Gå til innhold

Hvis du skulle kjøpt hus🏡....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er vaskerom for deg? Fra skala 0 (ikke viktig) til 10 (svært viktig).

Anonymkode: b787a...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite bad - vaskerom 10

Stort Bad - vaskerom 5

Veldig greit å investere i et 5 - 10 kvm stort vaskerom, gjerne med utgang til hagen/bakgården.

Skrevet

10, eller 12 hvis det er mulig å sprenge skalaen. 

Jeg skal aldri igjen ha skittentøy, vaskemaskin og tørketrommel på badet, og tørkestativ i stua!

Anonymkode: a32b7...0df

Skrevet

10. Men jeg kan strekke meg til å ha vaskemaskin, tørketrommel og tørkestativ på toalettet som ikke er hovedbadet dersom det er stort nok. 

Skrevet

10 og helst et stort med god plass til å sortere klærne etter type vask, plass til å henge på klær og plass till å brette og rydde sammen klærne. 

Anonymkode: cf661...249

Skrevet

0. Hva er galt med å ha vaskemaskin og tørketrommel på badet?! 

Anonymkode: 9b0fb...23b

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klær produserer mye støv. Skitne klær skal sorteres. Rene klær skal henges til tørk og deretter brettes. Alt dette gjør badet både støvete og rotete. I tillegg skal gjørmete regntøy skylles og våte dresser henges til tørk. 

Jeg foretrekker å ha et rent og ryddig bad, og et (til tider) støvete og rotete vaskerom, enn at alt dette må foregå på badet vårt. Både familien vår og gjester får bruke et ryddig bad, og slipper å ta del i klesvasken. 

Anonymkode: a32b7...0df

Skrevet

10! Et veldig viktig rom. Det må også være et separat rom.

Anonymkode: 83ed5...129

Skrevet

10! Skal aldri mer bo i et hus uten vaskerom.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg bare noen som ikke har hatt eget vaskerom kan spørre om.... Du vet rett og slett ikke bedre (enda), når du først har prøvd å ha eget vaskerom vil du garantert ikke tilbake til å ha det på badet.

Anonymkode: 1214e...948

Skrevet

Jeg har 4 barn og enorme mengder klesvask, en diger vaskemaskin med ekstra stor trommel, tørketrommel og eget vaskerom er nesten livsviktig ;)

Anonymkode: 1214e...948

Skrevet

10!

Husk plass til å tørke klær og benk til å legge klær som er brettet på. 

Skrevet

I prinsippet 10. Vi har per i dag to romslige bad men hadde vært praktisk med vaskerom også. Vi ser litt på nytt hus å vaskerom er ett stort pluss.

Skrevet

10!

klesvask, bretting og tørking gikk fra å være et mareritt til nesten huggelig :)

før måtte keg planlegge vask og tørk til eventuelle gjester, ville ikke vaske store mengder om vi ventet besøk.

nå er slikt på eget (lite) rom og kan gjøres når som helst.

har svær benk over maskin og trommel der klør brettes. Har klessnorer (som kan legges sammen i mangel på bedre beskrivelse) til å henge vasken som ikke tromles.

har svær utslagsvask og masse hyller og rommet er malt knall rosa, sltså en skikkelig glad farge å være i :)

Skrevet

0, har hatt både stort og lite vaskerom. Så grudde meg litt i og med at huset vi kjøpte ikke hadde vaskerom. 

Det er så mye mer orden på ting. Mye bedre oversikt og må si jeg savner ikke vaskerom i det hele tatt. Badet vårt er ca 12 kvadrat og vi har vaskemaskin under en benk. Mye mer fornøyd med løsningen vi har nå.

Anonymkode: c3b60...d3e

Skrevet

10. Aldri hus uten vaskerom igjen. 

Drømmen er stort bad der ene veggen er skyvedører inn til en STOR innredning, nærmest et walk in closet, og med gjennomgang til vaskerom, som da også har en vegg bestående skyvedører. 

Anonymkode: 02991...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...