Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #26 Skrevet 26. oktober 2017 Dette er virkelig ikke noe å lure på. Dette er forkastelig ! Noen må miste jobben sin ! Meld i fra Håper egentlig at dette er trolleinnlegg Anonymkode: 81fa8...d6e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #27 Skrevet 26. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine fem innleggelser og utallige sykehusopphold, og opplevelser med helsepersonell Anonymkode: e3647...362 Hva har du opplevd da? Anonymkode: 03370...d48
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #28 Skrevet 26. oktober 2017 Ok, så dette er to voksne personer i omsorgsyrke som TO ganger bevisst har skremt et menneske uten mobilitet, pustemaskin og lett mentalt tilbakestående?? Et menneske de er ansatt til å passe på? Dette er så pur ond handling at jeg ville anmeldt umiddelbart til ledelsen og bedt de bli permittert eller fjernet fra pasienten. De er ikke egnet til en slik jobb! Hva om dette var en lærer som bevisst hadde låst en mørkeredd elev inn i bomberommet og tatt på seg killerclown-maske, han hadde aldri fått jobbet som lærer igjen! Og den som tier er værre,for de lar slike folk fortsette, gi beskjed I DAG! Anonymkode: 0cda5...ecb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #29 Skrevet 26. oktober 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: At du som helsepersonell mener at dette skal overses gjør meg kvalm. Det står ingenting om at unnskyldningene er godtatt, de burde absolutt få advarsel, selv om de har unnskyldt seg. Ærlig talt, det er voksne folk i et omsorgsyrke det er snakk om. Jeg har jobbet som helsepersonell selv, og synes at din goldning til det er forkastelig Anonymkode: 03370...d48 Da blir jeg misforstått. For å forklare hva jeg mener.. Hvis dette personalet har fått tydelig beskjed fra pas. Og pårørende om hva di mener om dette, og di har beklaget seg skikkelig og unnskyldningene ble godtatt av pas. Og pårørende syns jeg ikke man skal løpe til leder. Hvis det bare har kommet en svak unnskyldning eller pas. Og pårørende ikke har gitt uttrykk for å godta/tilgi er det helt ok å gå til lederen. Jeg syns ikke det er en ok handling, men mener at om det først har vært en oppvask, der man har "blitt venner igjen", blir det litt dumt å ta det opp på nytt. Vi er alle mennesker og nå gjorde disse menneskene en stor tabbe. Anonymkode: 3047b...057
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #30 Skrevet 26. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da blir jeg misforstått. For å forklare hva jeg mener.. Hvis dette personalet har fått tydelig beskjed fra pas. Og pårørende om hva di mener om dette, og di har beklaget seg skikkelig og unnskyldningene ble godtatt av pas. Og pårørende syns jeg ikke man skal løpe til leder. Hvis det bare har kommet en svak unnskyldning eller pas. Og pårørende ikke har gitt uttrykk for å godta/tilgi er det helt ok å gå til lederen. Jeg syns ikke det er en ok handling, men mener at om det først har vært en oppvask, der man har "blitt venner igjen", blir det litt dumt å ta det opp på nytt. Vi er alle mennesker og nå gjorde disse menneskene en stor tabbe. Anonymkode: 3047b...057 Jeg misforsto deg ikke Anonymkode: 03370...d48
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #31 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da blir jeg misforstått. For å forklare hva jeg mener.. Hvis dette personalet har fått tydelig beskjed fra pas. Og pårørende om hva di mener om dette, og di har beklaget seg skikkelig og unnskyldningene ble godtatt av pas. Og pårørende syns jeg ikke man skal løpe til leder. Hvis det bare har kommet en svak unnskyldning eller pas. Og pårørende ikke har gitt uttrykk for å godta/tilgi er det helt ok å gå til lederen. Jeg syns ikke det er en ok handling, men mener at om det først har vært en oppvask, der man har "blitt venner igjen", blir det litt dumt å ta det opp på nytt. Vi er alle mennesker og nå gjorde disse menneskene en stor tabbe. Anonymkode: 3047b...057 Har derimot ingen godtatt eller sagt at ting var ok igjen, hadde jeg meldt i fra. Anonymkode: 3047b...057
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #32 Skrevet 26. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da blir jeg misforstått. For å forklare hva jeg mener.. Hvis dette personalet har fått tydelig beskjed fra pas. Og pårørende om hva di mener om dette, og di har beklaget seg skikkelig og unnskyldningene ble godtatt av pas. Og pårørende syns jeg ikke man skal løpe til leder. Hvis det bare har kommet en svak unnskyldning eller pas. Og pårørende ikke har gitt uttrykk for å godta/tilgi er det helt ok å gå til lederen. Jeg syns ikke det er en ok handling, men mener at om det først har vært en oppvask, der man har "blitt venner igjen", blir det litt dumt å ta det opp på nytt. Vi er alle mennesker og nå gjorde disse menneskene en stor tabbe. Anonymkode: 3047b...057 Disse folkene er ikke egnet til å jobbe med det dem gjør og tviler på det er første gang de har det «moro» med pasienter Anonymkode: 0cda5...ecb
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. oktober 2017 #33 Skrevet 26. oktober 2017 Herregud! Du bør så absolutt melde ifra. Hvem vet hva de ellers kan finne på både hos denne og andre pasienter :-( Alt folk kan finne på :-O
oslofrk Skrevet 26. oktober 2017 #34 Skrevet 26. oktober 2017 Utrolig dårlig dømmekraft. Meld ifra! Nysgjerrigpetra i meg lurer: hvordan vet du at det har skjedd hi?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #35 Skrevet 26. oktober 2017 Dette må bare meldes fra. Jeg ville meldt fra både til sjef og til kommunelegen, for det disse to har gjort er helt uakseptabelt. Pasienten er helt avhengig av helsepersonell døgnet rundt, og MÅ kunne stole på de som skal pleie ham/henne. Jeg synes det er skremmende at hun som sier hun er helsepersonell over her mener det er greit fordi de to har bedt om unnskyldning. Nei, det er ikke greit likevel, for de to det gjelder har vist at de ikke er profesjonelle, at de ikke har empati, og det er avgjørende om de skal jobbe med en person med så stort pleiebehov. Ikke bare gjorde de det én gang, men de gjentok det enda en gang, selv etter at pasienten var blitt veldig skremt av det. Da har man også bikket over i det rent ondskapsfulle, og da viser man at man ikke egner seg til å ha en slik jobb. Dette er ikke bare en fleip som gikk galt, dette er ekstrem mangel på faglig innsikt og medmenneskelighet, og viser komplett mangel på forståelse for pasientens helse og andre utfordringer. Det de gjør er eller er på grensen til latterliggjøring av en hjelpesløs person. De syntes det var ustyrtelig morsomt, derfor gjentok de det også. Hadde de avsluttet "spøken" og gitt seg til kjenne da pasienten ble redd første gang, da hadde det vært på sin plass med en reprimande og skriftlig advarsel. Når de valgte å gjenta det selv om de hadde sett hvor redd personen ble, da er det uansvarlighet i jobben! Denne pasienten er helt avhengig av trygghet i eget hjem og bør slippe å forholde seg til disse to igjen! Hi - skriftlig klage til kommunelegen og kopi til sjefen! Hilsen en som også er helsepersonell Anonymkode: 6205d...e39
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #36 Skrevet 26. oktober 2017 At det finnes én slik idiot i verden er i og for seg ikke overraskende. At det finnes to, og at de i tillegg klarer å møtes, og tydeligvis er åndsfriske nok til å være i arbeid, er derimot rystende. Anonymkode: aaeb8...d97
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #37 Skrevet 26. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: At det finnes én slik idiot i verden er i og for seg ikke overraskende. At det finnes to, og at de i tillegg klarer å møtes, og tydeligvis er åndsfriske nok til å være i arbeid, er derimot rystende. Anonymkode: aaeb8...d97 3 faktisk Anonymkode: 03370...d48
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #38 Skrevet 26. oktober 2017 Smakløst. Anonymkode: b9937...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå