Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg er hjemme alene i helgen. Mann og barn er på tur. Det viser seg at nabomannen også er alene. I går hadde jeg noen venninner her. Nå i kveld tikket det inn en sms fra nabomannen som lurte på om det var i kveld jeg hadde venninner hos meg og at han kunne tenke seg å være med på "dame-party". Så inviterte han meg inn til seg på et glass vin. Det er jo bare uaktuelt, så jeg lot være å svare. Det er jo ikke greit i det hele tatt. Ringte mannen min. Han tok det hele med knusende, men var enig med meg i at det upassende. Hva tenker dere? Tvilsomt eller ok? Anonymkode: f3936...e5a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Tvilsomt vet jeg ikke, men det var hvert fall en fryktelig merkelig ting å gjøre i mine øyne Anonymkode: c5924...190
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Ville han på dameparty? Eller drikke vin med deg? Anonymkode: 49539...3c8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tvilsomt vet jeg ikke, men det var hvert fall en fryktelig merkelig ting å gjøre i mine øyne Anonymkode: c5924...190 Veldig merkelig. Hører ofte at han og kona krangler høylydt. Hun er et skikkelig rivjern. Utrolig pinlig. Anonymkode: f3936...e5a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ville han på dameparty? Eller drikke vin med deg? Anonymkode: 49539...3c8 Da jeg svarte at venninnene mine var hos meg i går, sendte han SMS og inviterte meg inn til seg for å drikke vin. Anonymkode: f3936...e5a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Vil tro hm kjeder seg alene? Anonymkode: 58cb2...c6d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 Uffda, så pinlig Anonymkode: f13c1...776
Himmel og hav Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Om det er upassende eller ikke avhenger vel av hvor gode venner dere er fra før. Det går fint an å være venner med naboen, også med mannen, og et glass vin trenger ikke å bety noe mer enn et glass vin.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg er god venn med flere av naboene. Både damene og mennene. Om ene nabomannen hadde invitert på et glass vin hadde det ikke vært rart. Vi er begge sosial B-mennesker med lik humor og jobber innen samme fagfelt. Vi har det rasende festlig sammen. Vi er rett og slett gode venner. Si nei om du ikke vil, men drit i å lage drama som du gjør (å åååå herre guuud så upassende lizzom, prøver seg på meg og jeg er ikke interessert og må ringe mannen min for å si i fra....). Et glass vin er ikke ensbetydende med sex. Anonymkode: ea36d...443
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 Du kunne ha svart da 😊 Anonymkode: 3a8aa...c96
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #12 Skrevet 7. oktober 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er god venn med flere av naboene. Både damene og mennene. Om ene nabomannen hadde invitert på et glass vin hadde det ikke vært rart. Vi er begge sosial B-mennesker med lik humor og jobber innen samme fagfelt. Vi har det rasende festlig sammen. Vi er rett og slett gode venner. Si nei om du ikke vil, men drit i å lage drama som du gjør (å åååå herre guuud så upassende lizzom, prøver seg på meg og jeg er ikke interessert og må ringe mannen min for å si i fra....). Et glass vin er ikke ensbetydende med sex. Anonymkode: ea36d...443 Ja jøss Anonymkode: f97b6...0ca
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #13 Skrevet 8. oktober 2017 6 timer siden, Himmel og hav skrev: Om det er upassende eller ikke avhenger vel av hvor gode venner dere er fra før. Det går fint an å være venner med naboen, også med mannen, og et glass vin trenger ikke å bety noe mer enn et glass vin. Jeg kjenner ham ikke så godt. Det er ikke naturlig med en slik invitasjon. Vi omgås ikke i det hele tatt og vi er bare på hils. Opplever ham dessuten som litt slesk. Anonymkode: f3936...e5a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #14 Skrevet 8. oktober 2017 5 timer siden, Evablaum skrev: Hvorfor svarte du ikke!? Skal jeg være helt ærlig tror jeg han var litt full. Velger å overse det hele. Kan eventuelt sende en type "Jeg så ikke meldingen din"-sms. Anonymkode: f3936...e5a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #15 Skrevet 8. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner ham ikke så godt. Det er ikke naturlig med en slik invitasjon. Vi omgås ikke i det hele tatt og vi er bare på hils. Opplever ham dessuten som litt slesk. Anonymkode: f3936...e5a Hvorfor har han tlf nr ditt da om dere bare er på hils? Anonymkode: 02425...990
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #16 Skrevet 8. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor har han tlf nr ditt da om dere bare er på hils? Anonymkode: 02425...990 😂😂👍👍 Anonymkode: 49539...3c8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #17 Skrevet 8. oktober 2017 Slapp nå av da , stakkaren prøvde seg på noe og det ble skivebom... Ikke noe å lage så voldsom dramatikk ut av (ringe mannen din osv osv). Er du mildt sensitiv eller? Har flere mannlige naboer her som jeg kunne tatt et glass vin med , og har gjort det , uten at våre ektefeller er tilstede. -og de jeg bare er på hils med , vel de har ikke nr mitt (som en poengterte så fantastisk bra) 😂👍 Anonymkode: 7a284...b12
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #18 Skrevet 8. oktober 2017 Det jeg reagerer mest på, er tafattheten din ved å ikke svare. Det er det merkeligste i saken. Anonymkode: eecbb...529
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #19 Skrevet 8. oktober 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor har han tlf nr ditt da om dere bare er på hils? Anonymkode: 02425...990 Så dum er du ikke? Anonymkode: 7fdb4...cc3
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #20 Skrevet 8. oktober 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det jeg reagerer mest på, er tafattheten din ved å ikke svare. Det er det merkeligste i saken. Anonymkode: eecbb...529 Enig. HI måtte til og med ringe mannen sin. Jeg reagerer på at voksne folk ikke står på egne bein. Forøvrig kan jeg godt drikke vin med, om enn ikke naboen, men i alle fall en i nabolaget. Han og jeg har mye mer lik døgnrytme enn våre ektefeller og vi har en del felles interesser. Anonymkode: 15658...378
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #21 Skrevet 8. oktober 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det jeg reagerer mest på, er tafattheten din ved å ikke svare. Det er det merkeligste i saken. Anonymkode: eecbb...529 Ta deg en bolle da! Jeg hadde heller ikke giddet å svare på en sånn dustemelding. Du tilhører tydeligvis dem som alltid vil ta HI Anonymkode: e08a2...f91
Fru Banderas Skrevet 8. oktober 2017 #22 Skrevet 8. oktober 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner ham ikke så godt. Det er ikke naturlig med en slik invitasjon. Vi omgås ikke i det hele tatt og vi er bare på hils. Opplever ham dessuten som litt slesk. Anonymkode: f3936...e5a Dere har hverandres telefonnummer, og han visste på forhånd at du skulle ha en kveld med venninner?
KellyTaylor Skrevet 8. oktober 2017 #23 Skrevet 8. oktober 2017 16 minutter siden, Fru Banderas skrev: Dere har hverandres telefonnummer, og han visste på forhånd at du skulle ha en kveld med venninner? Ikke sant. Dette lukter det litt av om du spør meg!
Manubrium Skrevet 8. oktober 2017 #24 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg hadde syntes det var veldig rart, men det er fordi jeg ikke kjenner naboene mine noe særlig. Vi er på hils, men ikke mer. De er i tillegg mye eldre enn meg, og å invitere seg selv på fest med mine venninner hadde vært veldig upassende. Alt avhenger av relasjonen, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #25 Skrevet 8. oktober 2017 Det er lov å prøve seg, tenker jeg. Personlig hadde jeg nok svart høflig nei til invitasjonen og ikke tenkt mer på det. Du får ta det som et kompliment. Anonymkode: f803f...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå