Gå til innhold

Bil med 7 seter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren ... alle (!) minus tesla X er så kjedelige !! Hva velger folk der ute ? 

Er veldig opptatt av bil, og nå når nestemann skal komme og vi trenger mer plass får jeg litt noia! 

Hjelp 😫😫😫

Anonymkode: 7af12...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har valgt Skoda Kodiaq. Den har kommet ut som best i test nå så jeg. Vi har ikke fått den enda, så er veldig spent på bruken :)

Anonymkode: 4f1b4...793

Skrevet

Vi valgte Tesla X 😍

Men Ford X-max er ganske grei ikke-elbil hvis du går for den med 176hk....

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har valgt Skoda Kodiaq. Den har kommet ut som best i test nå så jeg. Vi har ikke fått den enda, så er veldig spent på bruken :)

Og den har 7 seter?

Skrevet
Akkurat nå, It's all about me skrev:

Vi valgte Tesla X 😍

Men Ford X-max er ganske grei ikke-elbil hvis du går for den med 176hk....

Har tesla S nå og syns det er tragisk å måtte gå fra den til fordel for mange av de andre der ute .... s Max ? Den er jo så fæl å se på 😫😫

skulle gjerne gått over til X men ser ikke helt at økonomien er enig

Skrevet

Ford s-max har vi 

Anonymkode: dff4e...957

Skrevet

Tesla X er grusom. Ser ut som en hval!

Pathfinder får du med 7 seter! Kjempebil :) 

Anonymkode: 35ed6...a0d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og den har 7 seter?

Ja, det har den

Skrevet

Jeg så en stygg Mitsubishi i går, ellers mange flotte biler. De styggeste jeg så, er alle Teslaene, makan til dårlig design! 

Skulle gjerne hatt mulighet til å kjøpe en de store Audiene eller BMW-ene, for ikke å snakke om hvor lyst jeg har på en Toyota Land Cruiser. Tesla er i alle fall uaktuelt, pga pris, utseende og av miljøhensyn. Bare sjekk fakta ang batteripakken. 

Anonymkode: 64745...45c

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tesla X er grusom. Ser ut som en hval!

Pathfinder får du med 7 seter! Kjempebil :) 

Anonymkode: 35ed6...a0d

Smaken er som baken, jeg synes Tesla X er nydelig. Elsker hvert sekund bak rattet på den.

Pathfinder er dønn kjedelige, i mine øyne er den bare en boks med hjul på.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg så en stygg Mitsubishi i går, ellers mange flotte biler. De styggeste jeg så, er alle Teslaene, makan til dårlig design! 

Skulle gjerne hatt mulighet til å kjøpe en de store Audiene eller BMW-ene, for ikke å snakke om hvor lyst jeg har på en Toyota Land Cruiser. Tesla er i alle fall uaktuelt, pga pris, utseende og av miljøhensyn. Bare sjekk fakta ang batteripakken. 

Jeg kjører ikke tesla pga miljøhensyn :) men pga ytelsene, utseende ( i mine øyne digger jeg den) og god plass :) men som sagt kommer det en til og jeg må utvide! X ble dessverre for dyrt for meg nå...

men BMW og Audi har jeg alltid hatt. Gode biler, men hvilke er store nok nå til 7 seters? 

Skrevet
1 minutt siden, It's all about me skrev:

Smaken er som baken, jeg synes Tesla X er nydelig. Elsker hvert sekund bak rattet på den.

Pathfinder er dønn kjedelige, i mine øyne er den bare en boks med hjul på.

Jeg elsker teslaene jeg også. For en fantastisk maskin 😍😍 kommer til å grine som en unge når jeg må selge den 

Skrevet

Peugeot har en suv med 7 seter, heter noe med 8, 508 eller noe sånt? 

Jeg har hatt Peugeot før og vært veldig fornøyd med både kjørekomfort og kvalitet 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjører ikke tesla pga miljøhensyn :) men pga ytelsene, utseende ( i mine øyne digger jeg den) og god plass :) men som sagt kommer det en til og jeg må utvide! X ble dessverre for dyrt for meg nå...

men BMW og Audi har jeg alltid hatt. Gode biler, men hvilke er store nok nå til 7 seters? 

Før du bytter til så dyre biler som BMW og Audi sp sjekk alle utgifter. 

Ved å gå bort fra Tesla mister du servicepakka. Du må betale drivstoff for tusenvis i året, forsikringen går nok opp og osv osv. Plutselig er du oppe i prisen på den minste X-en 😁

Fantastisk bil. Bytter aldri tilbake.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

BEgge har fine 7-seter, men de koster. 

Skrevet

Peugeot 5008!!!

Anonymkode: 88122...77e

Skrevet

Vi har Ford S- Max og er veldig fornøyde😊😊

Skrevet

Skal du ha alle sju setene i bruk daglig? I så fall blir det veldig lite bagasjerom igjen i de fleste av disse. Og rad 3 med seter er ofte klappseter, som ikke er av ypperste kvalitet. Og i noen biler må begge setene på rad 3 slåes opp selv om du bare skal bruke ett. 

Har du gjort deg noen tanker om dette?

Skrevet

Selv syns jeg ikke Tesla er spesielt fin, den største modellen ser helt feildimensjonert ut.

Mine topp tre av sjusetere:

Audi Q7

Volvo XC90

Skoda Kodiaq

Anonymkode: 267a7...9e9

Skrevet

Skjønner godt at du er lei deg for å gi slipp på Teslaen. Vi har Tesla modell S (vi hadde ikke tid til å vente på modell X) og fem barn. Ingen fullverdig syvseter, men den funker. Har vært på bilturer i Norge og Danmark, med barnevogn og uten skiboks. Overraskende god bagasjeplass. Ser ikke for meg å ha noen annen bil enn Tesla av de som finnes nå. At bensinbiler er et bedre  miljømessig alternativ er bs som flere ganger er grundig dementert. 

Anonymkode: 992f9...f28

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt at du er lei deg for å gi slipp på Teslaen. Vi har Tesla modell S (vi hadde ikke tid til å vente på modell X) og fem barn. Ingen fullverdig syvseter, men den funker. Har vært på bilturer i Norge og Danmark, med barnevogn og uten skiboks. Overraskende god bagasjeplass. Ser ikke for meg å ha noen annen bil enn Tesla av de som finnes nå. At bensinbiler er et bedre  miljømessig alternativ er bs som flere ganger er grundig dementert. 

Anonymkode: 992f9...f28

Vel, det er nok dementert, men om det er hele sannheten? For å si det mildt: jeg tviler. Du får lese den fullstendige oversikten. Behov for bytte av batteripakke er stikkordet, ved siden av ressursbehov også for fabrikasjon av batteripakker. 

Skrevet

Vi har kjøpt Peugeot 5008. Ikke fått den ennå men fikk låne en forrige helg. 

Fantastisk bil. Danket lett ut Ford S-Max som vi har nå. 

Det er selvsagt ikke ypperlig komfort i de to siste setene, da må du kjøpe deg en caravelle eller noe. 

Jeg ble i allefall overrasket over hvor bra Peugeoten var. Og vi fikk bra service angående å låne en bil. Hyggelig forhandler. Alle hilste, pratet med ungene da vi var der og var generelt et hyggelig sted. 

For meg er atmosfæren i butikken litt viktig også. 

Anonymkode: d8872...48b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ford s-max har vi 

Vi også.

Den er ikke fæl 

Anonymkode: bf577...78e

Skrevet
2 timer siden, It's all about me skrev:

Før du bytter til så dyre biler som BMW og Audi sp sjekk alle utgifter. 

Ved å gå bort fra Tesla mister du servicepakka. Du må betale drivstoff for tusenvis i året, forsikringen går nok opp og osv osv. Plutselig er du oppe i prisen på den minste X-en 😁

Fantastisk bil. Bytter aldri tilbake.

Det er helt sant. Jeg kommer ikke til å kjøpe ny-bil denne gangen. Det blir nok utgifter Mtp å få et nytt barn osv og en bruktbil holder i massevis. Jeg har spart masse (!!!) på teslaen vi har nå. Må undersøke dette nøye skjønner jeg. Har igrunn ikke lyst på noen annen enn tesla X , men må se Ann marked osv osv. Tanken på drivstoffbil er skummelt 🤣

Skrevet

For oss ble model x ikke spesielt mye dyrere enn mye annet med mindre vi hadde kjøpt gamlere bil og krysset fingrene for lite vedlikehold/reperasjoner). 

En kost på ca 7000kr per mnd og kjørelengde på 25000km i året - det blir ikke stort billigere enn det. 

Anonymkode: 72149...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...