Gå til innhold

Merkelig forhold til eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tar vi i så fall når den tid kommer. Vi er tilpasningsdyktige og vil nok gjøre det på den måten som er best for barna. Skulle de komme til å få felles barn er det bare koselig, men som sagt, barnas velvære og situasjon kommer i første rekke. Han trenger ikke å kreve å ta meg med til den nye damens familie. Vi finner sikkert en løsning som funker. Barna først!

Anonymkode: 19363...3f7

Men setter dere egentlig barnet først? Gir dere ikke barnet falske forhåpninger, når dere til og med deler seng

Anonymkode: 88978...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tar vi i så fall når den tid kommer. Vi er tilpasningsdyktige og vil nok gjøre det på den måten som er best for barna. Skulle de komme til å få felles barn er det bare koselig, men som sagt, barnas velvære og situasjon kommer i første rekke. Han trenger ikke å kreve å ta meg med til den nye damens familie. Vi finner sikkert en løsning som funker. Barna først!

Men barnas velvære har ingenting å gjøre med å ha kjærestetid med eksen sin. Man kan være gode venner UTEN å ha et romantisk forhold med hverandre.

Anonymkode: d1a3a...2f4

Skrevet

Jeg tenker at det nye forholdet ditt i hvert fall kommer til å ryke, Hi. Fordi du ikke respekterer din nye kjæreste nok, fordi han er for tøffel, fordi du og eksen trolig endre som noe mer igjen, fordi nåværende kjærest trolig heller ikke har all verdens følelser for deg siden han godtar at du sover i samme seng som eksen.

Men si meg - har du fortalt kjæresten at du sover på sofaen hos eksen, eller har du fortalt ham at du også deler seng med eksen?

Flott med godt forhold til eksen når man har barn sammen, men når man sover i samme seng har man tråkket over en grense. Og da først og fremst respekten for den man er sammen med. Dessuten leker man med ilden når man sover sammen med en som man tidligere har hatt sex med over tid.

For meg høres det ut som om du og eksen burde gå i parterapi og heller finne tilbake til hverandre, Hi. Dere er jo sammen halvparten av tiden uansett, og er da plutselig verdens beste venner, sover sammen osv. Da kan dere oppføre dere som voksne, ta tak i problemene dere hadde mens dere var sammen og heller gi barnet deres ett stabilt hjem fremfor den suppen dere roter til nå.

Hvordan ville du følt det hvis din kjærest sov i samme seng som sin eks, Hi?

Anonymkode: ce670...6b9

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men setter dere egentlig barnet først? Gir dere ikke barnet falske forhåpninger, når dere til og med deler seng

Jeg er ikke den som deler seng men eks. Det er en annen i samme tråd.

Angående falske forhåpninger, så er barna godt inneforstått med at vi ikke er kjærester lenger og forholder seg greit til det. Lykkelige, glade og trygge barn.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men barnas velvære har ingenting å gjøre med å ha kjærestetid med eksen sin. Man kan være gode venner UTEN å ha et romantisk forhold med hverandre.

Anonymkode: d1a3a...2f4

Det er ingen romantikk i forholdet vårt. Vi er VENNER og samværet med min eks er på det nivået. Man kan fint drikke vin og dele en kveld sammen uten at det er noe romantikk i det. Gjør med han som jeg gjør med hvilken som hels annen venn når vi drikker vin.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke den som deler seng men eks. Det er en annen i samme tråd.

Angående falske forhåpninger, så er barna godt inneforstått med at vi ikke er kjærester lenger og forholder seg greit til det. Lykkelige, glade og trygge barn.

Jeg sjekket ikke kodene, tok dere bare for gitt at du var hi siden det virker som om det er din tråd

Skrevet

Hei😊 Så fint å lese at andre kan ha det slik som det. Slik har xen og jeg det og. Vi er beste venner og kan snakke om alt. Hurra for det!!!😁 Nå sover vi ikke i samme seng da sønnen vår er eldre enn ditt, men alt annet kan vi dele som feks dra på turer, resturantbesøk etc👋🌞♥️ Jeg har hatt kjæreste i 6 år (over nå) men han syns det var helt greit han og. Han stolte på meg 100% og det kunne han også. Så fortsett og holde på det, det er gull verdt, tro meg! Stol på deg selv og hva som er best for dere! Jeg har aldri hørt noe negativt om vårt forhold- fordi det er sååååå alt for mange som krangler når det er barn innvolvert- så! Stol på deg selv. Kjærlighet kommer først🌞👋♥️

Anonymkode: e3a0d...b7e

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei😊 Så fint å lese at andre kan ha det slik som det. Slik har xen og jeg det og. Vi er beste venner og kan snakke om alt. Hurra for det!!!😁 Nå sover vi ikke i samme seng da sønnen vår er eldre enn ditt, men alt annet kan vi dele som feks dra på turer, resturantbesøk etc👋🌞♥️ Jeg har hatt kjæreste i 6 år (over nå) men han syns det var helt greit han og. Han stolte på meg 100% og det kunne han også. Så fortsett og holde på det, det er gull verdt, tro meg! Stol på deg selv og hva som er best for dere! Jeg har aldri hørt noe negativt om vårt forhold- fordi det er sååååå alt for mange som krangler når det er barn innvolvert- så! Stol på deg selv. Kjærlighet kommer først🌞👋♥️

Men møter du din eks tre ganger i uken?

Og hva ville kjæresten din sagt om du overnattet ofte, også i samme seng med eksen?

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men møter du din eks tre ganger i uken?

Og hva ville kjæresten din sagt om du overnattet ofte, også i samme seng med eksen?

Sant det. Tenkte faktisk på at jeg glemte å nevne det. Nei, det kunne jeg ikke gjort, faktisk. Fordi om jeg hadde hatt ny samboer ville jeg heller brukt tiden min i seng med han. Og det ville xen forstått. Tror kanskje ikke HI er helt ferdig med xen? Men ellers er det supert at dere har et så godt forhold🤚👌

Skrevet

Det høres ut som du vil ha han gående på grass. 

Hvorfor i alle dager skulle du overnatte overhodet? Vinkvelder alene? Seriøst? 

Du er redd for at han skal utvikle en relasjon til en annen for det tåler ikke selvtilliten din. Og dette er din måte å holde relasjonen deres såpass varm at du unngår at en annen dame tar din plass. 

Bli voksen og gi slipp!

Anonymkode: f8e76...8dd

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det høres ut som du vil ha han gående på grass. 

Hvorfor i alle dager skulle du overnatte overhodet? Vinkvelder alene? Seriøst? 

Du er redd for at han skal utvikle en relasjon til en annen for det tåler ikke selvtilliten din. Og dette er din måte å holde relasjonen deres såpass varm at du unngår at en annen dame tar din plass. 

Bli voksen og gi slipp!

Anonymkode: f8e76...8dd

Godt poeng.

Anonymkode: 69583...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...