Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Om du var ute på byen med forloveden og venner, og forloveden din traff ei han holdt på med før, og han sto å sa til denne dama : « sexen med deg var helt utrolig deilig! Utrolig trist det ikke ble oss to» hadde dere blitt såra??? Eller er dette greit?? Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Øhh.. jeg har ganske høy smertegrense for idiotiske ting min mann kan lire ut av seg.. men den der - vel, det hadde ikke blitt koselig stemning hjemme etterpå - for å si det sånn! Sier man noe sånt, så må man vel være helt blåst? Anonymkode: 5f300...761
Evablaum Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Hahaha, finnes det virkelig slike fjols? Det er respektløst både ovenfor for deg og deres forhold. Ønsker du å gifte deg med en som ikke har respekt for deg? Endret 23. oktober 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Da hadde jeg tatt av meg forlovelsesringen, gitt den til henne og sagt at den visstnok var hennes, at den var gitt til feil person. En slik fjott hadde jeg ikke delt noe av mitt liv med. Anonymkode: d702f...743
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Må ærlig si det sitter langt inne å svelge den kamelen der😰Å toppen av det hele...den dama er blitt naboen vår😳 Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Må ærlig si det sitter langt inne å svelge den kamelen der😰Å toppen av det hele...den dama er blitt naboen vår😳 HI Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 9bd31...fe3 Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må ærlig si det sitter langt inne å svelge den kamelen der😰Å toppen av det hele...den dama er blitt naboen vår😳 Anonymkode: 9bd31...fe3 Du trenger ikke svelge noen kameler om du ikke vil. Om hun er blitt naboen og han har slike tanker om henne og har så få sperrer for å gi uttrykk for det så er det bare et tidsspørsmål når han kommer til å gjøre mer eller prøve å gjøre mer med det (hun har jo også en vilje). Ikke kast bort livet ditt på en mann som har så lite respekt for deg! Anonymkode: d702f...743
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Hva sier forresten han til dette i ettertid? Hva sa/gjorde du der og da? Og hva tenker du selv fremover? Anonymkode: d702f...743
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva sier forresten han til dette i ettertid? Hva sa/gjorde du der og da? Og hva tenker du selv fremover? Anonymkode: d702f...743 Han sier «jeg husker ikke hva jeg sa til henne» jeg ble såklart ravende gæærn😳 Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Respektlaust! Var han overstadig berusa? Eller berre faker han at han ikkje hugser? Korleis reagertr han då du tok det opp? Ufattelig dårlig gjort av han iallefall.. Anonymkode: 61741...125
Mumua Skrevet 23. oktober 2017 #11 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg hadde hivd ut den jævla tosken. Så dum er man bare ikke at man sier sånt, med mindre han hadde et hjerneslag eller noe lignende. Jeg hadde aldri glemt det om min kommende mann dreit seg så ut.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #12 Skrevet 23. oktober 2017 Oioioi, hdde nok gjort det slutt riiiiimelig fort da ja! Anonymkode: e7afa...dd8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #13 Skrevet 23. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han sier «jeg husker ikke hva jeg sa til henne» jeg ble såklart ravende gæærn😳 Anonymkode: 9bd31...fe3 Og så fortsetter du med bryllupsplanene..... og kommer tilbake hit og klager når han er utro neste gang? Husk at det er mye sannhet i ordtaket som sier at det er av barn og fulle folk man hører sannheten. I tillegg har mannen din et alkoholproblem om han drikker så mye at han har blackouts etterpå. Han har sikkert ikke noe hukommelsestap etter drikkingen, for da ville han ha unnskyldt seg og spurt om du kunne tilgi hans idiotiske oppførsel og at han har innsett at han ikke kan drikke seg full når han kan finne på å gjøre slike idiotiske ting i fylle. Men la meg gjette... han husker bare ikke og derfor så burde det ikke være noe problem fordi han sikkert egentlig ikke mente det uansett? Anonymkode: d702f...743
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #14 Skrevet 23. oktober 2017 Huet og ræva ut! Anonymkode: d99a4...b3d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #15 Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Og så fortsetter du med bryllupsplanene..... og kommer tilbake hit og klager når han er utro neste gang? Husk at det er mye sannhet i ordtaket som sier at det er av barn og fulle folk man hører sannheten. I tillegg har mannen din et alkoholproblem om han drikker så mye at han har blackouts etterpå. Han har sikkert ikke noe hukommelsestap etter drikkingen, for da ville han ha unnskyldt seg og spurt om du kunne tilgi hans idiotiske oppførsel og at han har innsett at han ikke kan drikke seg full når han kan finne på å gjøre slike idiotiske ting i fylle. Men la meg gjette... han husker bare ikke og derfor så burde det ikke være noe problem fordi han sikkert egentlig ikke mente det uansett? Anonymkode: d702f...743 Lite bryllupsplanlegging for å si det MILDT! Han mener dette ikke er utroskap....sier at han skjønner jeg reagerer, men ikke god nok grunn til å avslutte forholdet! Han sier han ikke skal drikke mer, at han aner ikke hvorfor han sa dette til henne og at han føler ingenting for den dama....klassisk😏 Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #16 Skrevet 23. oktober 2017 I all verden for en idiot! Bra du fant det ut før dere giftet meg. Jeg sier ikke det ofte her inne, men jeg hadde definitivt droppet han! Han er forlovet med deg, men synes det er synd det ikke ble noe mer med nabodamen som han fortsatt synes er så deilig? Det skal ikke være synd når han er forlovet med deg! Hjelper ikke at han ikke husker det. Det er dette han tenker og mener, og når han var full hadde han tydeligvis ingen hemninger. Ikke gift deg med en tosk som drømmer om og sikler etter nabodamen. Det er så sykt respektløst at jeg blir kvalm! Anonymkode: 59d28...46f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #17 Skrevet 23. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lite bryllupsplanlegging for å si det MILDT! Han mener dette ikke er utroskap....sier at han skjønner jeg reagerer, men ikke god nok grunn til å avslutte forholdet! Han sier han ikke skal drikke mer, at han aner ikke hvorfor han sa dette til henne og at han føler ingenting for den dama....klassisk😏 Anonymkode: 9bd31...fe3 Han har helt rett i at det ikke er fysisk utroskap, men det er en form for emosjonell utroskap. Han tar veldig feil i at det ikke er en god nok grunn til å avslutte forholdet, for det er det. Man trenger ikke bli i et forhold med en som har null hemninger med å drikke seg så full og offentliggjøre at han egentlig ønsker seg en annen dame. Man trenger ikke være i et forhold med en mann som bagatelliserer egne gale handlinger. Man trenger ikke bli i et forhold med en mann som er så respektløs. Det som kom ut av ham i fylla er det en viss sannhet i, dvs. han har ikke spesielt mye respekt for deg (for da hadde han beholdt respekten for deg også selv om han hadde promille) og han mener at du ikke er hans førstevalg. Anonymkode: d702f...743
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #18 Skrevet 23. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du var ute på byen med forloveden og venner, og forloveden din traff ei han holdt på med før, og han sto å sa til denne dama : « sexen med deg var helt utrolig deilig! Utrolig trist det ikke ble oss to» hadde dere blitt såra??? Eller er dette greit?? Anonymkode: 9bd31...fe3 Jeg hadde lurt på hvordan jeg kunne gå glipp av at fyren var mindre begavet Anonymkode: f084f...cbc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg klarer ikke å tro på at dette er sant. Anonymkode: 821e9...40d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #20 Skrevet 23. oktober 2017 Hvordan reagerte denne damen da? Hva sa hun? Anonymkode: 48536...d9a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #21 Skrevet 24. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg klarer ikke å tro på at dette er sant. Anonymkode: 821e9...40d Det er det dessverre 😏 Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #22 Skrevet 24. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan reagerte denne damen da? Hva sa hun? Anonymkode: 48536...d9a Hun kikket på meg , å GLISTE, såg ut til at hun syntes dette var stor stas...... Anonymkode: 9bd31...fe3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #23 Skrevet 24. oktober 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde lurt på hvordan jeg kunne gå glipp av at fyren var mindre begavet Anonymkode: f084f...cbc 😏😏😏 Anonymkode: 9bd31...fe3
Evablaum Skrevet 24. oktober 2017 #24 Skrevet 24. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun kikket på meg , å GLISTE, såg ut til at hun syntes dette var stor stas...... Anonymkode: 9bd31...fe3 Det lover godt. Hi, ha litt selvrespekt og finn deg et nytt sted å bo.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #25 Skrevet 24. oktober 2017 Og du er fortsatt sammen med en mann som offentlig sier han ville helst være sammen med ei annen og du er dårlig på sex, hvorfor? Anonymkode: 028ba...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå