Gå til innhold

Ea, Eea eller Eah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet et navn jeg har forelsket meg i og skal ha det som fornavn på jenten vår vi venter om en mnd. Hun får et mellomnavn i tillegg :) hva syns dere? Noen med samme navn? Stusser litt på hvordan vi skal skrive det, ser at i Island hvor navnet kommer fra skriver de Eea. 

Anonymkode: 2490a...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville stavet det Ea☺️

Anonymkode: 9fe3d...cc3

Skrevet

Jeg ville skrevet det Eh..

Anonymkode: fa0f6...d75

Skrevet

Elea

Anonymkode: 98a24...4f3

Skrevet

Ea er ærfuglhunnen. Derav navnet. Du kan ikke putte på ekstra E eller h uten at det ser helt dust ut.

Skrevet
3 minutter siden, amandine skrev:

Ea er ærfuglhunnen. Derav navnet. Du kan ikke putte på ekstra E eller h uten at det ser helt dust ut.

?? Og så? Syns du høres ganske dust ut jeg! Leste ikke du at navnet stammer fra Island?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Elea

Anonymkode: 98a24...4f3

Passer ikke med mellomnavnet vi har valgt :) hi

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville skrevet det Eh..

Anonymkode: fa0f6...d75

?

Skrevet

Jeg ville gått for Ea, med mindre dere er islandske.  

Anonymkode: 09016...bf0

Skrevet

Jeg har aldri sett det annet enn som Ea. Såvidt jeg kan google meg til så er det forøvrig i Finland de skriver Eea, så med mindre dere er finske, bor i Finland eller bare vil gjøre ting litt vrient, så er Ea absolutt finest. 

Skrevet

Ea ☺️ får vi vite hva det andre navnet er? 

Anonymkode: c6b26...34e

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

?? Og så? Syns du høres ganske dust ut jeg! Leste ikke du at navnet stammer fra Island?

Du spør hva vi synes. Da må du også tåle å få svar som du ikke nødvendigvis liker, HI. 

Anonymkode: faf82...2f5

Skrevet
11 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg har aldri sett det annet enn som Ea. Såvidt jeg kan google meg til så er det forøvrig i Finland de skriver Eea, så med mindre dere er finske, bor i Finland eller bare vil gjøre ting litt vrient, så er Ea absolutt finest. 

Hehe, mente Finland😉Ja bestemor til samboer er derfra😊

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må tåle å få svar, selv om du ikke liker de. Jeg synes navnet er rart, men tenker at det bør i det minste staves uten dilldall, altså rett frem Ea

Anonymkode: 54f1c...a2e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du spør hva vi synes. Da må du også tåle å få svar som du ikke nødvendigvis liker, HI. 

Anonymkode: faf82...2f5

Ja, men er da måte på hvordan man skriver til andre.. har aldri hørt om ærfuglhunnen og er ikke den jeg kaller opp etter...

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ea ☺️ får vi vite hva det andre navnet er? 

Anonymkode: c6b26...34e

Nei, holder det for meg selv:-) men er et lengre mellomnavn så blir fint sammen😊

Skrevet

Skal du kalle ungen din for EA??? HJÆLP! jaja, din unge og ditt valg men stakkars unge.  Ville ikke kalt katta for det en gang.

Anonymkode: 35e96...d01

Skrevet

Ehh ja... Erna?

Anonymkode: f37a5...92f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skal du kalle ungen din for EA??? HJÆLP! jaja, din unge og ditt valg men stakkars unge.  Ville ikke kalt katta for det en gang.

Anonymkode: 35e96...d01

Nei, ikke EA, men Ea. Oki flott for deg😉

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ehh ja... Erna?

Anonymkode: f37a5...92f

Nei

Skrevet

Hva med mø, bæ øh, bø eller æå? Sorry, kunne ikke dy meg. Ea er to bokstaver, ikke et navn. 

Skrevet
Akkurat nå, Aiyanna Rose skrev:

Hva med mø, bæ øh, bø eller æå? Sorry, kunne ikke dy meg. Ea er to bokstaver, ikke et navn. 

Ok var ikke det jeg spurte om i innlegget. Og er flere navn der ute med to bokstaver.

Skrevet
15 minutter siden, Aiyanna Rose skrev:

Den var unødvendig stygg. Ea er et navn, selv både du g jeg synes at det er rart. Det er faktisk over 200 stykker som heter Ea

Anonymkode: 54f1c...a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...