Gå til innhold

Er det noen som kjøper vintertøy til full pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøper alltid til fullpris for har ikke økonomi til å kjøpe det lenge før bare fordi det er på tilbud.Kjøper når jeg absolutt måå ha klærene eller skoene.

Anonymkode: 2a825...bd5

Hæ? Du har ikke økonomi til å kjøpe det til lavere pris???

Anonymkode: e884d...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Du har ikke økonomi til å kjøpe det til lavere pris???

Anonymkode: e884d...942

Veldig ofte er det mer økonomisk å kjøpe det du faktisk trenger når du trenger det enn å stadig gjøre "kupp" på ting du kanskje trenger om et halvt år.

Anonymkode: b0525...28e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enkelte tror faktisk klærne synker i kvalitet dersom de er på salg.

Jeg og ei jeg kjenner hadde tilfeldigvis kjøpt samme sko. Så morsomt sier jeg, kjøpte de den dagen vi møttes, på salg. "Åja, ja nei, jeg kjøpte dem til fullpris jeg. Så mine er bedre". Trodde først hun tullet, men nei. Hun kjøper kun klær til fullpris, alt annet er for dårlig kvalitet på. 

Så om det er flere som tror det så er det vel flere som konsekvent holder seg unna salg.

Anonymkode: 44ad7...cd4

Greit det da, flere salgsvarer igjen til oss andre! 😉

Anonymkode: b150c...d80

Skrevet

Kjøper ofte på salg, men hvis vi trenger noe akutt blir det full pris. Eks trengte vi ikke vinterdresser i forfjo sommer, men kom over det konkurssalget. VINTERDRESSER TIL BARN TIL BARE 50(!!!) KRONER! kjøpte to i hver strl fra 1 til 8 år. De er ikke merket med noen navn så ante ikke kvalitet. Men har bedt bhg si i fra hvis barna fryser eller blir våte så jeg kan kjøpe nye "dere må si i fra hvis disse dressene ikke er gode nok, di kostet 50 kr stk så jeg blir ikke veldig lei meg om jeg faktisk må kjøpe nye" sa jeg.  Fikk beskjed i forje vinter at dressene er skikkelig gode, barna aldri kalde eller våte og at flere foreldre vil ha samme 😂 syns det er kjempe gøy Med salg! 

Anonymkode: 70d36...b76

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Hvis du vil ha andre salg kan du se innom nettbutikk er annenhver uke.

Hjalp det med teskje, eller?

Anonymkode: f9ccc...699

Så grinete du er.

Anonymkode: 9f258...27f

• 3 uker senere...
Skrevet
På 9.10.2017 den 20.38, Anonym bruker skrev:

Men dere som er så gode på salg og sånn... Hva ligger i kalenderen fremover nå da? Tips gjerne oss som ikke har oversikt 😊 💸

Anonymkode: 5b3e0...149

Salg igjen! Jollyroom og Lekmer har mange vinterdresser til barn til ca 30%, flott for dem som ikke er helt klare til vintersesongen enda.

Anonymkode: 2d57e...b10

Skrevet

Kjøper alltid når det kommer på salg utpå våren. 😉

Anonymkode: 97df2...eda

Skrevet

Har aldri handlet yttertøy til fullpris. Om jeg ikke har funnet det jeg trenger på salg kjøper jeg årets modell når man får 30 % koder på f.esk sportamore. liker å kjøpe klør av god kvalitet, men er veldig grådig .

Anonymkode: 0f6b9...d4c

Skrevet
På 9.10.2017 den 17.47, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig, min datter skal ikke gå med fjorårets modell!

Anonymkode: f7183...d6e

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 76797...060

Skrevet

Jeg har tre barn og har aldri kjøpt yttertøy til fullpris til noen av de. Jeg handler mye på nettet og er godt kjent med de aller fleste nettbutikker med klær til barn, så ingen problem å finne gode klær til en rimelig pris.

Alt av ull blir kjøpt på salg gjennom hele året. Jeg har full kontroll på hva jeg har og ikke av utvalg og størrelser, så kjøper ikke mer enn som trengs

Anonymkode: fc7f4...67a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...