Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #26 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Javel? Dette ga ingen mening... Befolkningen stiger så mye og med de klimaendringene vi har, kommer vi til å måtte dele på landet vårt in the end. Dessuten, så betyr ikke det at du skal få fem unger! Det betyr at noen kan få tre, men alle bør få to... Også blir det vel litt snevert å tenke at vi i Norge har krav på å bli flere, når verden er så overpopulert? Vi deler da på kloden. Dessuten forurenser en nordmann mer enn en fra fattige strøk. Anonymkode: 0b68f...d63 Verden er virkelig ikke overpopulert. Vi i vesten har et overforbruk, det er sant. Men det er ikke et problem med antall mennesker. Det er ingen land som lenger er i gruppen med eksponentiell vekst. Landa er nå enten stabile, eller i nedgang når det kommer til folkeveksten. Anonymkode: 0fa85...df3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #27 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Verden er virkelig ikke overpopulert. Vi i vesten har et overforbruk, det er sant. Men det er ikke et problem med antall mennesker. Det er ingen land som lenger er i gruppen med eksponentiell vekst. Landa er nå enten stabile, eller i nedgang når det kommer til folkeveksten. Anonymkode: 0fa85...df3 Wow! Dette var naivt! Tror du må lese litt mer, jeg. Følge litt mer med kanskje? Nå når vannmassene nå stiger, kommer du til å merke det.. Anonymkode: 0b68f...d63
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #28 Skrevet 4. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Wow! Dette var naivt! Tror du må lese litt mer, jeg. Følge litt mer med kanskje? Nå når vannmassene nå stiger, kommer du til å merke det.. Anonymkode: 0b68f...d63 Strengt tatt tror jeg du burde lese mer. Evt andre kilder enn de du har. Ja. Det er store problemer med overforbruk, noe som gir enorme miljøproblemer. Men dette skyldes ikke overpopulasjon. Jeg underviser om miljøproblemer og konsekvenser av utslippsøken. Jeg blir gjerne med i saklig, og faglig begrunnet diskusjon. Men dette ødelegger HIs tema, og jeg har en fornemmelse av at du ikke er interessert i å faktisk (av)lære noe. Så jeg gidder ikke diskutere med deg her. Opprett gjerne en egen tråd, så kan vi diskutere dette på en faglig måte. Anonymkode: 0fa85...df3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #29 Skrevet 4. oktober 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Strengt tatt tror jeg du burde lese mer. Evt andre kilder enn de du har. Ja. Det er store problemer med overforbruk, noe som gir enorme miljøproblemer. Men dette skyldes ikke overpopulasjon. Jeg underviser om miljøproblemer og konsekvenser av utslippsøken. Jeg blir gjerne med i saklig, og faglig begrunnet diskusjon. Men dette ødelegger HIs tema, og jeg har en fornemmelse av at du ikke er interessert i å faktisk (av)lære noe. Så jeg gidder ikke diskutere med deg her. Opprett gjerne en egen tråd, så kan vi diskutere dette på en faglig måte. Anonymkode: 0fa85...df3 Det er vel å ta litt hardt i. Dersom du underviser i tema, burde du jo hvert fall være klar over at vi har en befolkningsvekst, og at vi ikke vet konsekvensene av dette ennå. Vi forurenser så hardt i vesten, at vi på ingen måte bør fokusere på å øke befolkningen her, når det er så mange som trenger hjelp. Dette burde DU jo HVERT FALL vite... HI har fått masse svar, så det tror jeg går fint. Dessuten må man også tåle å få litt motgang på et anonymforum :-) Anonymkode: 0b68f...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå