Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #26 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg hadde gått ifra han! Anonymkode: 5827f...37f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #27 Skrevet 24. oktober 2017 Du skal være glad du fant ut av dette nå, før dere kom så langt som til å gifte dere. Han der hadde jeg ikke brukt mer energi på. Nei, han har ikke vært utro på den fysiske måten. Men han har helt klart trådd over en grense. Og over en grense, og på en måte som ikke er så lett å tilgi eller glemme. Jeg hadde ikke orket å være sammen med noen som gikk rundt og siklet etter å pule nabodama. Samtidig som hun nå vet det, og sikkert kommer til å gjøre alt hun kan for å erte han opp. Du kommer aldri til å kunne stole på han/dem, og kommer til å være konstant utrygg på hva de to kan finne på når du ikke er i nærheten. Gå fra han, så kan han pule nabodama så mye han orker. Anonymkode: 8db0e...5ca
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #28 Skrevet 24. oktober 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Lite bryllupsplanlegging for å si det MILDT! Han mener dette ikke er utroskap....sier at han skjønner jeg reagerer, men ikke god nok grunn til å avslutte forholdet! Han sier han ikke skal drikke mer, at han aner ikke hvorfor han sa dette til henne og at han føler ingenting for den dama....klassisk😏 Anonymkode: 9bd31...fe3 Dette har da ingenting med utroskap å gjøre! Mannen er en uintelligent og respektløs idiot! Er det kun utroskap som er grunn til å gå fra hverandre??? Hva med idioti??? Er ikke det grunn nok til å gå?? Anonymkode: 0cb9e...f47
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #29 Skrevet 24. oktober 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Lite bryllupsplanlegging for å si det MILDT! Han mener dette ikke er utroskap....sier at han skjønner jeg reagerer, men ikke god nok grunn til å avslutte forholdet! Han sier han ikke skal drikke mer, at han aner ikke hvorfor han sa dette til henne og at han føler ingenting for den dama....klassisk😏 Anonymkode: 9bd31...fe3 Og det har han rett i, det har ingenting med utroskap å gjøre. Men han er en respektløs idiot som helst vil være sammen med en annen. Hvordan har det seg at dama er blitt naboen deres? Har hun flyttet inn etter dere? Anonymkode: f084f...cbc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #30 Skrevet 24. oktober 2017 Nå som du vet at han heller ville ha pult henne, tenner du på HAM lenger? Virker som han gravde sin egen grav her. Anonymkode: e7afa...dd8
Eliseflisa Skrevet 24. oktober 2017 #31 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg må bare innrømme, at jeg kunne vært truende til å si noe slikt selv I FYLLA vel og merke. Jeg kunne absolutt slengt fra meg en slik kommentar uten å legge noe særlig i det. Jeg forstår godt at du blir lei deg og forbannet, og jeg hadde tippet helt selv. MEN, jeg kunne nok sagt noe sånt. UTEN å mene det i hele tatt. Jeg har sittet her nå å tenkt før jeg har svart, og innser at jeg kunne det. Hjelpes. Så hvis typen din er lik meg, så kan han ha sagt dette uten å mene det. Det betyr ikke at det er greit. Jeg vet ikke hvorfor jeg ville sagt det da, men som en spøk, eller flørt eller noe slikt. PS, jeg er gift på 12 året, to barn. Har et godt ekteskap med deilig sex =)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #32 Skrevet 24. oktober 2017 2 minutter siden, Eliseflisa skrev: Jeg må bare innrømme, at jeg kunne vært truende til å si noe slikt selv I FYLLA vel og merke. Jeg kunne absolutt slengt fra meg en slik kommentar uten å legge noe særlig i det. Jeg forstår godt at du blir lei deg og forbannet, og jeg hadde tippet helt selv. MEN, jeg kunne nok sagt noe sånt. UTEN å mene det i hele tatt. Jeg har sittet her nå å tenkt før jeg har svart, og innser at jeg kunne det. Hjelpes. Så hvis typen din er lik meg, så kan han ha sagt dette uten å mene det. Det betyr ikke at det er greit. Jeg vet ikke hvorfor jeg ville sagt det da, men som en spøk, eller flørt eller noe slikt. PS, jeg er gift på 12 året, to barn. Har et godt ekteskap med deilig sex =) Det er uansett forferdelig respektløst overfor den du er sammen med. Det viser svært liten respekt og lite omtanke for følelsene til partneren. Kanskje lurt å ikke drikke deg full i fremtiden!?! Anonymkode: d702f...743
Eliseflisa Skrevet 24. oktober 2017 #33 Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er uansett forferdelig respektløst overfor den du er sammen med. Det viser svært liten respekt og lite omtanke for følelsene til partneren. Kanskje lurt å ikke drikke deg full i fremtiden!?! Anonymkode: d702f...743 Selvfølgelig er det respektløst. Poenget med mitt svar var at det er ikke nødvendigvis slik at han mener det. Jeg er ikke stolt av det. Hvis jeg drikker er det stort sett med gode venner, som jeg ikke har hatt sex med tidligere, så det er ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #34 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg hadde også gitt henne forlovelsesringen og sagt at min forlovede ser ut til å valgt feil dame... Anonymkode: b2f85...880
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #35 Skrevet 24. oktober 2017 3 minutter siden, Eliseflisa skrev: Selvfølgelig er det respektløst. Poenget med mitt svar var at det er ikke nødvendigvis slik at han mener det. Jeg er ikke stolt av det. Hvis jeg drikker er det stort sett med gode venner, som jeg ikke har hatt sex med tidligere, så det er ikke noe problem. Men Hi har et valg nå - hun trenger ikke forbli i et forhold med en mann som viser så lite respekt for henne, for forholdet og for hennes følelser. At du eller han "ikke nødvendigvis mener det" er ingen unnskyldning, for slike kommentarer viser en grunnleggende mangel på respekt og omtanke i forholdet. Det er en svært ustabil grunnmur å bygge et forhold på. Anonymkode: d702f...743
Eliseflisa Skrevet 24. oktober 2017 #36 Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men Hi har et valg nå - hun trenger ikke forbli i et forhold med en mann som viser så lite respekt for henne, for forholdet og for hennes følelser. At du eller han "ikke nødvendigvis mener det" er ingen unnskyldning, for slike kommentarer viser en grunnleggende mangel på respekt og omtanke i forholdet. Det er en svært ustabil grunnmur å bygge et forhold på. Anonymkode: d702f...743 Det er jeg enig i... De er kanskje tidlig i forholdet
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #37 Skrevet 24. oktober 2017 5 minutter siden, Eliseflisa skrev: Det er jeg enig i... De er kanskje tidlig i forholdet Nei ikke tidlig i forholdet! Her er det hus og barn og baby i magen😏 Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #38 Skrevet 24. oktober 2017 4 minutter siden, Eliseflisa skrev: Det er jeg enig i... De er kanskje tidlig i forholdet Det spiller ingen rolle når i forholdet det skjer - det er akkurat like respektløst og like stor mangel på omtanke for partnerens følelser uansett om man "bare" er forlovet eller man har vært gift i 12 år, som du har. Gå i deg selv, ikke drikk deg full, ikke gjør noe som kan såre mannen din så mye at du risikerer å ødelegge familien din. Anonymkode: d702f...743
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #39 Skrevet 24. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei ikke tidlig i forholdet! Her er det hus og barn og baby i magen😏 Anonymkode: 9bd31...fe3 Oi. Og så sier han sånn?!?!?! Hva mener han du liksom skal gjøre nå da? Le av det og fortsette å bo med henne som nabo, og se på at hun han "egentlig" ville ha svinser under nesa på ham? Anonymkode: e7afa...dd8
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #40 Skrevet 24. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oi. Og så sier han sånn?!?!?! Hva mener han du liksom skal gjøre nå da? Le av det og fortsette å bo med henne som nabo, og se på at hun han "egentlig" ville ha svinser under nesa på ham? Anonymkode: e7afa...dd8 Hun er i forhold selv😏så hele greia er helt absurd😏 Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #41 Skrevet 24. oktober 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er i forhold selv😏så hele greia er helt absurd😏 Anonymkode: 9bd31...fe3 Ser for meg dette blir rene swingers-nabolaget.... Men seriøst, at han står og sier sånn foran sin gravide forlovede gjør ikke saken noe bedre. Totalt respektløst. Anonymkode: 8db0e...5ca
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #42 Skrevet 24. oktober 2017 Hva gjør dere videre, HI? Dere bør i det minste komme dere i parterapi asap! Anonymkode: d702f...743
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #43 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg forstår at det er vanskelig å ta en stor avgjørelse nå, siden du er gravid HI. Dessverre så må du ta en beslutning før eller siden, fordi dette blir en verkebyll i forholdet deres. Du har vel i bunn og grunn to valg. Enten klarer du ikke å stole på ham, og da må du sette strek for hele forholdet, og gå fra ham. Eller tilgi ham, og da må du sette strek for det som har hendt. Du må tenke at det var fyllerør, og at han egentlig ikke mente det. Det du IKKE må gjøre, er å bli i forholdet, men å bruke dette mot ham i diskusjoner/krangler. At du ikke egentlig tror på ham, og stoler på ham, men blir i forholdet, og bruker denne episoden som «ammunisjon» når dere er uenige. Det løser i hvertfall ingenting. Anonymkode: 04a88...67f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #44 Skrevet 25. oktober 2017 På 23. oktober 2017 den 23.16, Anonym bruker skrev: Lite bryllupsplanlegging for å si det MILDT! Han mener dette ikke er utroskap....sier at han skjønner jeg reagerer, men ikke god nok grunn til å avslutte forholdet! Han sier han ikke skal drikke mer, at han aner ikke hvorfor han sa dette til henne og at han føler ingenting for den dama....klassisk😏 Anonymkode: 9bd31...fe3 Det er ikke han som bestemmer hva som er "god nok grunn" for deg. Anonymkode: 093db...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå