Iiiiik Skrevet 13. oktober 2017 #26 Skrevet 13. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er sant. De som har kompetanse fÃ¥r jo ny jobb uansett! Jeg skal pushe pÃ¥ for Ã¥ fÃ¥ begge deler nedlagt. Like talentløse begge instanser! Anonymkode: d78bb...075 Lykke til i den kampen! Ã… jobbe for forbedring er bra, for reduksjon i antall feil like sÃ¥. Nedleggelse? Tror ikke det altsÃ¥.Â
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #27 Skrevet 13. oktober 2017 Akkurat nå, Iiiiik skrev: Lykke til i den kampen! Å jobbe for forbedring er bra, for reduksjon i antall feil like så. Nedleggelse? Tror ikke det altså. Åh, joda, når trygdeverket kan endres til Nav, så kan også motsatt skje! Håper på nedleggelse av begge instanser til det bedre! Anonymkode: d78bb...075
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #28 Skrevet 13. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, visste ikke at du har opplevd incest. Det er jeg lei for å høre. Når det gjelder lovdata så har jeg tilgang på det samme. Det krever faktisk helller ikke lovdata for å se hva barnevernet og NAV har gjort. Jeg er opptatt av to instanser - ikke bare barnevernet. Anonymkode: d78bb...075 Hvis du bare leser en side av saken hele veien, så vil jeg tro at du mangler en del kunnskap. En del av sakene er også tilgjengelige på lovdata selv om du ikke har innloggingsfunkjonen. Hva er det som ikke fungerer med nav og barnevernet? Jeg har opplevd de begge og har ikke noe å klage på, så om man skal bruke egne erfaringer og de erfaringene man leser om som kilde, så er opplevelsene forskjellig hele veien. Og av alle de som har barnevernet og nav tett på seg, så er det større andel av de som ikke klager enn av de som gjør det. Det vil si at de har forbedringspotensial, ikke at de må legges ned og finne ut selv hva de skal gjøre annerledes. Anonymkode: aba18...24e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #29 Skrevet 13. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du bare leser en side av saken hele veien, så vil jeg tro at du mangler en del kunnskap. En del av sakene er også tilgjengelige på lovdata selv om du ikke har innloggingsfunkjonen. Hva er det som ikke fungerer med nav og barnevernet? Jeg har opplevd de begge og har ikke noe å klage på, så om man skal bruke egne erfaringer og de erfaringene man leser om som kilde, så er opplevelsene forskjellig hele veien. Og av alle de som har barnevernet og nav tett på seg, så er det større andel av de som ikke klager enn av de som gjør det. Det vil si at de har forbedringspotensial, ikke at de må legges ned og finne ut selv hva de skal gjøre annerledes. Anonymkode: aba18...24e Vel, jeg har klagd på begge instanser, for å si det slik! I 25 år har jeg klagd og jeg har vunnet alle kamper! Anonymkode: d78bb...075
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #30 Skrevet 13. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vel, jeg har klagd på begge instanser, for å si det slik! I 25 år har jeg klagd og jeg har vunnet alle kamper! Anonymkode: d78bb...075 Så kjedelig å ha brukt 25 år av livet sitt på å klage.... Men du er en del av mindretallet. De fleste klager ikke. Anonymkode: aba18...24e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #31 Skrevet 13. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så kjedelig å ha brukt 25 år av livet sitt på å klage.... Men du er en del av mindretallet. De fleste klager ikke. Anonymkode: aba18...24e Riktig. De fleste klager ikke!!! Det burde de ha gjort! Jeg elsker å klage, så er ikke synd på meg. Er mer synd på deg som finner deg i allslags! Incest og greier. Jeg jobber for alle og elsker det! Anonymkode: d78bb...075
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #32 Skrevet 13. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Riktig. De fleste klager ikke!!! Det burde de ha gjort! Jeg elsker å klage, så er ikke synd på meg. Er mer synd på deg som finner deg i allslags! Incest og greier. Jeg jobber for alle og elsker det! Anonymkode: d78bb...075 Tror du virkelig på det du skriver? At jeg "fant meg i" incest!? Hva er galt med deg? Jeg ble misbrukt fra jeg var 6 til jeg var 12. Jeg sa aldri noe til noen! Hvorfor skulle jeg? Det hadde sluttet og jeg visste ikke at det var galt før jeg var ganske stor og synes det var rart at ikke andre onkler tok på tissen til barn. Men det sluttet. Han døde. Hva skulle jeg gjøre? Grave han opp og få han buret inne? Kreve erstatning fra de de som ikke visste noe? Men klart... jeg er en av de svake som fant meg i at jeg ble voldtatt! Jeg har aldri hatt problemer med barnevernet eller nav. Hvorfor skal jeg da klage? Skal jeg klage for å arve "det er såååå synd på meg" - syndromet? Jeg har ikke tid til å sette meg ned å syte og sutre og klage. Jeg driver og lever et liv her og det kommer jeg ikke til å slutte med før jeg dør lykkelig over det jeg har. Anonymkode: aba18...24e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #33 Skrevet 14. oktober 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg mener faktisk at hele barnevernet må legges ned og bygges opp på ny. Mener ikke at barn som trenger hjelp ikke skal få hjelp. Legg ned barnevernet og Nav, det er min mening. Begge instanser er like ubrukelige! Det får du lov å sitere meg på! Anonymkode: d78bb...075 Nå er den store majoriteten av mottagerne av barneverntjenester fornøyd med hjelpen de får. Sinte foreldre utgjør en bittelite andel av de barneverntjenesten har med å gjøre. Din uttalelse om at barneverntjenesten er ubrukelig og bør legges ned er dermed helt urimelig. Anonymkode: 6f91b...45d
gale damen Skrevet 14. oktober 2017 #34 Skrevet 14. oktober 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Riktig. De fleste klager ikke!!! Det burde de ha gjort! Jeg elsker å klage, så er ikke synd på meg. Er mer synd på deg som finner deg i allslags! Incest og greier. Jeg jobber for alle og elsker det! Anonymkode: d78bb...075 Hva er i veien med deg? "Finne seg i incest"? Dagens dummeste og mest ufølsomme kommentar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå