Luksusdyret Skrevet 18. oktober 2017 #26 Skrevet 18. oktober 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår godt din samboer har lyst til å forlate deg. Du er jo ikke den du utgir deg for å være. Håper du har lært nå. Klart du har et forbedringspotensial. Håper du klarer å få livet ditt på rett kjøl. Det eneste jeg klarer å gi av råd er å starte med en gang, det virker som du allerede er i gang. Din samboer må nesten selv ta avgjørelse for hva hun velger. Jeg forstår godt hennes usikkerhet om du vil klare å endre deg. Hvorfor skal du klare det nå, når du kunne gjort det for lenge siden. Var hun ikke verdt din ærlighet. At hun er skuffet har min fulle forståelse for. Jeg ønsker deg lykke til med å ta grep for et bedre liv. Anonymkode: 6f33d...081 Signerer denne anonyme. Det er ikke snakk om snus eller ikke snus, men at du lyver henne opp i trynet om alt mulig rart. Du klarer ikke å stå for det du gjør - du går bak ryggen på henne og gjemmer deg. Det er svært lite mandig. Er du redd for at hun forlater deg fordi du snuser - enten si at det bestemmer ikke hun, og snus åpent, eller drit i å snuse bak ryggen på henne. Løgn er aldri en løsning. Det samme med gjeld og annet du har løyet om. Hun er verken urimelig eller hormonell, men er lei av å bli holdt for narr. Når du lyver om mange forskjellige ting, hva blir neste? At du har hemmelig kontakt med eks, ligger med andre, har mistet jobben, spiller bort pengene dine? Hvordan kan man stole på et menneske som lyver hele tiden? Du har jo løyet for å fremstå som noe annet enn det du er. Alle har et sett med verdier som de ønsker at partneren også skal ha. Hun trodde at du var gjeldfri og snusfri. Det er du ikke. Å lyve om noe for å lure partneren inn i et forhold er råttent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå