Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Naboen min er av de spirituelle typen. Trommer, krystaller, snakker med de døde, spår i stjernetegn ol. Samles en gjeng en gang i uka i uthuset for å gjøre hva det nå enn er de gjør. De jobber iherdig med å få med seg resten av nabolaget. Så unngår dem som pesten. De ble litt for pågående. Flere som har en merkelig nabo? Anonymkode: c877e...671
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Haha, de høres litt skumle ut jeg er nabo med en dame som jevnlig ser spøkelser i hagen min. Er så lei av å høre på den skrullete dama at hver gang jeg ser henne later jeg som at jeg snakker i tlf ;-) Anonymkode: 1b0b1...98f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Min nabo er rar, men også dum. Han synes strøm er så dyrt at han heller har kjøpt aggregat, bensindrevet, som han driver f.eks. elektrisk sag og elektrisk vedkløyver med. Han er i tillegg ubehøvlet, ubehagelig, både udannet, uutdannet og brautende. Anonymkode: e645b...b06
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Naboen vår vasker bilen hver tirsdag, uansett vær. Koser meg alltid litt ekstra når han står med høytrykkspyleren i regnvær. Anonymkode: 60753...205
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Har en nabo som er profesjonelt offer. Hun klager alltid høylydt og lenge de gangene jeg er så uheldig å måtte snakke med henne. Hun har opplevd mye kjipt, og jeg har vært og er forståelsesfull, men den ekstremt lidende måten hun framstår på, tærer på empatien. Anonymkode: 1259e...4d6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 Godt at jeg bor i sivilisert strøk. Anonymkode: eb522...bb7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 Naboen til mamma er helt sprø.da han flyttet inn klippet han ned absolutt alle busker, trær og blomsterbed i hagen+at han fjernet gjerdet. Han har revet ned store deler av bekledningen på huset, og har ikke satt på ny. Han har fylt opp garasjen sin med skrot slik at bilen ikke får plass. Det flyter av skrot rundt huset hans og han rydder ikke opp etter seg. Han har et ukjent antall påbegynte prosjekter som står uferdige. Gresset gror, men dersom noen av naboene sitter ute på en varm sommerdag for å f.eks.grille finner han frem gressklipperen og går i gang ..... lenge. Når de reiser bort skyter sønnene med paintball i hagen og holder ville fester hvor deltagerne hentes med ambulanse. Mannen i huset setter på rockemusikk på høyeste volum inne, og går så ut i hagen. Politiet er der støtt og stadig. Han har også truet flere naboer med juling når de hae bedt han om å slutte med bråket eller rydde opp etter seg. Anonymkode: 69808...ae2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Skrevet 14. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Naboen vår vasker bilen hver tirsdag, uansett vær. Koser meg alltid litt ekstra når han står med høytrykkspyleren i regnvær. Anonymkode: 60753...205 Anonymkode: e645b...b06
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #9 Skrevet 14. oktober 2017 Naboen min er på forsiden av finansavisen støtt og stadig, så leser litt vel mye om han. Gjør mye rart i følge media, men ikke noe jeg ser. Hyggelig mann. Andre naboen er en hytte, så de ser vi sjeldent. Rolig strøk. Anonymkode: 71d62...716
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #10 Skrevet 14. oktober 2017 Nei, naboen vår er ikke rar, bare en riktig jævel. Anonymkode: 6cfe7...246
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #11 Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min nabo er rar, men også dum. Han synes strøm er så dyrt at han heller har kjøpt aggregat, bensindrevet, som han driver f.eks. elektrisk sag og elektrisk vedkløyver med. Han er i tillegg ubehøvlet, ubehagelig, både udannet, uutdannet og brautende. Anonymkode: e645b...b06 Uhuuu😜 Anonymkode: e1d44...189
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #12 Skrevet 15. oktober 2017 Merkelig og merkelig.. I leiligheten over meg bor det rundt fem stykker fra Vietnam. De synger fra tidlig morgen til sent på kvelden. Gitarspilling og allsang. De synger også forferdelig (!) falskt. Anonymkode: 0c034...7de
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #13 Skrevet 15. oktober 2017 Naboen vår vasker, spyler, polerer mm på bobilen sin hver dag. Anonymkode: 517ee...5d4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #14 Skrevet 15. oktober 2017 Naboene mine krangler en del og rimelig ofte ser jeg gubben må ut og sove i bilen... Anonymkode: c916d...abc
førskolelæreren Skrevet 15. oktober 2017 #15 Skrevet 15. oktober 2017 Min nabo plukker snegler tidlig og sent og hver gang hun møter meg så har jeg en følelse av at jeg og burde ha hjulpet henne med snegle plukkingen....
Himmel og hav Skrevet 15. oktober 2017 #16 Skrevet 15. oktober 2017 Naboen min tror han bor på et småbruk på landet og ikke i et boligfelt. Han har frittgående høner som tusler rundt i hagene til alle som bor i nærheten, hane som galer hele dagen og frittgående hund. Om morgenen slipper han bare bikkjeskrotten ut av døra og lar den løpe rundt og pisse og drite, og han bare humrer om han blir bedt om å plukke opp etter den eller ha den i bånd. Skikkelig staskar.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #17 Skrevet 15. oktober 2017 Naboen vår, en mann i slutten av femtiårene, er en dyktig mekaniker. Han har 14 bilvrak i hagen som det vokser mose på, og verktøy ligger strødd utover hele tomten. Han har mange baller i lufta og starter stadig på nye prosjekter som han aldri fullfører. Det blir bare liggende. Han er veldig hyggelig da. Jeg vil tro han hadde blitt diagnostisert med adhd hvis han hadde vokst opp i dag. Anonymkode: d7adb...8c0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #18 Skrevet 15. oktober 2017 37 minutter siden, Himmel og hav skrev: Naboen min tror han bor på et småbruk på landet og ikke i et boligfelt. Han har frittgående høner som tusler rundt i hagene til alle som bor i nærheten, hane som galer hele dagen og frittgående hund. Om morgenen slipper han bare bikkjeskrotten ut av døra og lar den løpe rundt og pisse og drite, og han bare humrer om han blir bedt om å plukke opp etter den eller ha den i bånd. Skikkelig staskar. Hvorfor ikke la politi/Falck e.l. ta hånd om bikkja et par ganger? Da må eieren betale for å få den ut igjen, kanskje det blir mindre attraktivt å ha bikkja springende løs da? Anonymkode: e645b...b06
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #19 Skrevet 15. oktober 2017 Det er et hus i nabolaget jeg trodde stod tomt i 5 år. Gjentrukne gardiner og persienner, ingen tegn til liv. Bare rart at en gartnerservice klipper plenen. En dag så jeg en gammel dame gå inn og spurte naboen hva som foregikk. Det var hun som bodde der, sa han. Hun har bodd der siden 50-tallet. Hun er visst bare ute på natten, og handler i butikken før andre står opp lørdag morgen. Anonymkode: f1071...48d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #20 Skrevet 15. oktober 2017 43 minutter siden, Himmel og hav skrev: Naboen min tror han bor på et småbruk på landet og ikke i et boligfelt. Han har frittgående høner som tusler rundt i hagene til alle som bor i nærheten, hane som galer hele dagen og frittgående hund. Om morgenen slipper han bare bikkjeskrotten ut av døra og lar den løpe rundt og pisse og drite, og han bare humrer om han blir bedt om å plukke opp etter den eller ha den i bånd. Skikkelig staskar. Naboen vår har frittgående høner og ender. Det er kjempekoselig! Og vi har minimalt med brunsnegler. Anonymkode: 8d282...4c1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #21 Skrevet 15. oktober 2017 Flere som har nabohistorier? Anonymkode: c877e...671
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #22 Skrevet 15. oktober 2017 Vi bor midt i et boligfelt på en ganske stor tomt. Vi har naboer både foran, bak og på begge sider. De foran oss mener vi må flytte trampolinen til baksiden for å ikke sjenere dem. Ungen bruker kun trampolinen en times tid per dag i snitt, og aldri før 11 eller ettr 20. Anonymkode: 53285...99b
klg,2 boys now:) Skrevet 15. oktober 2017 #23 Skrevet 15. oktober 2017 Bodde i en 4-manns bolig med verdens galeste kjerring.måtte dra hun til retten til slutt for å få hun til å forstå,at man ikke bare kan ta seg tilrette.enda etter å blitt dømt til å betale oss,mener hun at hun vant i retten🙈🙈advokaten vår sa at hun var det mest spesielle menneske han noen gang hadde møtt.kunne skrevet bok om alt hun gjorde
OhBaby❤ Skrevet 15. oktober 2017 #24 Skrevet 15. oktober 2017 8 timer siden, førskolelæreren skrev: Min nabo plukker snegler tidlig og sent og hver gang hun møter meg så har jeg en følelse av at jeg og burde ha hjulpet henne med snegle plukkingen.... Min gamle nabo var oxo en "snegleplukker" Vi hadde felles terrasse og når jeg og venninnene mine satt der på sene kveldstimer så dukket alltid denne familien opp. Bestemor og kvinne med 2 små barn. Vi synes det var merkelig at barna var oppe så sent (nærmere midtnatt). Enden på historien var at de ventet alltid på at vi skulle dra slik at de kunne plukke snegler fordi de spiste (!!) dem!!!! Jeg har hørt at enkelte asiatiske land spiser en del rare ting, men snegler fra hagen??
sug lut Skrevet 15. oktober 2017 #25 Skrevet 15. oktober 2017 Naboene puler rytmisk hver tirsdag kl 22.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå