Gå til innhold

Gravid, mannen vil ikke beholde..

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Evablaum skrev:

Det er vel ingenting å gjøre nå. Det er alltid en risiko for at et forhold ikke varer, men den risikoen er mye større når man er uenig om noe så viktig som et barn. Hadde du ventet noen år, så ville du muligens fått den familien du ønsker deg nå. Nå er det for sent. Bare å komme seg videre og innse at du nok til slutt havner i et mine, dine, våre- forhold. Grøss. 

Du stusselige, lille menneske!

Anonymkode: 793a2...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du stusselige, lille menneske!

Det var da svært så ampert. 

Skrevet
2 minutter siden, Evablaum skrev:

Det var da svært så ampert. 

Ikke ampert, bare konstaterer faktum ut fra måten du velger å være på på forumet. Å stadig komme med det enhver oppegående person vil forstå vil såre et menneske i en vanskelig livssituasjon, det er bare ondskapsfullhet fra din side. Og bare stusselige, små personer holder på slik. Men det er jo ditt valg.

Skrevet
27 minutter siden, Evablaum skrev:

Det er vel ingenting å gjøre nå. Det er alltid en risiko for at et forhold ikke varer, men den risikoen er mye større når man er uenig om noe så viktig som et barn. Hadde du ventet noen år, så ville du muligens fått den familien du ønsker deg nå. Nå er det for sent. Bare å komme seg videre og innse at du nok til slutt havner i et mine, dine, våre- forhold. Grøss. 

Du er så flink til å trekke fornuftige konklusjoner ut fra lite info du Eva.

for det første: vi har barn fra før. For det andre: vi hadde planlagt barn men ble gravid noen måneder før det passet perfekt (i hans hode)..

han ville vi ta abort og så prøve igjen om et halvt år. Jeg sa det blir uaktuelt fordi da vil jeg alltid sitte med følelsen av at jeg valgte et barn foran et annet.. og dette barnet var allerede her.

det er altså ikke sånn at jeg "lurte" han til noe han ikke ville. Fikk du med deg at vi kjøpte hus og planla bryllup? Ja for det var hans ide ser du.. skulle jeg forutse da at han ville gå 5 dager etter fødsel? Vi har vært sammen 4 år og er ALLEREDE en familie. Han ødela det, ikke jeg.

Anonymkode: 8407d...721

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er så flink til å trekke fornuftige konklusjoner ut fra lite info du Eva.

for det første: vi har barn fra før. For det andre: vi hadde planlagt barn men ble gravid noen måneder før det passet perfekt (i hans hode)..

han ville vi ta abort og så prøve igjen om et halvt år. Jeg sa det blir uaktuelt fordi da vil jeg alltid sitte med følelsen av at jeg valgte et barn foran et annet.. og dette barnet var allerede her.

det er altså ikke sånn at jeg "lurte" han til noe han ikke ville. Fikk du med deg at vi kjøpte hus og planla bryllup? Ja for det var hans ide ser du.. skulle jeg forutse da at han ville gå 5 dager etter fødsel? Vi har vært sammen 4 år og er ALLEREDE en familie. Han ødela det, ikke jeg.

Anonymkode: 8407d...721

Tråden handler om graviditet, hun vil beholde, han vil fjerne. Du hadde samme dilemma. Du beholdt. Du endte med å bli forlatt 5 dager etter fødsel, ergo du setter bruddet selv i sammenheng med den uenigheten dere hadde ift å beholde eller ei. Hadde du tatt abort og ventet med å få barn til BEGGE var enige, så hadde du kanskje ikke sittet helt ensom og alene nå? 

Endret av Evablaum
Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette argumentet hadde vært enig i om det var snakk om å planlegge er barn til. Men nå er hun allerede gravid, og om hun ikke føler det er riktig med abort, da skal hun heller ikke ta det. 

De leier og har gjeld, men det er jo ikke umulig å ha to barn fordet. Litt vanskeligere blir det, men overkommelig. 

Anonymkode: a29e2...ce4

Bra svart!

Anonymkode: c3468...e3e

Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg kan leve med noen av alternativene. Fy søren, hvor vanskelig dette skal være... 

Vi har et veldig godt forhold, og vi har det veldig bra sammen. Så veldig vanskelig situasjon, da jeg føler at dette er et forhold vi kan få til å fungere over veldig lang tid. 

Vi begge har sakt at det ikke er ønskelig med over 4 år i årsforskjell på barna. Så jeg skjønner ikke hvorfor han står så fast bestemt på dette nå.

Mulig at det er fordi han virkelig ville gå inn for å prøve på nr 2, problemet er at jeg blir gravid med engang. Slik var det med 1 også. Vi sluttet med prevensjon og «tar det som det kommer», måneden etter var vi gravide. Nå sitter jeg her gravid etter 3 dager med omgangssyken.

HI

Anonymkode: a00f8...82b

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke hvordan jeg kan leve med noen av alternativene. Fy søren, hvor vanskelig dette skal være... 

Vi har et veldig godt forhold, og vi har det veldig bra sammen. Så veldig vanskelig situasjon, da jeg føler at dette er et forhold vi kan få til å fungere over veldig lang tid. 

Vi begge har sakt at det ikke er ønskelig med over 4 år i årsforskjell på barna. Så jeg skjønner ikke hvorfor han står så fast bestemt på dette nå.

Mulig at det er fordi han virkelig ville gå inn for å prøve på nr 2, problemet er at jeg blir gravid med engang. Slik var det med 1 også. Vi sluttet med prevensjon og «tar det som det kommer», måneden etter var vi gravide. Nå sitter jeg her gravid etter 3 dager med omgangssyken.

HI

Anonymkode: a00f8...82b

He? At han føler seg snytt for å være «prøver» en periode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...