Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #26 Skrevet 15. oktober 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du greide fint å spise begge deler, sykehuspersonalet ville helst du skulle spise det ene for å være sikker på at det ble nok mat til alle de SYKE. Og du krangla deg til å få det du liker BEST, som det altså var mindre av ifh etterspørsel. Kjære vene.... Anonymkode: 4e938...79f Jepp, greide fint å spise begge deler, akkurat som alle muslimer. De klarer fint å spise lapskaus! Anonymkode: 23598...97b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #27 Skrevet 15. oktober 2017 Ja, takk, å velge å være muslim, så velger man å avstå fra lapskaus. De hadde allikevel to valg. Det var jo dems eget valg å være muslim. Ingen har tvingt dem. Anonymkode: 23598...97b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #28 Skrevet 15. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, takk, å velge å være muslim, så velger man å avstå fra lapskaus. De hadde allikevel to valg. Det var jo dems eget valg å være muslim. Ingen har tvingt dem. Anonymkode: 23598...97b Religionsfrihet og slik, er bare tull det da? Er det vanlig for deg å sutre når du ikke får det HELT som du vil? Du syns ikke det er bittelitt flaut å klage over at du ikke fikk velge, men fikk en helt ok middag? Helt gratis? Du ser at ingen her syns synd på deg? Hva sier det deg? Anonymkode: 89ad7...2c2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #29 Skrevet 15. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Religionsfrihet og slik, er bare tull det da? Er det vanlig for deg å sutre når du ikke får det HELT som du vil? Du syns ikke det er bittelitt flaut å klage over at du ikke fikk velge, men fikk en helt ok middag? Helt gratis? Du ser at ingen her syns synd på deg? Hva sier det deg? Anonymkode: 89ad7...2c2 Religionsfrihet er ikke tull! Men ikke forvent at andre skal legge til rette for at du velger å være hindu eller hva det skal være! OG..... jeg har ingen religion, så slutt å bebreide meg for det!!!! Jeg har like stor rett til ilkke å ha religion som de som har en tro!!!! Anonymkode: 23598...97b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #30 Skrevet 15. oktober 2017 Og! Jeg har like stor rett til å velge fisk eller lapskaus! Ikke ta fra meg rettigheter bare fordi jeg ikke har samme tro!!!! Anonymkode: 23598...97b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #31 Skrevet 15. oktober 2017 Det er ingen her som gidder å høre mer på deg eller bry seg noe mer bare fordi du manisk slenger på en hel haug med utropstegn. Men vi skjønner at dette er utrolig viktig for deg og en fanesak du brenner inderlig for. Du får finne deg et tog å gå i da vet du. Anonymkode: 4e938...79f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #32 Skrevet 15. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er ingen her som gidder å høre mer på deg eller bry seg noe mer bare fordi du manisk slenger på en hel haug med utropstegn. Men vi skjønner at dette er utrolig viktig for deg og en fanesak du brenner inderlig for. Du får finne deg et tog å gå i da vet du. Anonymkode: 4e938...79f Eh, neivel? du gadd ihvertfall å høre og jeg takker for det. Kall meg hva du vil, manisk og gå i tog. Jeg tror at den jeg stemte på gjør min jobb usedvandlig bra. Håper at du også stemte!!! Anonymkode: 23598...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå