Gå til innhold

Hvis du skulle kjøpt hus🏡....

Anbefalte innlegg

Skrevet

10! Har vaskerom rett innenfor inngangspartiet, så deilig å slenge sølete uteklær inn der, eller trille inn en gjørmete vogn. Skjønner ikke at man kan vurdere og ikke ha vaskerom hvis man har flere barn...

Anonymkode: 4a1af...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10! Har separat vaskerom, men skulle ønske jeg hadde det i forbindelse med en bakinngang slik at alle skitne uteklær kunne komt seg rett inn dit 🙈

Anonymkode: 02749...13a

Skrevet

Fantastisk med så mange svar 😊. Fortsett å send inn. Kanskje jeg kan overtale mannen å bygge ett vaskerom selv om vi selger om 5år. Vi skal gjøre halvparten selv å sparer dermed litt penger på det. Vi har to barn, forhåpentligvis tre innen vi selger. Jeg ønsker meg nemlig vaskerom så godt å se at dere er enige da dere er på husjakt 😊.

takker på forhånd for flere svar.

hi

Anonymkode: b787a...a27

Skrevet

Jeg synes vaskerom er helt topp. 

1) klesvask og rot forsvinner fra bad

2) støv  og brettebunker forsvinner 

3) plass til sesonglagring

4) strykebrett alltid fremme 

Anonymkode: 7863d...fce

Skrevet

Etter 7 år med barn, og nå tre små, uten vaskerom, må jeg svare 10! Men det må være stort nok til et svært tørkestativ også.

Men for alle andre enn barnefamilier er det nok lite viktig. 

Anonymkode: bbf76...a8d

Skrevet

Så lenge jeg har barn boende hjemme vil jeg gjerne ha vasket. Da vil jeg si 7 på skalaen. 

Når det bare blir meg og mannen blir det mindre viktig, kanskje 5.

Om jeg skulle bli alene blir det ganske uvesentlig. Da er det omtrent like greit å ha det på badet. 2 på skalaen.

Anonymkode: 8261c...5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...