Gå til innhold

Er det frekt å bare komme senare?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde nok ikke reist, hvertfall ikke om vi skulle være sammen på kvelden. 

Julaften er egentlig ikke veldig tradisjonsbundet hos oss, men morgenen liker vi å ta livet som det kommer. Hatt barn i korps, så julaften var noen år bundet om morran. Veldig hyggelig, men det var veldig deilig når hun sluttet og vi kunne gå i pysjen lenge.

Du bør nok siifra tidlig at dere ikke kommer, så er evt de sure minene glemt før selve julen starter. Kjedelig med sure miner noen dager før julaften.

Jeg er glad jeg har migrene barn, de brukes i slike sammenhenger. Da forstår alle og ingen sure miner. De får ofte anfall etter en veldig hektisk dag og dager, så late timer nyter vi så mye som mulig. At dette har blitt litt bedre trenger vi ikke å nevne så høyt. 

Anonymkode: 121a4...a7d

At...hva sa du??

Anonymkode: dbec6...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke si at du har en annen avtale på formiddagen?

Anonymkode: e72f6...4c9

Ja, for man må for all del ikke si sannheten... Hva i alle dager er det med voksne mennesker som må lyve seg ut av situasjoner?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eneste jeg kom på nå som blir ganske dumt er at da må nok sønnen min sitte alene på julemorgen å se på tv og åpne julestrømpen,for far står aldri tidlig opp selv ikke på julaften.

Anonymkode: f6a7e...838

Det er jo dumt det, kanskje. Eller kanskje er det en deilig måte å gjøre det på det også, å få sitte alene og kose seg med TV og julestrømpe uten voksen innblanding? Våre barn har alltid funnet julestrømpene før vi våkner / har stått opp.  Det er noe av stasen. Uansett er det sånn at  når barnet er hos far, så er det far som bestemmer tradisjonene. Men barnet er vel hos far uansett om du er med i bursdagen eller ikke, så gjør det noen forskjell på barnets morgen før bursdagen? 

Skrevet
6 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Det er jo dumt det, kanskje. Eller kanskje er det en deilig måte å gjøre det på det også, å få sitte alene og kose seg med TV og julestrømpe uten voksen innblanding? Våre barn har alltid funnet julestrømpene før vi våkner / har stått opp.  Det er noe av stasen. Uansett er det sånn at  når barnet er hos far, så er det far som bestemmer tradisjonene. Men barnet er vel hos far uansett om du er med i bursdagen eller ikke, så gjør det noen forskjell på barnets morgen før bursdagen? 

Det er mulig at han ikke hadde reagert på det,tror nok jeg ender opp med at far hat alene også kommer jeg bare inn senare.

Skrevet
6 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Ja, for man må for all del ikke si sannheten... Hva i alle dager er det med voksne mennesker som må lyve seg ut av situasjoner?

Det trenger jo ikke være en løgn. Jeg overnatter gjerne hos foreldrene mine så vi kan ha en hyggelig morgen og ettermiddag sammen på julaften. Søsteren min skal også være der med babyen så der hadde jo uansett vært veldig koselig. Å søsteren min har heldigvis samme tradisjoner som meg på julaften :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...