Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Fy søren ... alle (!) minus tesla X er så kjedelige !! Hva velger folk der ute ? Er veldig opptatt av bil, og nå når nestemann skal komme og vi trenger mer plass får jeg litt noia! Hjelp 😫😫😫 Anonymkode: 7af12...c21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Vi har valgt Skoda Kodiaq. Den har kommet ut som best i test nå så jeg. Vi har ikke fått den enda, så er veldig spent på bruken Anonymkode: 4f1b4...793
It's all about me Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Vi valgte Tesla X 😍 Men Ford X-max er ganske grei ikke-elbil hvis du går for den med 176hk....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi har valgt Skoda Kodiaq. Den har kommet ut som best i test nå så jeg. Vi har ikke fått den enda, så er veldig spent på bruken Anonymkode: 4f1b4...793 Og den har 7 seter? Anonymkode: 7af12...c21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, It's all about me skrev: Vi valgte Tesla X 😍 Men Ford X-max er ganske grei ikke-elbil hvis du går for den med 176hk.... Har tesla S nå og syns det er tragisk å måtte gå fra den til fordel for mange av de andre der ute .... s Max ? Den er jo så fæl å se på 😫😫 skulle gjerne gått over til X men ser ikke helt at økonomien er enig Anonymkode: 7af12...c21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Ford s-max har vi Anonymkode: dff4e...957
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Tesla X er grusom. Ser ut som en hval! Pathfinder får du med 7 seter! Kjempebil Anonymkode: 35ed6...a0d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og den har 7 seter? Anonymkode: 7af12...c21 Ja, det har den Anonymkode: 4f1b4...793
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg så en stygg Mitsubishi i går, ellers mange flotte biler. De styggeste jeg så, er alle Teslaene, makan til dårlig design! Skulle gjerne hatt mulighet til å kjøpe en de store Audiene eller BMW-ene, for ikke å snakke om hvor lyst jeg har på en Toyota Land Cruiser. Tesla er i alle fall uaktuelt, pga pris, utseende og av miljøhensyn. Bare sjekk fakta ang batteripakken. Anonymkode: 64745...45c
It's all about me Skrevet 8. oktober 2017 #10 Skrevet 8. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tesla X er grusom. Ser ut som en hval! Pathfinder får du med 7 seter! Kjempebil Anonymkode: 35ed6...a0d Smaken er som baken, jeg synes Tesla X er nydelig. Elsker hvert sekund bak rattet på den. Pathfinder er dønn kjedelige, i mine øyne er den bare en boks med hjul på.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Skrevet 8. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg så en stygg Mitsubishi i går, ellers mange flotte biler. De styggeste jeg så, er alle Teslaene, makan til dårlig design! Skulle gjerne hatt mulighet til å kjøpe en de store Audiene eller BMW-ene, for ikke å snakke om hvor lyst jeg har på en Toyota Land Cruiser. Tesla er i alle fall uaktuelt, pga pris, utseende og av miljøhensyn. Bare sjekk fakta ang batteripakken. Anonymkode: 64745...45c Jeg kjører ikke tesla pga miljøhensyn men pga ytelsene, utseende ( i mine øyne digger jeg den) og god plass men som sagt kommer det en til og jeg må utvide! X ble dessverre for dyrt for meg nå... men BMW og Audi har jeg alltid hatt. Gode biler, men hvilke er store nok nå til 7 seters? Anonymkode: 7af12...c21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #12 Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, It's all about me skrev: Smaken er som baken, jeg synes Tesla X er nydelig. Elsker hvert sekund bak rattet på den. Pathfinder er dønn kjedelige, i mine øyne er den bare en boks med hjul på. Jeg elsker teslaene jeg også. For en fantastisk maskin 😍😍 kommer til å grine som en unge når jeg må selge den Anonymkode: 7af12...c21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #13 Skrevet 8. oktober 2017 Peugeot har en suv med 7 seter, heter noe med 8, 508 eller noe sånt? Jeg har hatt Peugeot før og vært veldig fornøyd med både kjørekomfort og kvalitet Anonymkode: dff4e...957
It's all about me Skrevet 8. oktober 2017 #14 Skrevet 8. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjører ikke tesla pga miljøhensyn men pga ytelsene, utseende ( i mine øyne digger jeg den) og god plass men som sagt kommer det en til og jeg må utvide! X ble dessverre for dyrt for meg nå... men BMW og Audi har jeg alltid hatt. Gode biler, men hvilke er store nok nå til 7 seters? Anonymkode: 7af12...c21 Før du bytter til så dyre biler som BMW og Audi sp sjekk alle utgifter. Ved å gå bort fra Tesla mister du servicepakka. Du må betale drivstoff for tusenvis i året, forsikringen går nok opp og osv osv. Plutselig er du oppe i prisen på den minste X-en 😁 Fantastisk bil. Bytter aldri tilbake.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #15 Skrevet 8. oktober 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjører ikke tesla pga miljøhensyn men pga ytelsene, utseende ( i mine øyne digger jeg den) og god plass men som sagt kommer det en til og jeg må utvide! X ble dessverre for dyrt for meg nå... men BMW og Audi har jeg alltid hatt. Gode biler, men hvilke er store nok nå til 7 seters? Anonymkode: 7af12...c21 BEgge har fine 7-seter, men de koster. Anonymkode: 64745...45c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #16 Skrevet 8. oktober 2017 Peugeot 5008!!! Anonymkode: 88122...77e
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 8. oktober 2017 #17 Skrevet 8. oktober 2017 Vi har Ford S- Max og er veldig fornøyde😊😊
auro Skrevet 8. oktober 2017 #18 Skrevet 8. oktober 2017 Skal du ha alle sju setene i bruk daglig? I så fall blir det veldig lite bagasjerom igjen i de fleste av disse. Og rad 3 med seter er ofte klappseter, som ikke er av ypperste kvalitet. Og i noen biler må begge setene på rad 3 slåes opp selv om du bare skal bruke ett. Har du gjort deg noen tanker om dette?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #19 Skrevet 8. oktober 2017 Selv syns jeg ikke Tesla er spesielt fin, den største modellen ser helt feildimensjonert ut. Mine topp tre av sjusetere: Audi Q7 Volvo XC90 Skoda Kodiaq Anonymkode: 267a7...9e9
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #20 Skrevet 8. oktober 2017 Skjønner godt at du er lei deg for å gi slipp på Teslaen. Vi har Tesla modell S (vi hadde ikke tid til å vente på modell X) og fem barn. Ingen fullverdig syvseter, men den funker. Har vært på bilturer i Norge og Danmark, med barnevogn og uten skiboks. Overraskende god bagasjeplass. Ser ikke for meg å ha noen annen bil enn Tesla av de som finnes nå. At bensinbiler er et bedre miljømessig alternativ er bs som flere ganger er grundig dementert. Anonymkode: 992f9...f28
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #21 Skrevet 8. oktober 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner godt at du er lei deg for å gi slipp på Teslaen. Vi har Tesla modell S (vi hadde ikke tid til å vente på modell X) og fem barn. Ingen fullverdig syvseter, men den funker. Har vært på bilturer i Norge og Danmark, med barnevogn og uten skiboks. Overraskende god bagasjeplass. Ser ikke for meg å ha noen annen bil enn Tesla av de som finnes nå. At bensinbiler er et bedre miljømessig alternativ er bs som flere ganger er grundig dementert. Anonymkode: 992f9...f28 Vel, det er nok dementert, men om det er hele sannheten? For å si det mildt: jeg tviler. Du får lese den fullstendige oversikten. Behov for bytte av batteripakke er stikkordet, ved siden av ressursbehov også for fabrikasjon av batteripakker. Anonymkode: 64745...45c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #22 Skrevet 8. oktober 2017 Vi har kjøpt Peugeot 5008. Ikke fått den ennå men fikk låne en forrige helg. Fantastisk bil. Danket lett ut Ford S-Max som vi har nå. Det er selvsagt ikke ypperlig komfort i de to siste setene, da må du kjøpe deg en caravelle eller noe. Jeg ble i allefall overrasket over hvor bra Peugeoten var. Og vi fikk bra service angående å låne en bil. Hyggelig forhandler. Alle hilste, pratet med ungene da vi var der og var generelt et hyggelig sted. For meg er atmosfæren i butikken litt viktig også. Anonymkode: d8872...48b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #23 Skrevet 8. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ford s-max har vi Anonymkode: dff4e...957 Vi også. Den er ikke fæl Anonymkode: bf577...78e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #24 Skrevet 8. oktober 2017 2 timer siden, It's all about me skrev: Før du bytter til så dyre biler som BMW og Audi sp sjekk alle utgifter. Ved å gå bort fra Tesla mister du servicepakka. Du må betale drivstoff for tusenvis i året, forsikringen går nok opp og osv osv. Plutselig er du oppe i prisen på den minste X-en 😁 Fantastisk bil. Bytter aldri tilbake. Det er helt sant. Jeg kommer ikke til å kjøpe ny-bil denne gangen. Det blir nok utgifter Mtp å få et nytt barn osv og en bruktbil holder i massevis. Jeg har spart masse (!!!) på teslaen vi har nå. Må undersøke dette nøye skjønner jeg. Har igrunn ikke lyst på noen annen enn tesla X , men må se Ann marked osv osv. Tanken på drivstoffbil er skummelt 🤣 Anonymkode: 7af12...c21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #25 Skrevet 8. oktober 2017 For oss ble model x ikke spesielt mye dyrere enn mye annet med mindre vi hadde kjøpt gamlere bil og krysset fingrene for lite vedlikehold/reperasjoner). En kost på ca 7000kr per mnd og kjørelengde på 25000km i året - det blir ikke stort billigere enn det. Anonymkode: 72149...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå