Gå til innhold

Bil med 7 seter...

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

For oss ble model x ikke spesielt mye dyrere enn mye annet med mindre vi hadde kjøpt gamlere bil og krysset fingrene for lite vedlikehold/reperasjoner). 

En kost på ca 7000kr per mnd og kjørelengde på 25000km i året - det blir ikke stort billigere enn det. 

Anonymkode: 72149...36e

Betaler du 7000 i mnd for en bil??

Anonymkode: 846d3...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Betaler du 7000 i mnd for en bil??

Anonymkode: 846d3...6aa

Ja, det gjør jeg. Det er ikke veldig uvanlig. Det kostet oss 5800kr i mnd å kjøre en 04 toyota corolla. Så syns ikke at hoppet til 7000kr for å kjøre en 17mod tesla er så ille. 

Men så tar jeg med alle kostnader ced å kjøre bil per mnd,da. Drivstoff, forsikring, årsavgift, verditap, vedlikehold/service etc. Å ha bil er dyrt, og når man kjører 25000km per år så koster det endel mer enn for de som bor og kjører i by feks. 

Anonymkode: 72149...36e

Skrevet

Har 4 barn, derav 3 sitter bakovervendt. Kjører xc90 :)

Skrevet

Du får jo model S i 7-seter? Gjorde i alle fall det før

Anonymkode: 45e19...da7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du får jo model S i 7-seter? Gjorde i alle fall det før

Anonymkode: 45e19...da7

Det gjør man :) men det er ikke noe for daglig bruk mener jeg da mye bagasjerom forsvinner :) 

Anonymkode: 7af12...c21

Skrevet
1 time siden, Appelsinpiken skrev:

Har 4 barn, derav 3 sitter bakovervendt. Kjører xc90 :)

Nyeste xc90? 

Skrevet

Var veldig veldig fornøyd med Audi q7. Elsket den bilen! 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har valgt Skoda Kodiaq. Den har kommet ut som best i test nå så jeg. Vi har ikke fått den enda, så er veldig spent på bruken :)

Anonymkode: 4f1b4...793

For å spore av tråden litt, hvor lang leveringstid er det på den? En av alternativene jeg vurderer akkurat nå.

Anonymkode: 3ae0f...06f

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Peugeot 5008!!!

Anonymkode: 88122...77e

Den har vi, men sete nr 6 og 7 er bare ekstra-seter, og fungerer ikke til lange turer. Ikke blir det så mye baggasjeplass når de to setene er slått opp, heller.

Anonymkode: 385b4...339

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nyeste xc90? 

Nei. Vi kjører 06-modell

Skrevet

Vi har audi Q7 og jeg ELSKER den! Den har god plass og en fantastisk kjørekomfort. Kommer oss frem på all slags føre, selv på vinterfjellet hvor det kan være ett leven å komme seg frem. Synes også designet er en drøm å se på, elsker å dra på kjøreturer med den!

Har tidligere hatt Ford s-max. Knakende god bil det også, som jeg absolutt vil anbefale hvis man vil ha en stødig familiebil i en litt annen prisklasse. 

Skrevet
34 minutter siden, ompalompaen skrev:

Vi har audi Q7 og jeg ELSKER den! Den har god plass og en fantastisk kjørekomfort. Kommer oss frem på all slags føre, selv på vinterfjellet hvor det kan være ett leven å komme seg frem. Synes også designet er en drøm å se på, elsker å dra på kjøreturer med den!

Har tidligere hatt Ford s-max. Knakende god bil det også, som jeg absolutt vil anbefale hvis man vil ha en stødig familiebil i en litt annen prisklasse. 

Jeg trenger høyere lønn! Jeg trenger en Q7!

Anonymkode: 64745...45c

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den har vi, men sete nr 6 og 7 er bare ekstra-seter, og fungerer ikke til lange turer. Ikke blir det så mye baggasjeplass når de to setene er slått opp, heller.

Anonymkode: 385b4...339

Kommet ny modell nå. Ble lansert for en måned siden. 

Anonymkode: d8872...48b

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

For å spore av tråden litt, hvor lang leveringstid er det på den? En av alternativene jeg vurderer akkurat nå.

Anonymkode: 3ae0f...06f

Det var lang leveringstid. Vi bestilte i mai og får bilen i dag. Men mulig det har roet seg litt nå. Det er også bestilt en del biler som forhandlerne har på lager, så hvis du velger en av de går det jo fort :) 

Anonymkode: 4f1b4...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...