Drister meg til Ă„ si gratulerer😊 Hvor mange dpo er du?

Ekspander  

TakkđŸ™đŸ» 12 dpo 😃 Jeg tĂžr ikke glede meg helt enda , er 3.pp og den mĂ„neden jeg egentlig ikke har kjent noen som helst tegn đŸ€” 

Chamelia skrev (PĂ„ 27.11.2017 den 10.59):

TakkđŸ™đŸ» HĂ„per den klamrer seg fast og at streken blir tydeligere de neste dagene 😅 

Ekspander  

Ja det blir spennende! Du fĂ„r oppdatere oss de neste dagene da :D 

Negativ test i dag ogsÄ.. Det kom frem litt fargestoff pÄ den ene testen ca. 15 min etter testing, men det forflyttet seg etter hvert sÄ langt mot kontrollstreken at det kan ikke vÊre en reell teststrek.

20171128_074953.jpg

Noen fler som har testet?😁 her har ikke tr kommet enda, sĂ„ dersom den ikke kommer innen i morgen, blir det testing pĂ„ meg i morgen tidlig :D spennende 

fikk vite at svigerinnen min var gravid nĂ„, sĂ„ hĂ„per litt ekstra pĂ„ at det kan klaffe for meg snart ogsĂ„.. 

Hope123 skrev (PĂ„ 29.11.2017 den 17.29):

Noen fler som har testet?😁 her har ikke tr kommet enda, sĂ„ dersom den ikke kommer innen i morgen, blir det testing pĂ„ meg i morgen tidlig :D spennende 

fikk vite at svigerinnen min var gravid nĂ„, sĂ„ hĂ„per litt ekstra pĂ„ at det kan klaffe for meg snart ogsĂ„.. 

Ekspander  

Jeg er 13 dpo og testet negativt i dag, fremdeles ingen mens. Forrige runde fikk jeg tanta 12 dpo, sĂ„ det er 1 dag pĂ„ overtid ift til det men regner med at det bare er syklusen som ikke er regelmessig ennĂ„ etter p pille slutt i og med at testene er negative. Har hatt mensmurringer fra og til siden sĂžndag. Tenker at jeg sannsynligvis er ute denne runden, de fleste tester vel positivt om de er gravide 13 dpo? 

HĂ„per det klaffer for deg! :) blir spennende med eventuell testing i morgen for deg:) 

Milla1986 skrev (PĂ„ 29.11.2017 den 17.44):

Jeg er 13 dpo og testet negativt i dag, fremdeles ingen mens. Forrige runde fikk jeg tanta 12 dpo, sĂ„ det er 1 dag pĂ„ overtid ift til det men regner med at det bare er syklusen som ikke er regelmessig ennĂ„ etter p pille slutt i og med at testene er negative. Har hatt mensmurringer fra og til siden sĂžndag. Tenker at jeg sannsynligvis er ute denne runden, de fleste tester vel positivt om de er gravide 13 dpo? 

HĂ„per det klaffer for deg! :) blir spennende med eventuell testing i morgen for deg:) 

Ekspander  

Hmm.. det var synd :( men jeg har jo hĂžrt om de som ikke har testet positiv fĂžr flere dager-uker etter ikm... sĂ„ sjanse er det vel, men hvor stor den er det vet jeg ikke... 

Ja, det blir spennende, men har en dĂ„rlig magefĂžlelse altsĂ„ :( 

Hope123 skrev (PĂ„ 29.11.2017 den 17.59):

Hmm.. det var synd :( men jeg har jo hĂžrt om de som ikke har testet positiv fĂžr flere dager-uker etter ikm... sĂ„ sjanse er det vel, men hvor stor den er det vet jeg ikke... 

Ja, det blir spennende, men har en dĂ„rlig magefĂžlelse altsĂ„ :( 

Ekspander  

Jeg krysser fingrene for deg! 😊 

Hope123 skrev (PĂ„ 29.11.2017 den 17.29):

Ekspander  

Lykke til med testing :)

Milla1986 skrev (PĂ„ 29.11.2017 den 17.44):

Ekspander  

Kjedlig med negativ test.. Tror de fleste tester positivt om de er gravide 13 dpo, men har ogsÄ hÞrt om de som ikke har gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...