Gå til innhold

Er du en god mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg er en god mor. Jeg er interessert, engasjert, kjærlig, trygg, varm og skaper forutsigbare rammer.

Likevel synes det er mye enklere å være mor til den eldste sønnen min. Vet ikke om det er fordi våre personligheter matcher bra eller hva som gjør det. Selv utfordringer oppleves som helt greit ift han. 

Lillesøsteren hans er svært ulik. Like fantastisk men tar i mot og gir kjærlighet på en helt annen måte, og jeg er uSikker på om jeg har funnet ut hvordan enda..

Anonymkode: 01cef...d23

Kjenner meg veldig igjen i at ulike unger trenger ulik oppmerksomhet fra foreldrene. Jeg brukte ca 5 år på å finne ut av minstemann her i huset... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare kommentere til de som skriver at barna deres oppfører seg godt, gjør det godt på skolen og sosialt osv., og at dette tyder på at de lykkes. Jeg var også slik som barn. Intelligent og tilpasningsdyktig: gjorde det bra på alle arenaer og var høflig og hyggelig mot folk. Jeg hadde en skikkelig tøff oppvekst med en mor som utøvde psykisk vold og som ikke evna å ta vare på meg. Jeg levde med grov omsorgssvikt, og lever i dag med en tung psykiatrisk traumediagnose.

Anonymkode: 909af...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...