Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #26 Skrevet 25. oktober 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er hun frivillig medlem av folketrygden, betaler det privat og har rett på den stønaden. Barnetrygd vil hun ikke ha rett på lengre om verken hun eller mannen skatter til Norge. De vet nok langt fra alt om din søster og siden du er så negativ til henne har du grunnen for at dere ikke er nære. Anonymkode: 226ff...149 Eller hun har ikke meldt flytting til utlandet... Hvis hun ikke jobber og ikke har inntekt har hun trolig ikke råd til å være frivillig medlem av folketrygden heller? Anonymkode: 42396...82a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #27 Skrevet 25. oktober 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er hun frivillig medlem av folketrygden, betaler det privat og har rett på den stønaden. Barnetrygd vil hun ikke ha rett på lengre om verken hun eller mannen skatter til Norge. De vet nok langt fra alt om din søster og siden du er så negativ til henne har du grunnen for at dere ikke er nære. Anonymkode: 226ff...149 Vi er veldig nære faktisk, hva aner vel du? Men jeg er ikke enig i dette. Er heller ikke redd for å si det til henne, men jeg kommer aldri til å melde min egen søster selvfølgelig. Hi Anonymkode: 67b5f...9df
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #28 Skrevet 25. oktober 2017 Hun har adresse hos foreldrene. Så veldig enkelt å få den barnetrygden, det er bare å ikke endre adresse det. Hun er gift i utlandet. Hi Anonymkode: 67b5f...9df
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #29 Skrevet 25. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er veldig nære faktisk, hva aner vel du? Men jeg er ikke enig i dette. Er heller ikke redd for å si det til henne, men jeg kommer aldri til å melde min egen søster selvfølgelig. Hi Anonymkode: 67b5f...9df Da er det på tide å holde kjeft og ikke kritisere andre - for du er tydeligvis ikke villig til å "gjøre en dritt" selv! Du er ikke villig til å gjøre en dritt for å stoppe personer som gjør at dine barn og barnebarn vil få det langt vanskeligere enn det du (og din søster) har hatt det. Da sier du jo også at du synes det er helt greit at hun gjør det hun gjør, du føler bare behov for å heve deg selv over henne ved å starte en anonym tråd på nettet. Når du ikke er villig til å gjøre en dritt blir du full av dritt... Anonymkode: 42396...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå