Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #26 Skrevet 1. oktober 2017 Du sa jo du hadde navnet på din liste også. Hadde brukt det. Om hun blir sur for dette så er kanskje ikke vennskapet så mye verdt? Første som får en jente har vel mest rett til å velge det. Ingenting i veien for at dere kan ta det begge to. Anonymkode: a256b...7e5
Mumua Skrevet 1. oktober 2017 #27 Skrevet 1. oktober 2017 Her tok min venninne navnet vi hadde bestemt. Hun fødte 3 mnd før meg og hadde bestemt seg for navn, men da jeg sa hva vi hadde valgt tok hun jammen det navnet. Jeg ble hissig en stund først siden det hadde tatt tid å finne navnet, men tenkte tilslutt skitt au, det er bare et navn. Vi har funnet et annet nå som vi er veldig fornøyd med når vi bare fikk smakt litt på det og jeg og venninnen er like gode venner Velg det navnet du vil ha, blir det for ille kan dere ha samme navnet, ikke verdens undergang det heller.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #28 Skrevet 1. oktober 2017 Kommunikasjon er en god ting her. Snakk med henne, fortell hvor godt du liker navnet og si at du er helt innstilt på at hun kan komme til å velge deg samme OM hun en gang får en datter. Disse to jentene vil ikke nødvendigvis få så mye med hverandre å gjøre gjennom livet uansett, gjør ikke noe om de heter det samme. Anonymkode: 3bb15...3de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #29 Skrevet 1. oktober 2017 To jenter med samme fornavn er ingen krise. Anonymkode: 37f54...20d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #30 Skrevet 1. oktober 2017 Velg navnet du ønsker selv Anonymkode: f615f...e15
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #31 Skrevet 1. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor presset du henne til å fortelle navnet når du burde vist at det kunne være ett av de du hadde på listen din? Nå når du gjorde det slik burde du virkelig ikke bruke det navnet. Ta ett av de andre fra listen og ikke press andre til å oppgi ting de egentlig ikke vil. Du er en dårlig venninne. Anonymkode: 9629b...4a7 Presser? Jeg har ikke presset henne til å si noe som helst. Jeg bare spurte henne om det. Hun velger jo selv om hun vil svare. Anonymkode: eb3ae...8d6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #32 Skrevet 1. oktober 2017 Tusen tusen takk for mange gode svar <3 Anonymkode: eb3ae...8d6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #33 Skrevet 1. oktober 2017 Hvis du får en jente nå, og hun kanskje får en jente om for eksempel 8 år, så får nok disse jentene uansett lite med hverandre å gjøre. Velg det navnet du vil, ingen har noen gang enerett på et navn! Anonymkode: 357b4...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå