Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #26 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, Evablaum skrev: Akkurat juleaften er en litt spesiell kveld.. Vanlig folkeskikk gjelder også på julekvelden. Anonymkode: f0b5a...531
Evablaum Skrevet 2. oktober 2017 #27 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vanlig folkeskikk gjelder også på julekvelden. Anonymkode: f0b5a...531 Så det har ingen betydning for deg hvem du feirer juleaften med?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #28 Skrevet 2. oktober 2017 Forstår deg veldig godt. Min mor er helt lik. Utrolig sårende og trist at det er slik selv om jeg til en vis grad har akseptert det. Jeg tenker at du inviterer de du vil og vil ikke folk komme pga det er det greit. Jeg forstår at det gjør vondt men slik må det bli. Min mor ble sint da jeg inviterte min far i dåpen til barna. Etter noen dager løy jeg å sa at jeg hadde snakket med min far som "respekterte hennes ønske å at han ikke kom i dåpen". Selvfølgelig ville hun ikke komme uansett men hun trengte noen å skylde på. I mitt tilfelle tror jeg det dreier seg om angst hos min mor selv om hun benekter det. Kan det være noe slikt hos dere også? uansett. Du opprettholder invitasjonene du har sendt ut. De som vil komme kommer og de andre får holde seg hjemme. Vondt, ja men likevel det eneste rette. Din mor kan ikke bestemme hvem du skal invitere på selveste julaften. Anonymkode: 7bab1...1b0
FrkFrix Skrevet 2. oktober 2017 #29 Skrevet 2. oktober 2017 Da får mor bli hjemme, tenker jeg! Hun har jo valget om å komme og feire sammen med familien. Barnslig oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #30 Skrevet 2. oktober 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: For det første; pleier du opplyse alle gjester om hvilke andre gjester som kommer? Det gjør ikke jeg. For det andre; er det mor som skal trumfe resten av familien? Vil ikke mor komme får hun sitte alene hjemme. Makan til dusteooppførsel. Anonymkode: f0b5a...531 Jo, jeg gjør faktisk det. Så om Ida kommer og tror at bare hun og jeg skal ha en kveld sammen og snakke bare oss to så sitter ikke Per, Pål, Kari og Espen Askeladd også der Anonymkode: 98e3a...e02
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #31 Skrevet 2. oktober 2017 Foreslå at moten din bor på hotell og bare er med dere så lenge hun orker hvis det blir for mange folk. Vil hun ikke det må hun feire et annet sted. Sykdom gjør deg ikke til diktator. Anonymkode: 85faa...29f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #32 Skrevet 2. oktober 2017 Hvorfor kunne ikke svigers feire med din manns søster i år, i stedet for å sitte alene ? Jeg synes det er greit å kunne trekke seg når man skjønner det blir så mange på julaften .. Anonymkode: d94cb...fc0
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #33 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oioioi nei gjorde ikke dette med vilje. Men som skrevet over skulle egentlig svigers være alene. Dette var min mor og far inneforstått med og det var greit for dem at de kom. Men så ble det skutt med kjæresten til søsteren til mannen min og da ble situasjonen en helt annnen. Jeg skrev ikke dette innlegget for å få tyn, og dere vet ingenting om dette. Anonymkode: e1fe6...888 Svigers feire med datteren sin dette året da 😊... Anonymkode: d94cb...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå