Gå til innhold

Gjorde jeg noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde vært godkjent reaksjon av mannen din da, hi?

Skulle han båret deg? 

Hadde det vært alvorlig hadde du blitt lagt inn. Jeg skjønner at utslett er ubehagelig, men jeg skjønner ikke helt hva folk rundt skulle gjort annerledes?

Jeg hadde et helvetes herpesutbrudd en gang. Dro selvsagt til legen og fikk noe salve. Hele underlivet mitt brant, jeg kunne ikke sitte eller stå uten intense smerter og når jeg lå måtte jeg ligge med adskilte ben. Prøvde å kjøle ned med isøkser og kalde kluter når det passa seg. Jeg sa ikke noe til en kjeft jeg. Og det gikk helt fint. Visste jo at jeg mest sannsynlig ikke kom til å dø av det og jeg fungerte jo helt greit foruten om at jeg hadde det veldig vondt. Litt må man jo tåle når det står på. Det må du også hi. Mannen din skjønner sikkert ikke i hule heite hva han skal gjøre med at du har hissig utslett. 

Anonymkode: c8831...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mann. Her svarer han etter egen oppfattelse (som du ba om), og så blir han lynsjet. 

Ta deg sammen!

Anonymkode: b428c...6b3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes mange inne på dette forumet går veldig hardt ut mot enkelte, kan til tider nesten bli lynsjestemning.. Er ikke bar HI som tolker i øst og vest :o Ingen som vet hvor ille dette utslettet kan være, det har HI ikke sagt noe om. Jeg har f.eks hatt utslett som kunne vært veldig farlig dersom jeg ikke hadde dratt på sykehuset. Jeg ble innlagt over et par dager pga det til tross for intensiv behandling. Vi vet ingenting, og legen hadde faktisk bedt henne komme tilbake dersom det ble verre.

Uansett, synes jeg begge er umodne i dette tilfelle, og de bør kunne prate bedre sammen enn som så.

Så foreslår følgende. Sett deg ned med mannen og spør han hvorfor han ble så sur, sånn som vanlige voksne mennesker ville ha gjort :)

Anonymkode: 1c961...6e1

Det er ikke HI's frykt det reageres på, det er den ufine og urettferdige lynsjingen hennes av mannen sin

Anonymkode: 97fea...4a6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke HI's frykt det reageres på, det er den ufine og urettferdige lynsjingen hennes av mannen sin

Ja, men er jo mange her som går helt ned på hennes nivå tvert og inntar en veldig fordomsfullt innstilling i stedet for å svare at "ja, det kan se ut som at du har gjort noe galt, men for å finne ut av det så må du nesten snakke med mannen". Alt annet er jo bare spekulasjoner i den ene eller andre retningen, og kan like gjerne være urettferdig for HI som for mannen siden vi ikke kjenner hele historien :) 

Er ikke alle som er like flink til å uttrykke seg skriftlig, men det kan jo selvsagt hende at hun mangler selvinnsikt. For å finne ut av det må hun uansett snakke med mannen i stedet for å prøve å kommunisere med oss her på forumet. Det er iaf mitt forslag.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men er jo mange her som går helt ned på hennes nivå tvert og inntar en veldig fordomsfullt innstilling i stedet for å svare at "ja, det kan se ut som at du har gjort noe galt, men for å finne ut av det så må du nesten snakke med mannen". Alt annet er jo bare spekulasjoner i den ene eller andre retningen, og kan like gjerne være urettferdig for HI som for mannen siden vi ikke kjenner hele historien :) 

Er ikke alle som er like flink til å uttrykke seg skriftlig, men det kan jo selvsagt hende at hun mangler selvinnsikt. For å finne ut av det må hun uansett snakke med mannen i stedet for å prøve å kommunisere med oss her på forumet. Det er iaf mitt forslag.

Du har naturligvis rett i det. Men for min del var det tonen i hovedinnlegget som ikke samsvarte med spørsmålet hun stilte i overskriften i det hele tatt. Hun lurer ikke på om hun har gjort noe galt, hun ønsker støtte for det hun mener.

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er at jeg ikke ble bedre. Jeg var ordentlig hoven med tydelig utslett. 

Hi

Anonymkode: f9927...900

Mannfolk er dårlig på å se slikt da! Hvorfor måtte du på død og liv fortelle at du hadde snakket med din mor? Mye unødvendig drama . Du kunne bare sagt til mannen : De på legevakta så at det var godt jeg dro!

Anonymkode: 26a11...31f

Skrevet

Og man lurer på hvorfor det er kø på legevakta🙄

Anonymkode: 020bc...cee

Skrevet

Mitt råd er at dere får ta dere sammen begge to! 

Spør om han er sur fordi du dro til legevakten eller fordi du måtte spørre moren din etter at du tydeligvis ikke godtok hans svar OG anklaget ham for å ikke støtte deg. Jeg hadde blitt sur for den siste delen der... og siden han syntes det så bedre ut er det logisk at han ikke gikk rundt og bekymret seg så mye mens du var borte, dermed uteble den store "Å TAKK OG LOV FOR AT DU LEVER!!!"-responsen når du kom hjem. 

Når du spør mannen din om vurdering av sånne ting i fremtiden er det kanskje en ide å ikke bli sur på ham for at han ikke kan bekrefte at du ser "så dårlig ut som du føler deg!!!"

Anonymkode: eee43...948

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...