Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #26 Skrevet 8. oktober 2017 Det kan ikke skje mye i livet ditt om dette er 1. noe du ringer mannen for. 2. lager en post her inne dagen etter. Men, rør litt mer rundt! Skal litt mer drama! Kanskje du burde si ifra til kona hans? Anonymkode: 85133...379
Eliseflisa Skrevet 8. oktober 2017 #27 Skrevet 8. oktober 2017 HVORFOR VISSTE HAN DU SKULLE HA VENNER PÅ BESØK? HAN KAN UMULIG STALKE DEG, DA HAN HAN VISST AT DE VAR DER IGÅR. HVORFOR HAR HAN NR DITT?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #28 Skrevet 8. oktober 2017 3 timer siden, Pæddan skrev: Ikke sant. Dette lukter det litt av om du spør meg! Jeg har tlf.nr. til både han og kona fordi vi har tatt inn hverandres post og holdt øye med hverandres hus når vi har vært bortreist. Jeg aner ikke hvordan han vet at jeg skulle ha venninner over. Anonymkode: f3936...e5a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #29 Skrevet 8. oktober 2017 Fyren satt vel og supte på egen hånd og fikk en ide hans syntes var god der og da. Hadde svart humoristisk og ikke lagt noe mer i det. Anonymkode: b89e4...cba
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #30 Skrevet 8. oktober 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Så dum er du ikke? Anonymkode: 7fdb4...cc3 Jo så dum er jeg har flere naboer jeg ( bor i blokk) og har ikke tlf nr til noen av de på gangen Anonymkode: 02425...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå