Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Ingen er vel så dumme? Det kommer salg på det annenhver uke. Anonymkode: f9ccc...699
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Det er alltid noen som kjøper ting akkurat når de trenger det, uansett hva det koster. Søsteren min er sånn, i dag trenger vi sko, vi går i første og beste skobutikk og kjøper det første og beste vi finner. Hun er sånn på alle arenaer da, i matbutikken, klesbutikken, når hun bestiller ferie og over alt. Forrige dagen var vi i matbutikken sammen, rett ved siden av hverandre lå løk i strømpe og løk i løsvekt, hun tar en 4-pk i strømpe mens jeg tar de løkene jeg trenger i løsvekt, hun betaler da tre ganger så mye for sin løk som jeg gjør for min... Det er bare sånn hun er, men hun har jo råd til det også så da tenker hun ikke over det. Anonymkode: 4c7ea...66b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg orker ikke styret med å planlegge og jakte på salg. Jeg kjøper det vi trenger i det øyeblikket vi trenger det. Vi kunne sikkert spart vanvittig mye på å handle på salg, men det får bare være. Vi har god råd. Anonymkode: c4031...7d7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Selvfølgelig, min datter skal ikke gå med fjorårets modell! Anonymkode: f7183...d6e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Vi handler på salg når vi kommer over noe vi tror vi får bruk for. Samme med bruktkjøp. Får vi bruk for noe når det ikke er på salg så blir det fullpris. Anonymkode: 75884...0dc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Treffer vi på salget når vi trenger noe så gjør vi det. Men trenger vi det utenom så blir det fullpris. Har ikke oversikt over hvor og når det er salg, men sjekker prisjakt.no på dyrere ting. Eller som når jeg tilfeldig kom over salg på ullundertøy på sensommeren så handler jeg inn mtp vinteren som kommer -men igjen, det er mest flaks 😬💸 Anonymkode: 5b3e0...149
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 HI HER Jeg er en "salgjakter" Jeg bestemmer meg for hva vi trenger, og hvilket merke og modell. Så venter jeg på salg. Noen ganger er det bare 20%, andre ganger er jeg heldig og det er 30%. Eller 50%, men det er tilfeldig som oftest. Og ofte utenom sesongen. Sånn som nå, kjøpte vinterdresser på 25% salg (fordi mannen nektet å kjøpe vinterdresser på 50-70% salg i januar/feb/mars). Ventet noen uker, så kom salget gitt!!! Det er jo så mye annet en kan bruke penger på Anonymkode: f9ccc...699
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg venter ikke på salg hvis jeg trenger noe her og nå, men kjøper gjerne i større størrelser dersom jeg snubler over salg. Men bruker ikke tid på å lete etter salg, har andre hobbyer. Anonymkode: 82309...db1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 Her så finner jeg ikke ting på salg lenger. Sønnen min har smale føtter i 39/40, så da er det best med barnemodell. Han er bare 10 år. Man finner omtrent ikke barnesko i den størrelsen, og de blir utsolgt raskt. Ikke noe salg der. Samme med jakke, jeg ønsker noe i bra kvalitet, og han må ha str. 164. Det er jo vanskelig nok å finne det til full pris nå. Har vært på jakt de siste ukene, og har ikke funnet noe ennå. Men da barna var små, kjøpte jeg alltid på salg. Anonymkode: 62bb4...a9c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 Kjøper alltid til fullpris for har ikke økonomi til å kjøpe det lenge før bare fordi det er på tilbud.Kjøper når jeg absolutt måå ha klærene eller skoene. Anonymkode: 2a825...bd5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #11 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har ikke tid og energi til å handle på impuls. Jeg har 3 barn. Det ville vært alt for mye målrettet shopping om jeg skulle kjøpe hver gang noen trenger noe. Jeg kjøper det meste på salg og ett år i forveien og har masse klær stående når jeg trenger det. Da er det bare å ta det frem. Vanligvis kjøper jeg for alle barna på en gang en størrelse større. Sko klarte jeg aldri å planlegge,dog. Vi har også mer enn god nok råd men for meg er shopping en slags sport. Som om jeg taper poeng når jeg betaler full pris. Da jeg var ung hadde jeg ei venninne som jeg dro med på shoppingturer. Det ble alltid konkurranse ut av det. Hvem som kan kjøpe noe med størst mulig avslag. Anonymkode: e7647...c2f
Mumua Skrevet 9. oktober 2017 #12 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg får fysisk vondt hvis jeg må betale fullpris for slikt. Planlegger godt og legger av penger til de største salgene så storhandler jeg på 50-70%. Kjøper både sko og alt av ull, vintertøy osv på salg. Sjekker percentilen til mini og regner ut ca hvor stor hun er pr sesong om hun følger kurven sin
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Skrevet 9. oktober 2017 Det er sjeldent jeg kjøper noe som helst av klær, sko og yttertøy til meg og barna til full pris. Det er jo salg og tilbud hele tiden. Kjøpte reima vinterjakke og bukse til begge på salg, 50%,mars 2015. Vinterbuksene var for små i oktober 2016, så solgte begge på Finn.no til 600kr og kjøpte to nye reima vinterbukseenpå salg for 600kr for begge. Jakkene passer enda og blir nå 3. vinteren de bruker de. Kjøpte masse janus ull i for ca ett år siden på coob obs på tilbud. Kjøpte en størrelse større enn det de bruker og det passer denne vinteren også.De har to sett med regntøy, foret og uforet. Alt kjøpt på salg, 25 og 30%. Vanlige klær handler jeg som oftest på Cubus når de har 40% på hele butikken. Det har dersom oftest 2-3 ganger i året. Kjøpte også vintersko, viking Goretex 2 for 1 nå nylig. Når jeg kommer over tilbud så kjøper jeg. Anonymkode: fc870...5c8
Yellow Brick Road Skrevet 9. oktober 2017 #14 Skrevet 9. oktober 2017 Ja, selvfølgelig er det det. Jeg er en av dem. Handler når jeg trenger ting.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #15 Skrevet 9. oktober 2017 Men dere som er så gode på salg og sånn... Hva ligger i kalenderen fremover nå da? Tips gjerne oss som ikke har oversikt 😊 💸 Anonymkode: 5b3e0...149
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #16 Skrevet 9. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dere som er så gode på salg og sånn... Hva ligger i kalenderen fremover nå da? Tips gjerne oss som ikke har oversikt 😊 💸 Anonymkode: 5b3e0...149 Januar ligger! 😎 da skal vinterklærkjøpes og en størrelse opp Anonymkode: e7647...c2f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #17 Skrevet 9. oktober 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dere som er så gode på salg og sånn... Hva ligger i kalenderen fremover nå da? Tips gjerne oss som ikke har oversikt 😊 💸 Anonymkode: 5b3e0...149 Jeg har handlet mye på Ellos, de har merkeklær som Reima, Viking osv. Meld deg på nyhetsbrevet så får du en sms med en rabattkode hver søndag omtrent, med jevne mellomrom har de da 30-40% på en valgfri vare, også merkevarer (de vanligste rabattkodene gjelder ikke merkeklær, så du må vente på de som gjelder også merkeklær) Det lønner seg ofte å melde seg på nyhetsbrev, men du må gidde å få og lese disse mailene da. Nå i høst hadde Zalando et jubileum, var det 5 år tro, og da hadde de en eneste dag med veldig gode rabatter på masse tøy. Jeg kjøpte da Viking vintersko, 2 vind- og vanntette jakker, skibukse osv, alt på 70% Lekmer har også noen gode tilbud innimellom, der har jeg bl.a fått noen skikkelige kupp i desember når de har julekalender, da har de gjerne en dag med tilbud på ditt, en annen dag med tilbud på datt, og følger du med der kan du få gode tilbud på flotte merker. Anonymkode: 4c7ea...66b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #18 Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her så finner jeg ikke ting på salg lenger. Sønnen min har smale føtter i 39/40, så da er det best med barnemodell. Han er bare 10 år. Man finner omtrent ikke barnesko i den størrelsen, og de blir utsolgt raskt. Ikke noe salg der. Samme med jakke, jeg ønsker noe i bra kvalitet, og han må ha str. 164. Det er jo vanskelig nok å finne det til full pris nå. Har vært på jakt de siste ukene, og har ikke funnet noe ennå. Men da barna var små, kjøpte jeg alltid på salg. Anonymkode: 62bb4...a9c Nå er det litt for sent for i år, for de er helt tomme for ungdomsjakker på salget, men Boardshop.no er en veldig fin nettside for ungdomsguttene, og de har gode tilbud hver sesong. Jeg har handlet mye sko, jakker og luer her til mine gutter som nå er 13 og 16 år. I år fikk 13-åringen vind- og vanntett vinterjakke fra Volcom som var satt ned fra 1200 til 700 kr, superfornøyd. I fjor fikk han en fra DC som det var halv pris på. Anonymkode: 4c7ea...66b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #19 Skrevet 9. oktober 2017 Kjøper når vi trenger det. Slår til på salg hvis det er forbruksklær. Sokker, gensere, strømpebukser osv. Kjøpte feks masse ull i våres. Jakker, dresser og sko kjøper jeg når vi trenger. Sko må kjøpes når de er sesong, de vokser i rykk og napp. Sko skal hverken være for store eller små. Klær kjøper vi aldri det dyreste uansett. Anonymkode: c0fb1...157
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #20 Skrevet 9. oktober 2017 Til dere som lurer: BLACK FRIDAY. Se etter tilbud da Neste etter det blir vel januarsalget. Anonymkode: f9ccc...699
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #21 Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Til dere som lurer: BLACK FRIDAY. Se etter tilbud da Neste etter det blir vel januarsalget. Anonymkode: f9ccc...699 Det er jo ikke akkurat annenhver uke Anonymkode: 9f258...27f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #22 Skrevet 9. oktober 2017 Vi handler stort sett til full pris, men til gjengjeld handler vi stort sett bare klær og slo vi faktisk trenger. Vi kjøper ikke vintersko i april med tanke på meste år. Vi venter til november og sjekker om fjorårets kan brukes en sesong til for eksempel. Anonymkode: b0525...28e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #23 Skrevet 9. oktober 2017 Har aldri betal mer enn halv pris for en vinterdress. De vokser en størrelse i året ca, og jeg kjøper neste års dress på januarsalget. Og yngste arver fra eldste, selv om de er født til hver sin årstid har det passet seg slik at yngste kan bruke den eldste hadde i fjor. Anonymkode: 87f88...c46
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #24 Skrevet 10. oktober 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke akkurat annenhver uke Anonymkode: 9f258...27f Nei. Hvis du vil ha andre salg kan du se innom nettbutikk er annenhver uke. Hjalp det med teskje, eller? Anonymkode: f9ccc...699
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #25 Skrevet 10. oktober 2017 Enkelte tror faktisk klærne synker i kvalitet dersom de er på salg. Jeg og ei jeg kjenner hadde tilfeldigvis kjøpt samme sko. Så morsomt sier jeg, kjøpte de den dagen vi møttes, på salg. "Åja, ja nei, jeg kjøpte dem til fullpris jeg. Så mine er bedre". Trodde først hun tullet, men nei. Hun kjøper kun klær til fullpris, alt annet er for dårlig kvalitet på. Så om det er flere som tror det så er det vel flere som konsekvent holder seg unna salg. Anonymkode: 44ad7...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå