Gå til innhold

Rare ting naboen gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Naboene mine krangler en del og rimelig ofte ser jeg gubben må ut og sove i bilen... 

Anonymkode: c916d...abc

😂😂😂😂🚗

Anonymkode: 6531e...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, førskolelæreren skrev:

Min nabo plukker snegler tidlig og sent og hver gang hun møter meg så har jeg en følelse av at jeg og burde ha hjulpet henne med snegle plukkingen.... :bond:

Herreguuud vi har samme nabo 🙉

Anonymkode: e1d44...189

Skrevet

Her jeg bor nå har jeg bare greie naboer, men da jeg var student bodde jeg i kollektiv hvor han ene var temmelig spesiell. Han var veldig opptatt krigsminnesmerker og den ene veggen på rommet sitt hadde han dekorert med fotografier som han hadde tatt på krigskirkegårder. Hvite kors på snorrette rader over hele veggen. Ved en anledning fant jeg en pistol på kjøkkenbenken,  uten magasin riktignok, men likevel. Jeg jobbet kveldsvakter på sykehuset på den tiden og en sen kveld kom jeg hjem til helt mørk leilighet. Da jeg kom inn i stua kvapp jeg skikkelig til for på ovnen hadde han satt en gipsavstøpning av  hånden sin med et telys bak, så det eneste man så i stua var denne lysende hånden... Han hadde en rotte og da den døde begravde han den i hagen. På graven hadde han satt et hvitt trekors med RIP på.. Creepy fyr..

Anonymkode: 7593c...88b

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herreguuud vi har samme nabo 🙉

Anonymkode: e1d44...189

Hehe. Vi som er hagegale er veldig frustererte over brunsneglene som spiser opp både blomster og grønnsaker i hagen. 

Derfor plukkes de, og hadde nok satt pris på om resten av nabolaget hadde hjulpet til. Ikke noe kjekt å gå i hagen på kvelden og hele tiden må se hvor en går så en ikke trør på brune klissete seige snegler... 😅😅😅

Anonymkode: 68406...7e6

Skrevet

Nabodama der vi bodde før pleide å skrive semi-truende beskjeer om at gresset vårt var uflidd osv på gule post-it lapper og henge rundt omkring

Anonymkode: 3d1a2...f9f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe. Vi som er hagegale er veldig frustererte over brunsneglene som spiser opp både blomster og grønnsaker i hagen. 

Derfor plukkes de, og hadde nok satt pris på om resten av nabolaget hadde hjulpet til. Ikke noe kjekt å gå i hagen på kvelden og hele tiden må se hvor en går så en ikke trør på brune klissete seige snegler... 😅😅😅

Sett frem en stor skål med øl, grav den litt ned slik at toppen av skålen er et par cm høyere enn gresset. Da går sneglene oppi og drukner. Funker som bare det. 

Anonymkode: bf5a2...0a2

Skrevet

Ene naboen er også styrer i borettslaget og hun er helt gal! Hun har tatt styrervervet altfor seriøst. Hun klager på alt. Og med klage så mener jeg at vi får skriftlig klage underskrevet av styrer på alt😆 

Vi får ikke lov til å ha klesstativ på altanen hvis klesstativet er høyere enn balkongen for da kan man se klesstativet og det er ikke fint i følge henne.

Hun har mistolket loven om helligdagsfred så om søndagen er det ikke lov til å gjøre noe, og da mener jeg ikke noe. Ikke lov å vaske vinduer, rake gress, plante blomster osv. 

Parkerer du og er så uheldig å få en cm av dekket på den hvite linjen som viser skille mellom parkeringsplassene får du klage.

Hun går å inspiserer gangene(bor i blokk) og hvis tilfeldigvis en av ungene har satt sykkel, sparkehjul eller noe annet nede i gangen, fordi barnet skulle rett inn å tisse så får man klage.

Hun står også å spionerer fra vinduet. Hun har persienner og ser lett når hun kikker ut mellom persiennene.

Vi har sånn bossluk med kodebrikke. En dag virket den ikke så en nabo hadde da satt bossposen sin ved siden av bossluket fordi han måtte rekke bussen. Da hadde styreren åpnet bosset og gått igjennom alt  bosset for å finne ut hvem sitt det var😂

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ene naboen er også styrer i borettslaget og hun er helt gal! Hun har tatt styrervervet altfor seriøst. Hun klager på alt. Og med klage så mener jeg at vi får skriftlig klage underskrevet av styrer på alt😆 

Vi får ikke lov til å ha klesstativ på altanen hvis klesstativet er høyere enn balkongen for da kan man se klesstativet og det er ikke fint i følge henne.

Hun har mistolket loven om helligdagsfred så om søndagen er det ikke lov til å gjøre noe, og da mener jeg ikke noe. Ikke lov å vaske vinduer, rake gress, plante blomster osv. 

Parkerer du og er så uheldig å få en cm av dekket på den hvite linjen som viser skille mellom parkeringsplassene får du klage.

Hun går å inspiserer gangene(bor i blokk) og hvis tilfeldigvis en av ungene har satt sykkel, sparkehjul eller noe annet nede i gangen, fordi barnet skulle rett inn å tisse så får man klage.

Hun står også å spionerer fra vinduet. Hun har persienner og ser lett når hun kikker ut mellom persiennene.

Vi har sånn bossluk med kodebrikke. En dag virket den ikke så en nabo hadde da satt bossposen sin ved siden av bossluket fordi han måtte rekke bussen. Da hadde styreren åpnet bosset og gått igjennom alt  bosset for å finne ut hvem sitt det var😂

Narvestad?

Anonymkode: f1071...48d

Skrevet

Vår nabo og huseier går gjennom alt søppel hver søndag! Helt sykt å se på når han legger ut alle posene,åpner og sorterer det som er feil. Dermed hentet jeg bleiedunken vår,satt den utenfor huset og bruker den 😁 kjører på fyllinga 2 km unna med søppelet vårt selv hver 2.uke. ikke f.. om han får gå gjennom søpla vår den grisen 😏 han er psykisk syk da,hadde en dårlig periode her i sommer og gjorde ikke annet enn å gå rundt husene for å finne noe å pirke på. Ellers er han en veldig grei fyr som hjelper med alt som trengs :)

Anonymkode: 5b2be...f58

Skrevet

Våre naboer spionerer på oss, og tror vi ikke ser de.

Anonymkode: e2eb4...6c5

Skrevet

Ene naboen min rygger bilen sin bort til garasjen en gang i uka. Eldre herre. Føler vel ikke han får brukt ryggegiret så ofte ellers da tenker jeg... haha. 

Anonymkode: a2268...c18

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk til dere som tar en for laget og plukker snegler 🙌 Jeg er også hagegal, og bor heldigvis mellom 2 damer som plukker som gale. Hvis de ikke hadde gjort det vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort. Jeg sendte mannen ut en periode for å klippe, men nå blånekter han. Han begynte å drømme om brunsnegler om natta og få mareritt 🙈😂 Jeg takler det ikke, men er evig takknemlig for dere som har nerver til å holde på. Dere er noen ekte helter 🙌🙌🙌🤗😜

Anonymkode: 728d9...6e2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tusen takk til dere som tar en for laget og plukker snegler 🙌 Jeg er også hagegal, og bor heldigvis mellom 2 damer som plukker som gale. Hvis de ikke hadde gjort det vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort. Jeg sendte mannen ut en periode for å klippe, men nå blånekter han. Han begynte å drømme om brunsnegler om natta og få mareritt 🙈😂 Jeg takler det ikke, men er evig takknemlig for dere som har nerver til å holde på. Dere er noen ekte helter 🙌🙌🙌🤗😜

Naboen min klipper forresten gresset kl 11 -12 om kvelden/natta (ofte på sommeren når vi sover med vinduet oppe). Med manuell klipper, men likevel. Og hvis du prøver å snakke med han om noe (f.eks. "skal vi sende et felles julekort til Nabo på sykehus") kan han finne på å bare gå midt i en samtale. Ingen forklaring eller "hadet" eller noe. Bare snur og går. Midt i samtalen 😂

Skrevet

Våre naboer sover aldri. de er en familie på fire med barn på 2 og 8 år. Hører barna leker og roper kl 03 på natten med skole og barnehage dagen etter.

Anonymkode: e535e...311

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Naboen vår har frittgående høner og ender. Det er kjempekoselig! Og vi har minimalt med brunsnegler.

Anonymkode: 8d282...4c1

Så greie dere er da. Vi fikk tilsnakk av naboen vår da vi skulle sette opp inngjerdingen til våre høner. 

Anonymkode: f3b35...255

Skrevet

Dytter 😊

Anonymkode: c877e...671

Skrevet
På 15.10.2017 den 19.26, sug lut skrev:

Naboene puler rytmisk hver tirsdag kl 22.

Hehehehe!

Anonymkode: b9fe8...79a

Skrevet
På 16.10.2017 den 10.12, Anonym bruker skrev:

Våre naboer sover aldri. de er en familie på fire med barn på 2 og 8 år. Hører barna leker og roper kl 03 på natten med skole og barnehage dagen etter.

Anonymkode: e535e...311

Men herlighet, da ringer man selvfølgelig barnevernet?!?

Anonymkode: 6531e...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...