Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #26 Skrevet 25. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber i butikk og skjer ofte i det siste at jeg får sånn black outs. Jeg kan feks vite at jeg må taste 4011 (kode på bananer) men kikker på tastaturet og skjønner ikke hva jeg skal trykke på. Eller at jeg plutselig faller ut 1 sekund også glemmer jeg hvor jeg er og hva jeg gjør så føler meg veldig forvirret. Jeg snakker ekstremt mye feil. Osv, dette er bare noe av det. Heldigvis går det fort over og jeg kommer til meg selv igjen. Anonymkode: 38dd3...bf7 Jeg har også mye slik. Jeg har epilepsi Er verst når jeg er sliten. Plutselig har jeg ikke peiling på hvor jeg er. Alt rundt meg er fremmed, skjønner ikke hva folk sier , de kunne like gjerne snakket gresk. Faller helt ut, blir fjern og surrete. En gang tok jeg feil bil, kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fikk den opp.. værste var at bilen overhode ikke var lik vår bil. Ikke samme merke eller farve eller noe.. Var litt flaut. Anonymkode: 79a2b...d67
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #27 Skrevet 25. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja 41 år er heller ikke ungt. Mange som overser slike tegn, finner legen ut at det er tidlig demens kan han stoppe utviklingen med medisin. 😊 så godt du har fått legetime. Anonymkode: 7c070...f0c Kan ikke stoppe utviklingen nei.. men dempe symptomene. Og tidlig demens likner depresjon i symptomer. Men depresjon er da det vanlige. 41 år ER sjeldent tidlig for demens Men gå til lege. Du må få en sjekk og eventuelt en pause. Anonymkode: 293b7...b57
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #28 Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg mister tid. Jeg kan se på klokken på veggen, ser ned og ser opp et øyeblikk etterpå, også har jeg plutselig «mistet» en time. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Noen ganger glemmer jeg hva ting heter eller så kommer feil ord ut når jeg snakker f.eks. termos istedenfor terrasse. Forleden husket jeg ikke hvordan jeg skulle ta av armbåndsuret mitt. Kjente at jeg ble litt stresset nå når dere snakker om demens og hjernesvulst Anonymkode: 3bc25...13a Du bør også oppsøke lege. Anonymkode: 293b7...b57
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #29 Skrevet 26. oktober 2017 Veldig skummelt at dere er i trafikken med bil. Parker bilen og ta bussen når dere har det slik. Anonymkode: 7b2c5...bf4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #30 Skrevet 26. oktober 2017 Dere som driver å insinuerer diagnoser som demens og hjernesvulst må virkelig SLUTTE! Det er ekstremt uansvarlig... Til dere andre så har jeg også hatt lignende episoder og det samsvarer alltid med perioder med mye stress og/eller lite søvn. Uansett så er det lurt å ta en tur til legen. Anonymkode: 5c3d7...118
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #31 Skrevet 26. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som driver å insinuerer diagnoser som demens og hjernesvulst må virkelig SLUTTE! Det er ekstremt uansvarlig... Til dere andre så har jeg også hatt lignende episoder og det samsvarer alltid med perioder med mye stress og/eller lite søvn. Uansett så er det lurt å ta en tur til legen. Anonymkode: 5c3d7...118 Enig med deg Anonymkode: f2206...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå